Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...

Data: 2013-03-24 17:58:53
Autor: boukun
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
00099 - FILM IZY PAJˇCZKOWSKIEJ Z DEMONSTRACJI OBURZONYCH 23-03-2013
http://www.youtube.com/watch?v=68IcCJqoSzU&list=TLXYqujhfbX8c
boukun

Data: 2013-03-24 18:07:57
Autor: boukun
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kinc1e$peo$1mx1.internetia.pl...
00099 - FILM IZY PAJˇCZKOWSKIEJ Z DEMONSTRACJI OBURZONYCH 23-03-2013
http://www.youtube.com/watch?v=68IcCJqoSzU&list=TLXYqujhfbX8c
boukun

Automatycznie lec± następne filmiki, na następnych filmikach bardzo ciekawe przy¶piewki i patriotyczne!

boukun

Data: 2013-03-24 18:10:03
Autor: boukun
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kincif$r8u$1mx1.internetia.pl...

Tusk do roboty, za 1500 złotych...

Pospolite ruszenie...

boukun

Data: 2013-03-24 18:15:49
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 17:58:

00099 - FILM IZY PAJˇCZKOWSKIEJ Z DEMONSTRACJI OBURZONYCH 23-03-2013
http://www.youtube.com/watch?v=68IcCJqoSzU&list=TLXYqujhfbX8c
boukun

Eee tam. Znam lepsze filmiki o skakaniu.
http://www.youtube.com/watch?v=wlq0lYB3iSM

Data: 2013-03-24 18:17:22
Autor: boukun
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kinccj$jfj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Młodzież bierze w końcu swoje sprawy w swoje ręce, będzie wkrótce pospolite ruszenie, to się czuje, to się widzi. Czas zrobić w tym kraju porz±dek...

boukun

Data: 2013-03-24 18:23:16
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 18:17:

[...]

O to znaczy że z r±k pu¶cili to co ich najbardziej interesuje. Czekam na wie¶ci z frontu walki z miganiem się od demokracji.

Data: 2013-03-24 18:26:10
Autor: boukun
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kincqg$k21$1node1.news.atman.pl...
[...]

Demokracji nie było, mamy żydokrację, a to jest różnica. Demokracja to była w starożytnej Grecji. Opatrznie rozumiesz demokrację, nie pod dyktando dykattorów, Ich dyktat to żadna demokracja, nie wycieraj sobie ust wytartymi sloganami...

Naród chciał referendum w sprawie podwyższenia wieku emerytalnego, a dyktator sponiewierał i okradł naród. Czas na uliczn± demokrację! Dosyć pieszcenia się z dyktatur±...

boukun

boukun

Data: 2013-03-24 18:34:06
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 18:26:

[...]

Ty tak na serio czy dla jaj? Wiele razy mówię tzw młodzieży: idĽ chłopie kobito zmień władze pod siebie, głosuj zrób co¶ realnego zamiast narzekać i co? Wzruszenie ramion i kręcenie kółek. Ty jeste¶ taki sam. My¶lisz, że prawdziw± władze wybiera się na ulicy. Powiem tak: polej± ich wod± i będzie lany poniedziałek. :)

Data: 2013-03-24 18:35:00
Autor: boukun
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kindeq$jou$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zmieni±, tylko nba ulicy!  Nie pod żydokratyvzn± układankę, nie pod tę nic nie wart± konstytucję, Konstytucję trzeba znmienić od podstaw. Będziemy głosować, ale na naszych zasadach.

O tu sobie posłuchaj jak powinna wygl±dać demokracja...

http://www.youtube.com/watch?v=OvIf9YSStEU&list=TLXYqujhfbX8c

00071 - FILM IZY PAJˇCZKOWSKIEJ Z DEMONSTRACJI OBURZONYCH 23-03-2013

boukun

Data: 2013-03-24 18:40:01
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 18:35:

Zmieni±, tylko nba ulicy!  Nie pod żydokratyvzn± układankę, nie pod tę nic
nie wart± konstytucję, Konstytucję trzeba znmienić od podstaw. Będziemy
głosować, ale na naszych zasadach.

Oto słowo boukuna. :)

Data: 2013-03-24 18:37:36
Autor: u2
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Ty tak na serio czy dla jaj? Wiele razy mówię tzw młodzieży: idź chłopie
kobito zmień władze pod siebie, głosuj zrób coś realnego zamiast narzekać i
co? Wzruszenie ramion i kręcenie kółek. Ty jesteś taki sam. Myślisz, że
prawdziwą władze wybiera się na ulicy. Powiem tak: poleją ich wodą i będzie
lany poniedziałek.

Zartujesz czy o droge pytasz ? Wybory nic nie zmieniaja w ukladzie sil, bo niewazne jak ludzie glosuja, ale kto liczy glosy. A glosy licza ruskie serwery.

Data: 2013-03-24 18:42:05
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 18:37:

[...]

No tak. Przerażaj±ce. U nich nawet cyferki inne. WeĽ po wyborach namów ludzi do tego aby spisali protokoły wyborcze z drzwi komisji obwodowych i porównaj z tymi zamieszczonymi na stronie PKW zamiast wyzywać wszystkich od agentów. :)

Data: 2013-03-24 18:42:19
Autor: boukun
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kindtq$jou$3node2.news.atman.pl...
[...]

:)

PO co, komu i na co? Jak można brać udział w hucpie pt. wybiory, gdzie szefowie SBeckich partii robili swoj± układankę? Tylko cep chodzi na takie wybory i przyklepuje poukładane listy SBeckie...

boukun

Data: 2013-03-24 18:48:51
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 18:42:

[...]

A jak można zamieszczać posty pod tytułem: kto nie skacze? Ja zamie¶ciłem filmik o skakaniu. Może łon obudzi demokrację z braku laku?

Data: 2013-03-24 18:44:48
Autor: u2
[...]

No tak. PrzeraĹĽajÄ…ce. U nich nawet cyferki inne. WeĹş po wyborach namĂłw ludzi
do tego aby spisali protokoły wyborcze z drzwi komisji obwodowych i porównaj
z tymi zamieszczonymi na stronie PKW zamiast wyzywać wszystkich od agentów.

Wystarczy, ze zaklepia wyniki z ruskich serwerow. Pancerna brzoza i pijany Blasik z raportu gienieral Anodiny jednak wam nie wyszedl...-;)

Data: 2013-03-24 18:47:35
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 18:44:

[...]

No, ja siedziałem za sterami a teraz mogę powiedzieć , że ¶p prezydent jęczy pod jarzmem na Kołymie.

Data: 2013-03-24 18:55:28
Autor: u2
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Wystarczy, ze zaklepia wyniki z ruskich serwerow. Pancerna brzoza i
pijany Blasik z raportu gienieral Anodiny jednak wam nie wyszedl...-;)
No, ja siedziałem za sterami a teraz mogę powiedzieć , że śp prezydent jęczy
pod jarzmem na Kołymie.

Kłamstwo smoleńskie wyszło dużo szybciej na jaw niż kłamstwo katyńskie, więc Tusk będzie skakał - hop hop hop - a ty razem z nim...-;)

Data: 2013-03-24 18:59:50
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 18:55:

[...]

Od 10.04.2010 nie jestem na bież±co w kręgach zbliżonych do wariatkowa. Jakie więc kłamstwo udowodniono?

Data: 2013-03-24 19:18:41
Autor: u2
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
Od 10.04.2010 nie jestem na bieżąco w kręgach zbliżonych do wariatkowa.
Jakie więc kłamstwo udowodniono?

Czyli wg ciebie jestes calkowicie zdrowy psychicznie ? Oj, wÄ…tpiÄ™. Wy ubecy, macie kuku na muniu...-;)

Data: 2013-03-24 19:21:33
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 24 marca 2013 19:18:

Od 10.04.2010 nie jestem na bież±co w kręgach zbliżonych do wariatkowa.
Jakie więc kłamstwo udowodniono?

Czyli wg ciebie jestes calkowicie zdrowy psychicznie ? Oj, w±tpię. Wy
ubecy, macie kuku na muniu...-;)

No widzisz, agent na agencie, agentem w Twojej głowie pogania. Jak zapiszesz do UB resztę Narodu to zgło¶ się do służby zdrowia. Tam wiedz± co robić z Napoleonami.

Data: 2013-03-24 19:28:15
Autor: u2
Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...
No widzisz, agent na agencie, agentem w Twojej głowie pogania. Jak zapiszesz
do UB resztę Narodu to zgłoś się do służby zdrowia. Tam wiedzą co robić z
Napoleonami.

Służba zdrowia nic nie zrobi za friko, tak więc musisz wydać im prikaz aby mnie wysłali do waszej psychuszki ubeku...-;)

Kto nie skacze ten za Tuskiem, hop, hop, hop...