Kto następny?

Data: 2013-11-15 22:07:36
Autor: jj
Kto następny?
Są jeszcze w naszej lidze "młodzi, zdolni" trenerzy?

Data: 2013-11-15 20:13:20
Autor: UGI
Kto następny?
W dniu piątek, 15 listopada 2013 22:07:36 UTC+1 użytkownik jj napisał:
Są jeszcze w naszej lidze "młodzi, zdolni" trenerzy?

Niech ktoś w końcu zajmie się tą dwójką Lewandowski - Błaszczykowski. Chuj mnie obchodzi, że się nie lubią. W BVB grają ze sobą z zamkniętymi oczami, a w kadrze unikają jak ognia, bo w przeciwieństwie do klubu, tu ich na ławce selekcjoner nie posadzi. Ale gdyby tak Nawałka zrobił, raz, żeby do chłopaków poszedł jasny komunikat to miałby u mnie bardzo dużego plusa.

Data: 2013-11-16 09:37:40
Autor: z
Kto następny?
W dniu 2013-11-16 05:13, UGI pisze:
[...]

Czytam ciągle te lamenty na gwiazdy.
Lewandowski kryty przez 2 obrońców a Błaszczykowski próbuje rozgrywać. Ale z kim? Wczoraj Lewy próbował nawet się cofać ale wtedy brakowało go w polu karnym. Gdzie Kosecki? Ciągle czekamy na Piszczka. Ale to nadal za mało żeby było kim grać.

PS. Wiem... 2 samotne rajdy przez pół boiska i mecz wygrany ;-) Spróbuj jeden z drugim.

Data: 2013-11-17 19:42:54
Autor: the_foe
Kto następny?
[...]

nie przestraszą się, mogą skorzystać z okazji i trzasnac drzwiami i trener bedzie musiał przepraszac. Piłkarze to się bali Leo, bo jakby odwalali primadonne albo sie oszczedzali to wiedzieli, ze inaczej niz kazdego trenera polskiej mysli piłkarksiej, opinia Holendra o nich przylgnie w Europie i zegnaj 2. Bundesligo.
Smuda miał karte przetargową, bo decydował kto pojedzie na istotną imprezę, tyle ze za szybko oglosil pewniaków i chłopaki za szybko uwierzyli ze mecze same sie wygrywają.
Fornalik i Nawałka to dzięcioły z polskiej ligi co z automatu oznacza, ze zaden porzadny zawodnik nie bedzie dla nich wypruwał żył. Nie mają kompletnie nic do zaoferowania zawodnikom, takim jak Boenisch, Błaszczykowski czy Lewandowski. Oni widzą tę róznicę i nie bedą ryzykować kariery dla leszcza, co nawet w championship managerze nie dał by rady ;) Jedynie bramkarze sie starają, ale to ogolnoswiatowy trend - wpuszczane szmaty tak samo jak heroiczne cuda ida w swiat.

--
@foe_pl

Data: 2013-11-16 10:16:53
Autor: Cavallino
Kto następny?

Użytkownik "jj" <jureks77@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l662eo$nqf$1@node1.news.atman.pl...
Są jeszcze w naszej lidze "młodzi, zdolni" trenerzy?

Liczyłeś, że ktoś da radę naprawić wszystkie grzechy reprezentacji w 3 dni?
Spoko, w Górniku Nawałce zajęło to ze 2-3 lata, a zawodników miał na codzień.....

Data: 2013-11-16 09:41:17
Autor: UGI
Kto następny?
W dniu sobota, 16 listopada 2013 10:16:53 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]

Spoko, w Górniku Nawałce zajęło to ze 2-3 lata, a zawodników miał na codzień.....

A i tak nie osiagnal wyniku, jak Fornalik z Ruchem.

Data: 2013-11-16 22:13:58
Autor: Cavallino
Kto następny?

Użytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:22fec639-f1e2-4588-862c-e4e49c98e78e@googlegroups.com...
> [...]

codzień.....

A i tak nie osiagnal wyniku, jak Fornalik z Ruchem.

Tyle że to nie ma żadnego znaczenia w kontekście kadry.
To że Fornalik się nie nadaje, już udowodnił, czy nadaje się Nawałka zobaczymy, ale nie po tygodniu.

Data: 2013-11-17 20:03:22
Autor: the_foe
Kto następny?

napisał:
> [...]

Tyle że to nie ma żadnego znaczenia w kontekście kadry.
To że Fornalik się nie nadaje, już udowodnił, czy nadaje się Nawałka

Stawiam orzechy ze w 2015 Nawałka trenerem nie bedzie (pewnosc to bede miał jak zobacze terminarz ELME), to jest poroniony pomysł Bonka, a 99% pomysłów Zibiego jest bez sensu. Pomysł jest taki, ze PZPN musi zarabiac kase, bo nalezy do najbiedniejszych zwiazków piłkarskich w Europie. Potęge krajowych zwiazków buduje liga, a ta nasza nalezy do najslabszych - co tu mówić - na świecie. Kasy generuje wiec mało, na pewno nie tyle jak na 40 mln kraj gdzie jest to sport nr 1. A potrzeby zwiazku duze. Nawałka ma więc misję by potęge naszej ligi budować na sukcesach reprezentacji. Nie bez powodu Boniek komplementowal liczbę zawodników z polskiej ligi jaką zna nowy selekcjoner. W tym temacie ponoc rozwala na łopatki kazdego człowieka na ziemi, łacznie z dość dobrze rozeznanymi w tym temacie Smudą i Fornalikiem. Nawałka udowodnił swoją lojalnośc wobec planu prezesa wystawiac kosmiczny skład na mecz ze Słowacją, choc przyjmuje sie na ogoł, ze w pierwszym meczu nowy selecjoner nie powinien w ogole zmieniac składu poprzednika, by przyjrzec sie z bliska na czym w ogole stoi.
Za fantasmagorie Bonka o perełkach, tudzież diamentach w polskiej lidze, które czekają na odkrycie, przyjdzie nam zapłacić mega wstydem. Jako, ze do Francji jedzie o 8 zespołów wiecej niz zazwyczaj (a miejsc prmowanych awansem o 10 niz w ostatnich eliminacjach) to zespołów takich jak Islandia czy Bosnia, których sukces w ELMS moze nas psychicznie meczyc, bedzie wiecej.

--
@foe_pl

Data: 2013-11-17 20:34:42
Autor: z
Kto następny?
W dniu 2013-11-17 20:03, the_foe pisze:
na ogoł, ze w pierwszym meczu nowy selecjoner nie powinien
w ogole zmieniac składu poprzednika, by przyjrzec sie z bliska na czym w
ogole stoi.

Tu podobno szkoły są dwie. W pierwszym meczu pokazać że zmiany są konieczne albo dowiedzieć się czy zmiany były na dobre :-)

Coś mi się jednak wydaje że stawianie na młodość będzie gorsze od wałkowania starych wyjadaczy.
Tylko tych wyjadaczy trzeba mieć na dłużej do dyspozycji.
Czy na prawdę nie da się i zostają kilkudniowe przygotowania do meczów?

Data: 2013-11-17 23:17:24
Autor: Cavallino
Kto następny?

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Znaczy co, uważasz, że np. w obronie staliśmy na czymkolwiek?
Bo że było inaczej, to można było się przekonać choćby oglądając mecze, nie trzeba koniecznie z bliska.
Z każdej strony wyglądało to słabo.
Co oczywiście nie znaczy, że teraz jest lepiej (wręcz przeciwnie), ale szukać rozwiązania tego problemu trzeba od już i teraz.

Data: 2013-11-18 01:09:27
Autor: the_foe
Kto następny?
W dniu 2013-11-17 23:17, Cavallino pisze:

[...]

Zaczął bym od analizy, dlaczego Boenisch, czołowy obronca Europy, w reprze gra jak ostatni amator. Tego nie da sie wytłumaczyć słabym zgraniem, dyspozycją dnia czy ustawieniem taktycznym.

--
@foe_pl

Data: 2013-11-17 23:45:28
Autor: ligwan
Kto następny?

Zaczął bym od analizy, dlaczego Boenisch, czołowy obronca Europy, w reprze gra jak ostatni amator. Tego nie da sie wytłumaczyć słabym zgraniem, dyspozycją dnia czy ustawieniem taktycznym.

To błysnąłeś... takich pytań od dawna masz wiele.
Dlaczego Lewandowski...
Dlaczego Glik...
Dlaczego Mierzejewski...
itd. Dlaczego ich gra w klubie nie ma przełożenia na grę w kadrze, mimo że już długo nie mieliśmy tak wielu zawodników regularnie grających w niezłych klubach. Już nie trzeba grzebać na ławkach rezerwowych czy na trybunach żeby uciułać kadrę na zgrupowanie. Tak prywatnie od siebie powiem, że mam jakieś wew. przekonanie iż w końcu to zaiskrzy nawet przy takim Nawałce. Ba uważam że nawet przy zostawieniu Fornalika z meczu na mecz wyglądałoby to lepiej. Ani kolejna kompromitacja z Irlandią nie zmieni mojego zdania.

Data: 2013-11-18 09:49:55
Autor: Budzik
Kto następny?
Osobnik posiadający mail lligwan@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

To błysnąłeś... takich pytań od dawna masz wiele.
Dlaczego Lewandowski...
Dlaczego Glik...
Dlaczego Mierzejewski...
itd.

Z ostatniego meczu wylgada to tak, ze porządnie umie przyjąc piłke 3 piłkarzy, reszta przyjmuje, poprawia, piłka im odskakuje itd.
Dzisiejszy futbol jest zbyt szybki na takie ruchy.
Jak nie przyjmiesz sobie piłki szykując ją jednoczesnie do nastepnego zagrania, to za chwile grasz w najlepszym razie do tyłu bo masz obrońce na karku.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2013-11-18 19:11:07
Autor: Cavallino
Kto następny?

Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a8c87d14-eaa6-43cf-8bc0-17344a9bc3a0@googlegroups.com...

[...]

Otóż to.
Moim zdaniem problem leży właśnie w trenerze, który nie potrafi pozestawiać ze sobą klocków i taktyki odpowiedniej dla nich.
Więc trzeba próbować - Nawałka ma na to dużo większe szanse niż Fornalik.
Co nie znaczy, że mu się uda - jeśli nie, to spróbuje się następnego.
Choć może od razu warto było sięgnąć po fachowców z wyższej półki, z większą szansą na sukces.

Kto następny?