Kto nakręcił słynny film z katastrofy w Smoleńsku?

Data: 2010-08-17 13:28:55
Autor: awe
Kto nakręcił słynny film z katastrofy w Smoleńsku?
Data: 2010-08-17 10:59:54
Autor: Antenka
Kto nakręcił słynny film z katastrofy w Smoleńsku?
On 17 Sie, 13:28, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kto-nakrecil-slynny-film-z-kat...

No wiadomo kto - zadźgany pod Kijowem Andriej. Ten facio, co go
pokazywali w tv po ok. dwóch miesiącach od katastrofy, który
oprowadzał telewidzów po lasku smoleńskim, był niewiarygodny. Okazało
się później, że jego komórka nie posiada nawet kamery.
Kacapy posłali pierwszego z brzegu Ruska, aby stanął przed kamerami i
łgał na zawołanie, by jeszcze bardziej namieszać w głowach Polaków.
Nie znami te numery...:-E

Antenka

P.s. Ave, wiesz ktoś rzucił hasło, że siedzisz. Miło, że wróciłeś
gonić Polszewię :-).

Data: 2010-08-18 22:26:54
Autor: awe
Kto nakreci3 s3ynny film z katastrofy w Smolensku?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5779512d-cba6-40f1-bb3e-b7556b7f7f1cj8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
no cos Ty to ten debil hesk sie rozmarzyl. czubek jeden
awe

Data: 2010-08-17 13:29:34
Autor: Lorn
Kto nakręcił słynny film z katastrofy w Smoleńsku?
Dzieciak, który oślepił laserem pilota tu154M. :>

Data: 2010-08-17 13:38:09
Autor: Tomek
Kto nakręcił słynny film z katastrofy w Smoleńsku?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:i4drop$jp6$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kto-nakrecil-slynny-film-z-katastrofy-w-Smolensku,wid,12577507,wiadomosc.html?ticaid=1ab85

Jak to polscy œledczy majš "swój typ"? Przecież podawano oficjalnie, że rosyjscy prokuratorzy przesłuchali tego kogoœ. To nie przekazali tych protokołów? To nie przesłuchali go? To kłamiš i kręcš jedni i drudzy?
Ale przecież œledztwo prowadzone jest "wzorowo"...
Tomek

Data: 2010-08-17 13:38:42
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4drop$jp6$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kto-nakrecil-slynny-film-z-katastrofy-w-Smolensku,wid,12577507,wiadomosc.html?ticaid=1ab85

Twój tatuś! To taki sam jełop jak ty.

--

Zahir

Data: 2010-08-17 13:41:56
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a74c5$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
chyba twoj przeciez przed chwila posadzales go o to ze jest z psychiatryka. to pewnie u was dziedziczne. tez pijesz borygo?
awe

Data: 2010-08-17 13:49:07
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4dsh3$lm5$1news.onet.pl...

[...]

Twój tatuś to pewnie u2. Taki sam jełop jak ty. Pewnie za wydłubane ze śmietników puszki chlejecie dyktę! ;-) Synuś z tatuńciem! Znajdy katopisowskie!

--

Zahir

Data: 2010-08-17 13:51:02
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a7735$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"pewnie" zgaduj dalej
awe

Data: 2010-08-17 13:57:55
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4dt23$n57$1news.onet.pl...

[...]

Nie chce mi się! No i co ojczulku? Uspokoisz się czy będziesz dalej brykać?

--

Zahir

Data: 2010-08-17 14:06:20
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a7946$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ty chyba pomyliles grupy - tate znajdziesz na pl.soc.robimypopijaku
awe

Data: 2010-08-17 14:07:43
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4dtum$pm0$1news.onet.pl...

[...]

Stamtąd właśnie wróciłeś czerwonoarmiejski bękarcie?! Chcesz jeszcze czy się uspokoisz?

--

Zahir

Data: 2010-08-17 14:13:33
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a7b92$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
i co nie znalazles pierdolo. szukdaj dalej pl.soc.robimypopijaku
awe

Data: 2010-08-18 18:12:00
Autor: [heÂŽsk]
Kto nakręcił słynny film z katastrofy w Smoleńsku?
On Tue, 17 Aug 2010 14:07:43 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:
 [...]

> [...]
> awe

Stamtąd właśnie wróciłeś czerwonoarmiejski bękarcie?! Chcesz jeszcze czy się uspokoisz?

 oooo, ta gnida zaczyna obrazac twoich rodzicow! poszukaj na googlach  postow autora "lepudruk", byl tam jego adres. z tego co wiem rodzice  tego chlopaka (?) podali awusia do sadu. musial oberwac ostro bo  znikl z psp na kilka m-cy. z takimi lotrami trzeba robic porzadek!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-18 22:27:25
Autor: awe

Użytkownik ""[heRsk]"" <_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:of1o66hleh1c1vprrme6bishlj9dmptnda4ax.com...
On Tue, 17 Aug 2010 14:07:43 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:
[...]

> [...]

tego chlopaka (?) podali awusia do sadu. musial oberwac ostro bo
znikl z psp na kilka m-cy. z takimi lotrami trzeba robic porzadek!
hesk ty masz cos z glowa i to na powaznie. nawet nikt mnie w d. nie pocalowal
awe

Kto nakręcił słynny film z katastrofy w Smoleńsku?