Kto następny?

Data: 2013-11-15 20:13:20
Autor: UGI
Kto następny?
W dniu piątek, 15 listopada 2013 22:07:36 UTC+1 użytkownik jj napisał:
Są jeszcze w naszej lidze "młodzi, zdolni" trenerzy?

Niech ktoś w końcu zajmie się tą dwójką Lewandowski - Błaszczykowski. Chuj mnie obchodzi, że się nie lubią. W BVB grają ze sobą z zamkniętymi oczami, a w kadrze unikają jak ognia, bo w przeciwieństwie do klubu, tu ich na ławce selekcjoner nie posadzi. Ale gdyby tak Nawałka zrobił, raz, żeby do chłopaków poszedł jasny komunikat to miałby u mnie bardzo dużego plusa.

Data: 2013-11-16 09:37:40
Autor: z
Kto następny?
W dniu 2013-11-16 05:13, UGI pisze:
[...]

Czytam ciągle te lamenty na gwiazdy.
Lewandowski kryty przez 2 obrońców a Błaszczykowski próbuje rozgrywać. Ale z kim? Wczoraj Lewy próbował nawet się cofać ale wtedy brakowało go w polu karnym. Gdzie Kosecki? Ciągle czekamy na Piszczka. Ale to nadal za mało żeby było kim grać.

PS. Wiem... 2 samotne rajdy przez pół boiska i mecz wygrany ;-) Spróbuj jeden z drugim.

Data: 2013-11-17 19:42:54
Autor: the_foe
Kto następny?
[...]

nie przestraszą się, mogą skorzystać z okazji i trzasnac drzwiami i trener bedzie musiał przepraszac. Piłkarze to się bali Leo, bo jakby odwalali primadonne albo sie oszczedzali to wiedzieli, ze inaczej niz kazdego trenera polskiej mysli piłkarksiej, opinia Holendra o nich przylgnie w Europie i zegnaj 2. Bundesligo.
Smuda miał karte przetargową, bo decydował kto pojedzie na istotną imprezę, tyle ze za szybko oglosil pewniaków i chłopaki za szybko uwierzyli ze mecze same sie wygrywają.
Fornalik i Nawałka to dzięcioły z polskiej ligi co z automatu oznacza, ze zaden porzadny zawodnik nie bedzie dla nich wypruwał żył. Nie mają kompletnie nic do zaoferowania zawodnikom, takim jak Boenisch, Błaszczykowski czy Lewandowski. Oni widzą tę róznicę i nie bedą ryzykować kariery dla leszcza, co nawet w championship managerze nie dał by rady ;) Jedynie bramkarze sie starają, ale to ogolnoswiatowy trend - wpuszczane szmaty tak samo jak heroiczne cuda ida w swiat.

--
@foe_pl

Kto następny?