Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Data: 2011-03-02 14:43:58
Autor: Antenka
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!
Rusza przymusowy spis powszechny
===========================

ŁÓD¬. Od 1 marca rozpoczyna się na terenie Łodzi Narodowy Spis
Powszechny. Tego dnia rachmistrze spisowi rozpoczn± obchód
przydzielonych im rejonów i weryfikację dostarczonych im informacji o
budynkach na jego terenie. Od 8 kwietnia rachmistrze rozpoczn±
zbieranie informacji o losowo wybranych 25% mieszkańców miasta. Udział
w spisie jest przymusowy, za odmowę podania rachmistrzowi wymaganych
przez niego informacji grozi kara grzywny.

W spisowych pytaniach znajduje się wzbudzaj±ce wiele kontrowersji
pytanie o wyznawan± religię, jak również te dotycz±ce liczby
posiadanych dzieci, stażu małżeńskiego b±dĽ pozamałżeńskiego,
wykształcenia i stanu posiadania. Pytania s± tak sformułowane, że na
ich podstawie będzie można okre¶lić, kto ze spisywanych pozostaje w
nieformalnym zwi±zku partnerskim (ankiety zawierać będ± numer PESEL
przepytywanego, który przypisze odpowiedzi do obywatela - przypis WM).

Obowi±zkowi spisowemu podlegaj± wszyscy, ale rachmistrzowie z
ankietami zapukaj± do drzwi tylko 25 procent wylosowanych mieszkań.
Pozostali będ± "zbadani" w mniejszym zakresie, za pomoc± dokumentów
dostępnych w urzędach (wiek, miejsce zamieszkania, stan cywilny itd.).

Je¶li kto¶ zostanie wylosowany, nie może odmówić udziału w spisie.

- Zgodnie z ustaw± mamy obowi±zek udzielenia rachmistrzowi odpowiedzi
- mówi Stanisław Kaniewicz z Urzędu Statystycznego w Łodzi. - Kto tego
nie zrobi, jest zagrożony kar± grzywny, której wysoko¶ć ustali s±d.
Jest więc teoretycznie możliwe, że nie wpuszczaj±c rachmistrza,
wyl±dujemy na sali rozpraw - dodaje Kaniewicz.

http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/rusza-przymusowy-spis-powszechny/

No cóż, skoro gwałci się obywatela i wymusza na nim tak intymne
"zeznania" nie pozostaje nic innego jak puszczenie wodzy fantazji.
Wszak ustawa o spisie mówi wprost: że "przepytywany" ma udzielić
rachmistrzowi odpowiedzi, ale nic nie wspomina czy owa odpowiedĽ musi
być prawdziwa. :D
Dostan± swoj± odpowiedĽ, ale tym papierem mog± se podetrzeć...

Antenka

Data: 2011-03-02 23:54:36
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:232ef1da-b5ed-4916-8967-63bc1c2dfcaaw36g2000vbi.googlegroups.com...
Rusza przymusowy spis powszechny
============================

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
No, nie musisz przyznawać się, że jeste¶ Żydówk±...

PS. Powinni w Dowodach Osobistych utrzymywać rubrykę Narodowo¶ć...

boukun

Data: 2011-03-02 15:05:15
Autor: Antenka
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!
On 2 Mar, 23:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:232ef1da-b5ed-4916-8967-63bc1c2dfcaaw36g2000vbi.googlegroups.com...
Rusza przymusowy spis powszechny
===========================>
D . Od 1 marca rozpoczyna si na terenie odzi Narodowy Spis
Powszechny. Tego dnia rachmistrze spisowi rozpoczn obch d
przydzielonych im rejon w i weryfikacj dostarczonych im informacji o
budynkach na jego terenie. Od 8 kwietnia rachmistrze rozpoczn
zbieranie informacji o losowo wybranych 25% mieszka c w miasta. Udzia
w spisie jest przymusowy, za odmow podania rachmistrzowi wymaganych
przez niego informacji grozi kara grzywny.

W spisowych pytaniach znajduje si wzbudzaj ce wiele kontrowersji
pytanie o wyznawan religi , jak r wnie te dotycz ce liczby
posiadanych dzieci, sta u ma e skiego b d pozama e skiego,
wykszta cenia i stanu posiadania. Pytania s tak sformu owane, e na
ich podstawie b dzie mo na okre li , kto ze spisywanych pozostaje w
nieformalnym zwi zku partnerskim (ankiety zawiera b d numer PESEL
przepytywanego, kt ry przypisze odpowiedzi do obywatela - przypis WM).

Obowi zkowi spisowemu podlegaj wszyscy, ale rachmistrzowie z
ankietami zapukaj do drzwi tylko 25 procent wylosowanych mieszka .
Pozostali b d "zbadani" w mniejszym zakresie, za pomoc dokument w
dost pnych w urz dach (wiek, miejsce zamieszkania, stan cywilny itd.).

Je li kto zostanie wylosowany, nie mo e odm wi udzia u w spisie.

- Zgodnie z ustaw mamy obowi zek udzielenia rachmistrzowi odpowiedzi
- m wi Stanis aw Kaniewicz z Urz du Statystycznego w odzi. - Kto tego
nie zrobi, jest zagro ony kar grzywny, kt rej wysoko ustali s d.
Jest wi c teoretycznie mo liwe, e nie wpuszczaj c rachmistrza,
wyl dujemy na sali rozpraw - dodaje Kaniewicz.

http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/rusza-przymusowy-spis-powsze...

No c , skoro gwa ci si obywatela i wymusza na nim tak intymne
"zeznania" nie pozostaje nic innego jak puszczenie wodzy fantazji.
Wszak ustawa o spisie m wi wprost: e "przepytywany" ma udzieli
rachmistrzowi odpowiedzi, ale nic nie wspomina czy owa odpowied musi
by prawdziwa. :D
Dostan swoj odpowied , ale tym papierem mog se podetrze ...

Antenka

-- -- -- -- -- -- -- -- -
No, nie musisz przyznawa si , e jeste yd wk ...

PS. Powinni w Dowodach Osobistych utrzymywa rubryk Narodowo ...

Tiaa  oczy niebieskie, włosy blond, nos niehakowaty tylko zadarty i
małe ucho...Rasowa żydówa
Nie muszę, bo ni± nie jestem. Ale obawiam się, że będzie pytanie,
któr± partię polityczn± pani/pan popiera?
Cholera jasna! Gorzej jak na przesłuchaniu w UB!

Antenka

Data: 2011-03-03 07:41:57
Autor: Grzegorz Z.
trans
Antenka napisał:

No, nie musisz przyznawa si , e jeste yd wk ...

Tiaa  oczy niebieskie, włosy blond

Brak głębi i sił twórczych ma być odbiciem upałów i towarzysz±cego im
uczucia bezsensu, typowego dla klimatu pustynnego; wyrazem tego rzekomego
spodlenia ma być wygl±d zewnętrzny Żydów, szczególnie charakterystyczny
nos, oraz zapach cebuli i czosnku. Odwrotno¶ci± jest klimat Północy,
charakteryzuj±cy się wilgotnymi i zimnymi lasami Pragermanii, gdzie ludzie
z utęsknieniem wygl±daj± słońca - dlatego Niemcy s± ludĽmi ¶wiatła
(Lichtmenschen); ich blond włosy i niebieskie oczy wskazuj± na czysto¶ć
duszy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkizm

I kto tu jest Volksdeutschem, transie?

Data: 2011-03-03 10:52:40
Autor: Glonojad
trans

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:1finjlcxr0pcs.1pa2u2g0gzfjk.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

Lady boy ;)

GJ

Data: 2011-03-03 11:06:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
trans
czwartek, 3 marca 2011 07:41. carbon entity 'Grzegorz Z.' <jacksparrow@noname.com>

Brak głębi i sił twórczych ma być odbiciem upałów i towarzyszącego im
uczucia bezsensu, typowego dla klimatu pustynnego; wyrazem tego rzekomego
spodlenia ma być wygląd zewnętrzny Żydów, szczególnie charakterystyczny
nos, oraz zapach cebuli i czosnku. Odwrotnością jest klimat Północy,
charakteryzujÄ…cy siÄ™ wilgotnymi i zimnymi lasami Pragermanii, gdzie ludzie
z utęsknieniem wyglądają słońca - dlatego Niemcy są ludźmi światła
(Lichtmenschen); ich blond włosy i niebieskie oczy wskazują na czystość
duszy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkizm

Thor i Odyn!

Grzesiek od volkizmu się odczep, to była całkiem przyzwoita ideologia do czasu kiedy malarz pokojowy Schicklgruber nie zaczął w niej mieszać. Jak chcesz czymś Antenkę podejść, to ma 10 000 innych naprawdę słabych punktów.

Data: 2011-03-03 08:35:13
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c6766046-0310-4081-97ee-1aef59d593c6e8g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

O tak± obawę taki larm robisz? Odpowiadaj±c na takie pytanie co najwyżej przyznasz się, że jeste¶ głupim niewolnikiem systemu...

boukun

Data: 2011-03-03 11:41:02
Autor: Antenka
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!
On 3 Mar, 08:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 -- -- -- -- -- -- -- -- -
O tak obaw taki larm robisz? Odpowiadaj c na takie pytanie co najwy ej przyznasz si , e jeste g upim niewolnikiem systemu...<

A ty przyznaj się do swojego wałkoństwa, nierobie jeden!

Antenka

Data: 2011-03-02 23:56:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-02 23:43, Antenka pisze:
[...]

Aż się tego nie godzi mówić, ale oni zaczynaj± nas katalogować jak bydło rzeĽne..:-(

Data: 2011-03-02 15:00:23
Autor: Antenka
On 2 Mar, 23:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> by prawdziwa. :D
> Dostan swoj odpowied , ale tym papierem mog se podetrze ...

A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
rze ne..:-(

Kolejny krok to kolczyk w ucho, tak jak maj± ¶winie i krowy, a potem
to już tylko czip :- /

Antenka

Data: 2011-03-03 00:02:00
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2f21945a-f89f-418c-8c7a-95f1cac58cd3m7g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

rze ne..:-(

Kolejny krok to kolczyk w ucho, tak jak maj± ¶winie i krowy, a potem

-- -- -- -- -- -- -- -
Boicie się ujawnić swoj± tożsamo¶ć narodowo¶ciow±?

boukun

Data: 2011-03-03 00:12:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 00:00, Antenka pisze:

[...]

No tak, - chyba do tego wła¶nie zmierzaj±. Bo niby czemu miałyby służyć takie kosztowne spisy?:-\

Data: 2011-03-03 08:38:31
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ikmirc$r9o$2news.onet.pl...
[...]

Ano temu, że innej możliwo¶ci nie ma prowadzenie statystyki ludno¶ci kraju. Powwinnni takie rzeczy spisywać przy wypełnianiu wniosków o wydanie dowodów osobistych i te dane ujmować w spisie powszechnym...

boukun

Data: 2011-03-03 15:38:17
Autor: jadrys
Kto nie wpuści lub wpuści a nie odpowi e, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryz m w czystej postaci!
W dniu 2011-03-03 08:38, boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikmirc$r9o$2news.onet.pl...
W dniu 2011-03-03 00:00, Antenka pisze:

A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
rze ne..:-(
Kolejny krok to kolczyk w ucho, tak jak mają świnie i krowy, a potem
to juĹĽ tylko czip :- /

Antenka

No tak, - chyba do tego właśnie zmierzają. Bo niby czemu miałyby służyć takie kosztowne spisy?:-\

Ano temu, że innej możliwości nie ma prowadzenie statystyki ludności kraju. Powwinnni takie rzeczy spisywać przy wypełnianiu wniosków o wydanie dowodów osobistych i te dane ujmować w spisie powszechnym...

boukun

Przecież tak na dobrną sprawę żaden z Polaków nie jest anonimowy. Jasne że powinni, i tak robią, ale widać skatalogowanie musi być dokładniejsze.

Data: 2011-03-02 23:35:11
Autor: robertbig
[...]

W Talmudzie jest na to od wieków definicja
 -Zwierzeta Ludzkie

Data: 2011-03-03 15:42:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 08:35, robertbig pisze:
On 2 Mar, 23:56, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
rze ne..:-(

W Talmudzie jest na to od wiekĂłw definicja
  -Zwierzeta Ludzkie

Ale nie piszÄ… tam o ludzkim bydle rzeĹşnym.

Data: 2011-03-03 00:03:08
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ikmhu3$odo$1news.onet.pl...
[...]

Przeczież władza nie jest od tego zwolniona? Też będzie dobrowolnie się katalogować... Czego się boicie?

boukun

Data: 2011-03-02 15:12:04
Autor: Antenka
On 3 Mar, 00:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomo cinews:ikmhu3$odo$1news.onet.pl...

> A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
> rze ne..:-(

Przeczie w adza nie jest od tego zwolniona? Te b dzie dobrowolnie si
katalogowa ... Czego si boicie?

boukun

Niczego, ale wkurza mnie ten totalitaryzm i to coraz bardziej!

Antenka

Data: 2011-03-03 08:39:31
Autor: boukun
Kto nie wpusci lub wpusci a nie odpowie, idzie siedziec! Eurokolchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:0a75592f-ccb5-401a-9950-3afb8d8fa0b7k16g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

katalogowa ... Czego si boicie?

boukun

Niczego, ale wkurza mnie ten totalitaryzm i to coraz bardziej!

Przeciez totalitaryzm koscielny sama podtrzymujesz...

boukun

Data: 2011-03-03 00:12:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 00:03, boukun pisze:

[...]

A co niby władza miałaby ukrywać? A czego się boję? Obdzierania z intymno¶ci. Nic mi żaden za**raniec z rz±du nie daje żebym mu się miał spowiadać.

Data: 2011-03-03 08:40:42
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ikmirc$r9o$1news.onet.pl...
[...]

Nikt ci nie każe się spowiadać, te dane s± potrzebne dla nas wszystkich, dla naszych potomnych...

boukun

Data: 2011-03-03 15:35:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 08:40, boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikmirc$r9o$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-03 00:03, boukun pisze:

Aż się tego nie godzi mówić, ale oni zaczynają nas katalogować jak bydło rzeźne..:-(

Przeczież władza nie jest od tego zwolniona? Też będzie dobrowolnie się katalogować... Czego się boicie?

boukun

A co niby władza miałaby ukrywać? A czego się boję? Obdzierania z intymności. Nic mi żaden za**raniec z rządu nie daje żebym mu się miał spowiadać.

Nikt ci nie każe się spowiadać, te dane są potrzebne dla nas wszystkich, dla naszych potomnych...

boukun

Co ty pieprzysz.. O osobiste sprawy pytają. A że ankieter nie jest z warszawy czy księzyca, tylko miejscowy to i spowiadam się tym samym wszystkim na mojej wsi i okolicy.

Data: 2011-03-03 18:22:58
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iko9bs$smc$5news.onet.pl...
[...]

Takie same osobiste, z jakich się spowiadasz pani w referacie spraw obywatelskich składając wniosek o dowód osobisty. Tam tylko nie pytają we wniosku o pochodzenie narodowościowe, a powinni i problem statystyczny byłby z głowy... Ta pani jest też często z twojego osiedla...

boukun

Data: 2011-03-03 21:34:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 18:22, boukun pisze:

[...]

Widzisz, to się tylko tak wydaje.. We wniosku po dowód czy paszport nie musisz wskazywać źródła z jakiego się utrzymujesz ani jakie osiągasz przychody. A ja te rzeczy (jak i wiele innych) chciałbym zataić przed mieszkańcami tej wsi.

Data: 2011-03-04 09:45:00
Autor: J-23
On 3 Mar, 18:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:iko9bs$smc$5news.onet.pl...

> [...]

> wsi i okolicy.

Takie same osobiste, z jakich się spowiadasz pani w referacie spraw
obywatelskich składaj±c wniosek o dowód osobisty. Tam tylko nie pytaj± we
wniosku o pochodzenie narodowo¶ciowe, a powinni i problem statystyczny byłby z
głowy... Ta pani jest też często z twojego osiedla...

boukun

tia! proponuje poszerzyc o nr buta i kolnierzyka koszuli; dlugosc
fiuta; obdwod w pasie... i wiele innych bzdetow
urzedolom przeca trzeba dac zatrudnienie, bo im sie w dupach przewraca
z nadmiaru wolnego czasu

Data: 2011-03-04 19:06:35
Autor: Panslavista
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Dodałbym spisanie braku skórki na fiucie, zwłaszcza w Holyłódziu.

Data: 2011-03-04 10:38:00
Autor: J-23
On 4 Mar, 19:06, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Doda bym spisanie braku sk rki na fiucie, zw aszcza w Holy dziu.

Przed II WS w Lodzi w/g zrodel mieszkalo 350 obywaleli pochodzenia
zydowskiego. Co stanowilo bardzo powazny procent globalnej ilosci
mieszkancow w kwocie circa 750 tys. Udzial tychze Zydow w zyciu
publicznym, mial kopitalne znaczenie dla rozwoju Lodzi. Mozna przyjac
ze niemal zbudowali miasto Lodz. Lodzka spolecznosc zydowska wydala
wielu znamienitych obywateli, wybitnych tworcow kultury narodowej
polskiej t.j J.Tuwim - poeta; Maurycy Trębacz - art. malarz; Artur
Rubinstein - pianista. Warto dodac ze niemal wszyscy polscy obywatele
pochodzenia zydowskiego, ktorzy mieszkali w Lodzi w czasie wybuchu
wojny, zgineli smiercia meczenska, wywiezieni do hitlerowskich obozow
koncentracyjnych.

J...

Data: 2011-03-03 09:04:06
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

No cóż, skoro gwałci się obywatela i wymusza na nim tak intymne
"zeznania" nie pozostaje nic innego jak puszczenie wodzy fantazji.

Obawiasz się że zapyta się o płeć?

Data: 2011-03-03 10:47:47
Autor: Glonojad
[...]

U mnie już byli. Sympatyczna laska. Od zaznaczania kwadracików przeszli¶my do kawy, póĽniej koniaczku. Została na noc. Zabijcie ale nie pamietam jak ma na imię. Lubię spisy powszechne.

GJ

Data: 2011-03-03 15:42:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 10:47, Glonojad pisze:

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:232ef1da-b5ed-4916-8967-63bc1c2dfcaaw36g2000vbi.googlegroups.com...
Rusza przymusowy spis powszechny
============================

U mnie już byli. Sympatyczna laska. Od zaznaczania kwadracików przeszliśmy do kawy, później koniaczku. Została na noc. Zabijcie ale nie pamietam jak ma na imię. Lubię spisy powszechne.

GJ

Ciekawe czy podtrzymałbyś swoją opinię gdyby cię naszedł ankieter-gej. I zapytał czy ci staje na widok chłopa?

Data: 2011-03-03 14:48:46
Autor: Antenka
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!
On 3 Mar, 15:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ciekawe czy podtrzymałby¶ swoj± opinię gdyby cię naszedł ankieter-gej. I zapytał czy ci staje na widok chłopa? <

Jak nie zbok-geje,  to erotoman. WyobraĽnia pracuje. A na koniec
dowiemy się, że to nie była ankieterka tylko miejscowy transwestyta
obro¶nięty futrem na torsie hiii. :D

Antenka

Data: 2011-03-04 13:26:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 23:48, Antenka pisze:
On 3 Mar, 15:42, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Ciekawe czy podtrzymałbyś swoją opinię gdyby cię naszedł ankieter-gej. I zapytał czy ci staje na widok chłopa?<
Jak nie zbok-geje,  to erotoman. WyobraĹşnia pracuje. A na koniec
dowiemy się, że to nie była ankieterka tylko miejscowy transwestyta
obrośnięty futrem na torsie hiii. :D

Antenka

Pewnie znaczna część grupowiczów z psp byłaby bardziej kontenta z odwiedzin ankietera od ankieterki. A już ankieter-gej uszczęśliwił by ich całkowicie. :-D

Data: 2011-03-04 09:40:57
Autor: J-23
On 2 Mar, 23:43, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

ewentualnie, zadnej prawdziwej odpowiedzi nie udziele
z duza uwaga pierdze, zeby sie nie zes..c, na takie proby zniewolenia
umyslowego

J...

Data: 2011-03-04 16:09:55
Autor: wekon
"Antenka"  wrote in message news:232ef1da-b5ed-4916-8967-63bc1c2dfcaaw36g2000vbi.googlegroups.com...

[...]

Nawet je¶li mnie wylosuj± to przyjdzie znajomy, bo zarz±dza całym spisem w okolicy. Przynajmniej sie wódki napijemy. Tyle dobrego.

wekon

Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!