Kto nas tak urządził?

Data: 2020-10-10 09:56:05
Autor: Wiesiaczek
Kto nas tak urządził?
"Dług zagraniczny Rosji w dniu 1 września br. wynosił 52 mld USD. Dyscyplina finansowa stosowana pod kontem suwerenności państwa zdaje egzamin.

Polska na tym tle wygląda tragicznie. W 2019 r. polski dług publiczny wg statystyk krajowych był kilkakrotnie większy niż w Rosji, wynosił 991 mld zł (257,4 mld USD po kursu z 3.10. br.), wg unijnych jest większy o 54 mld zł, w sumie wynosi 1 bilion 45 mld zł (271,4 mld USD)."

A mieliśmy mieć lepiej niż u kacapów?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-10-10 10:18:32
Autor: u2
Kto nas tak urządził?
W dniu 10.10.2020 o 09:56, Wiesiaczek pisze:
[...]

niech Wiesiaczek się migiem-29 przenosi do swojej wymarzonej Kacapii:))))))))))))))

Data: 2020-10-11 04:11:14
Autor: Zenek Kapelinder
Kto nas tak urządził?
sobota, 10 października 2020 o 09:56:07 UTC+2 Wiesiaczek napisał(a):
[...]
niemcy 2,5 biliona dolarów długu.

Data: 2020-10-11 07:54:05
Autor: alojzy.nieborak
Kto nas tak urządził?
W dniu niedziela, 11 października 2020 13:11:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
> "Dług zagraniczny Rosji w dniu 1 września br. wynosił 52 mld USD. > Dyscyplina finansowa stosowana pod kontem suwerenności państwa zdaje > egzamin. > > Polska na tym tle wygląda tragicznie. W 2019 r. polski dług publiczny wg > statystyk krajowych był kilkakrotnie większy niż w Rosji, wynosił 991 > mld zł (257,4 mld USD po kursu z 3.10. br.), wg unijnych jest większy o > 54 mld zł, w sumie wynosi 1 bilion 45 mld zł (271,4 mld USD)." > > A mieliśmy mieć lepiej niż u kacapów? >

Wszystko być może. Pytanie u kto i u kogo ma ten dług.
Bo jeśli u swojego społeczeństwa, wtedy oki. Gorzej jeśli
u zagraniczniaków i zagraniczniaki mają bat na PL.

Japońce zadłużeni rekordowo... sami u siebie. I zagraniczniaki
mogą japońcom skoczyć.

PL zadłużona w dużej części u niemca i niemiec ma bat na PL.
Paczaj jak to Merkelowa szturchała Dudeła swego czasu
coby ten zawetował pisoskie ustawy o SN.

Prawda jest taka, że zagraniczniaki mają na PL coraz większy bat.

Wawka jak ostatnio patrzyłem do proj. budżetu wawki
zadłużona na 5mld przy rocznych odsetkach 600mln (aj waj).
Teraz Trzaskoski gada że wawka zaraz dobije do 9mld.

Komuszek w l.70 zadłużył się u zagraniczniaków i sam se stworzył
bat na własną dupę. Tzn. sama pożyczka nie była zła, ale zachodek
tym mykiem wziął komuszka w kleszcze. Zaraz im sieknęli embargo
i komuszek nie miał jak spłacić długu.  Widać komuszek za bardzo
zaufał zachodkowi, co dziwne bo musieli znać historię państw
ameryki pd. z lat poprzednich.

Data: 2020-10-12 09:55:11
Autor: Zenek Kapelinder
Kto nas tak urządził?
niedziela, 11 października 2020 o 16:54:07 UTC+2 alojzy....@gmail..com napisał(a):
W dniu niedziela, 11 października 2020 13:11:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał: > sobota, 10 października 2020 o 09:56:07 UTC+2 Wiesiaczek napisał(a): > > "Dług zagraniczny Rosji w dniu 1 września br. wynosił 52 mld USD. > > Dyscyplina finansowa stosowana pod kontem suwerenności państwa zdaje > > egzamin. > > > > Polska na tym tle wygląda tragicznie. W 2019 r. polski dług publiczny wg > > statystyk krajowych był kilkakrotnie większy niż w Rosji, wynosił 991 > > mld zł (257,4 mld USD po kursu z 3.10. br.), wg unijnych jest większy o > > 54 mld zł, w sumie wynosi 1 bilion 45 mld zł (271,4 mld USD)." > > > > A mieliśmy mieć lepiej niż u kacapów? > >
> [...]
Wszystko być może. Pytanie u kto i u kogo ma ten dług. Bo jeśli u swojego społeczeństwa, wtedy oki. Gorzej jeśli u zagraniczniaków i zagraniczniaki mają bat na PL. Japońce zadłużeni rekordowo... sami u siebie. I zagraniczniaki mogą japońcom skoczyć. PL zadłużona w dużej części u niemca i niemiec ma bat na PL. Paczaj jak to Merkelowa szturchała Dudeła swego czasu coby ten zawetował pisoskie ustawy o SN. Prawda jest taka, że zagraniczniaki mają na PL coraz większy bat. Wawka jak ostatnio patrzyłem do proj. budżetu wawki zadłużona na 5mld przy rocznych odsetkach 600mln (aj waj). Teraz Trzaskoski gada że wawka zaraz dobije do 9mld. Komuszek w l.70 zadłużył się u zagraniczniaków i sam se stworzył bat na własną dupę. Tzn. sama pożyczka nie była zła, ale zachodek tym mykiem wziął komuszka w kleszcze. Zaraz im sieknęli embargo i komuszek nie miał jak spłacić długu. Widać komuszek za bardzo zaufał zachodkowi, co dziwne bo musieli znać historię państw ameryki pd. z lat poprzednich
W Japonii wyznawców judaizmu jest ok 2000. Tyle może pracować w Izraelskich ambasadach czy konsulatach. Wytłumaczenia skomplikowanych sytuacji wcale nie muszą być skomplikowane.

Data: 2020-10-12 17:51:16
Autor: Wiesiaczek
Kto nas tak urządził?
W dniu 11.10.2020 o 16:54, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
[...]

Ten "komuszek" nie sadzi Ci zanadto na dekiel?

Długi Gierka były drobnym ułamkiem obecnych a do tego już dawno spłacone.

To nie żaden "komuszek" tylko najprawdziwsi demokraci rządzący od prawie czterdziestu lat zadłużyli nas na sumy, których nie jesteśmy i nie będziemy w stanie spłacić nigdy!!

Bo nie można zapominać, że razem z zaciąganiem długu oddaliśmy w obce ręce wszystkie środki produkcji!

Młotkiem nigdy nie nazbijamy tyle palet, żeby było można te długi spłacić.

Data: 2020-10-12 18:47:06
Autor: u2
Kto nas tak urządził?
W dniu 12.10.2020 o 17:51, Wiesiaczek pisze:
Bo nie można zapominać, że razem z zaciąganiem długu oddaliśmy w obce ręce wszystkie środki produkcji!

komuszek Wiesiaczek ujada, bo stracił środki produkcji

Data: 2020-10-11 08:31:03
Autor: Runt
Kto nas tak urządził?
W dniu 2020-10-10 o 09:56, Wiesiaczek pisze:
[...]

Jeszcze rok rządów PiS, a na pustyni błędowskiej zabraknie piachu.

--
Runt

Kto nas tak urządził?