Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Data: 2011-03-02 23:56:36
Autor: jadrys
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!
W dniu 2011-03-02 23:43, Antenka pisze:
Rusza przymusowy spis powszechny
============================

ŁÓD¬. Od 1 marca rozpoczyna się na terenie Łodzi Narodowy Spis
Powszechny. Tego dnia rachmistrze spisowi rozpoczn± obchód
przydzielonych im rejonów i weryfikację dostarczonych im informacji o
budynkach na jego terenie. Od 8 kwietnia rachmistrze rozpoczn±
zbieranie informacji o losowo wybranych 25% mieszkańców miasta. Udział
w spisie jest przymusowy, za odmowę podania rachmistrzowi wymaganych
przez niego informacji grozi kara grzywny.

W spisowych pytaniach znajduje się wzbudzaj±ce wiele kontrowersji
pytanie o wyznawan± religię, jak również te dotycz±ce liczby
posiadanych dzieci, stażu małżeńskiego b±dĽ pozamałżeńskiego,
wykształcenia i stanu posiadania. Pytania s± tak sformułowane, że na
ich podstawie będzie można okre¶lić, kto ze spisywanych pozostaje w
nieformalnym zwi±zku partnerskim (ankiety zawierać będ± numer PESEL
przepytywanego, który przypisze odpowiedzi do obywatela - przypis WM).

Obowi±zkowi spisowemu podlegaj± wszyscy, ale rachmistrzowie z
ankietami zapukaj± do drzwi tylko 25 procent wylosowanych mieszkań.
Pozostali będ± "zbadani" w mniejszym zakresie, za pomoc± dokumentów
dostępnych w urzędach (wiek, miejsce zamieszkania, stan cywilny itd.).

Je¶li kto¶ zostanie wylosowany, nie może odmówić udziału w spisie.

- Zgodnie z ustaw± mamy obowi±zek udzielenia rachmistrzowi odpowiedzi
- mówi Stanisław Kaniewicz z Urzędu Statystycznego w Łodzi. - Kto tego
nie zrobi, jest zagrożony kar± grzywny, której wysoko¶ć ustali s±d.
Jest więc teoretycznie możliwe, że nie wpuszczaj±c rachmistrza,
wyl±dujemy na sali rozpraw - dodaje Kaniewicz.

http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/rusza-przymusowy-spis-powszechny/

No cóż, skoro gwałci się obywatela i wymusza na nim tak intymne
"zeznania" nie pozostaje nic innego jak puszczenie wodzy fantazji.
Wszak ustawa o spisie mówi wprost: że "przepytywany" ma udzielić
rachmistrzowi odpowiedzi, ale nic nie wspomina czy owa odpowiedĽ musi
być prawdziwa. :D
Dostan± swoj± odpowiedĽ, ale tym papierem mog± se podetrzeć...

Antenka

Aż się tego nie godzi mówić, ale oni zaczynaj± nas katalogować jak bydło rzeĽne..:-(

Data: 2011-03-02 15:00:23
Autor: Antenka
On 2 Mar, 23:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Jest wi c teoretycznie mo liwe, e nie wpuszczaj c rachmistrza,
> wyl dujemy na sali rozpraw - dodaje Kaniewicz.

>http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/rusza-przymusowy-spis-powsze...

> No c , skoro gwa ci si obywatela i wymusza na nim tak intymne
> "zeznania" nie pozostaje nic innego jak puszczenie wodzy fantazji.
> Wszak ustawa o spisie m wi wprost: e "przepytywany" ma udzieli
> rachmistrzowi odpowiedzi, ale nic nie wspomina czy owa odpowied musi
> by prawdziwa. :D
> Dostan swoj odpowied , ale tym papierem mog se podetrze ...

A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
rze ne..:-(

Kolejny krok to kolczyk w ucho, tak jak maj± ¶winie i krowy, a potem
to już tylko czip :- /

Antenka

Data: 2011-03-03 00:02:00
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2f21945a-f89f-418c-8c7a-95f1cac58cd3m7g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

rze ne..:-(

Kolejny krok to kolczyk w ucho, tak jak maj± ¶winie i krowy, a potem

-- -- -- -- -- -- -- -
Boicie się ujawnić swoj± tożsamo¶ć narodowo¶ciow±?

boukun

Data: 2011-03-03 00:12:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 00:00, Antenka pisze:

[...]

No tak, - chyba do tego wła¶nie zmierzaj±. Bo niby czemu miałyby służyć takie kosztowne spisy?:-\

Data: 2011-03-03 08:38:31
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ikmirc$r9o$2news.onet.pl...
[...]

Ano temu, że innej możliwo¶ci nie ma prowadzenie statystyki ludno¶ci kraju. Powwinnni takie rzeczy spisywać przy wypełnianiu wniosków o wydanie dowodów osobistych i te dane ujmować w spisie powszechnym...

boukun

Data: 2011-03-03 15:38:17
Autor: jadrys
Kto nie wpuści lub wpuści a nie odpowi e, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryz m w czystej postaci!
W dniu 2011-03-03 08:38, boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikmirc$r9o$2news.onet.pl...
W dniu 2011-03-03 00:00, Antenka pisze:

A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
rze ne..:-(
Kolejny krok to kolczyk w ucho, tak jak mają świnie i krowy, a potem
to juĹĽ tylko czip :- /

Antenka

No tak, - chyba do tego właśnie zmierzają. Bo niby czemu miałyby służyć takie kosztowne spisy?:-\

Ano temu, że innej możliwości nie ma prowadzenie statystyki ludności kraju. Powwinnni takie rzeczy spisywać przy wypełnianiu wniosków o wydanie dowodów osobistych i te dane ujmować w spisie powszechnym...

boukun

Przecież tak na dobrną sprawę żaden z Polaków nie jest anonimowy. Jasne że powinni, i tak robią, ale widać skatalogowanie musi być dokładniejsze.

Data: 2011-03-02 23:35:11
Autor: robertbig
[...]

W Talmudzie jest na to od wieków definicja
 -Zwierzeta Ludzkie

Data: 2011-03-03 15:42:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 08:35, robertbig pisze:
On 2 Mar, 23:56, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
rze ne..:-(

W Talmudzie jest na to od wiekĂłw definicja
  -Zwierzeta Ludzkie

Ale nie piszÄ… tam o ludzkim bydle rzeĹşnym.

Data: 2011-03-03 00:03:08
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ikmhu3$odo$1news.onet.pl...
[...]

Przeczież władza nie jest od tego zwolniona? Też będzie dobrowolnie się katalogować... Czego się boicie?

boukun

Data: 2011-03-02 15:12:04
Autor: Antenka
On 3 Mar, 00:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomo cinews:ikmhu3$odo$1news.onet.pl...

> A si tego nie godzi m wi , ale oni zaczynaj nas katalogowa jak byd o
> rze ne..:-(

Przeczie w adza nie jest od tego zwolniona? Te b dzie dobrowolnie si
katalogowa ... Czego si boicie?

boukun

Niczego, ale wkurza mnie ten totalitaryzm i to coraz bardziej!

Antenka

Data: 2011-03-03 08:39:31
Autor: boukun
Kto nie wpusci lub wpusci a nie odpowie, idzie siedziec! Eurokolchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:0a75592f-ccb5-401a-9950-3afb8d8fa0b7k16g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

katalogowa ... Czego si boicie?

boukun

Niczego, ale wkurza mnie ten totalitaryzm i to coraz bardziej!

Przeciez totalitaryzm koscielny sama podtrzymujesz...

boukun

Data: 2011-03-03 00:12:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 00:03, boukun pisze:

[...]

A co niby władza miałaby ukrywać? A czego się boję? Obdzierania z intymno¶ci. Nic mi żaden za**raniec z rz±du nie daje żebym mu się miał spowiadać.

Data: 2011-03-03 08:40:42
Autor: boukun
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ikmirc$r9o$1news.onet.pl...
[...]

Nikt ci nie każe się spowiadać, te dane s± potrzebne dla nas wszystkich, dla naszych potomnych...

boukun

Data: 2011-03-03 15:35:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 08:40, boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikmirc$r9o$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-03 00:03, boukun pisze:

Aż się tego nie godzi mówić, ale oni zaczynają nas katalogować jak bydło rzeźne..:-(

Przeczież władza nie jest od tego zwolniona? Też będzie dobrowolnie się katalogować... Czego się boicie?

boukun

A co niby władza miałaby ukrywać? A czego się boję? Obdzierania z intymności. Nic mi żaden za**raniec z rządu nie daje żebym mu się miał spowiadać.

Nikt ci nie każe się spowiadać, te dane są potrzebne dla nas wszystkich, dla naszych potomnych...

boukun

Co ty pieprzysz.. O osobiste sprawy pytają. A że ankieter nie jest z warszawy czy księzyca, tylko miejscowy to i spowiadam się tym samym wszystkim na mojej wsi i okolicy.

Data: 2011-03-03 18:22:58
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iko9bs$smc$5news.onet.pl...
[...]

Takie same osobiste, z jakich się spowiadasz pani w referacie spraw obywatelskich składając wniosek o dowód osobisty. Tam tylko nie pytają we wniosku o pochodzenie narodowościowe, a powinni i problem statystyczny byłby z głowy... Ta pani jest też często z twojego osiedla...

boukun

Data: 2011-03-03 21:34:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-03 18:22, boukun pisze:

[...]

Widzisz, to się tylko tak wydaje.. We wniosku po dowód czy paszport nie musisz wskazywać źródła z jakiego się utrzymujesz ani jakie osiągasz przychody. A ja te rzeczy (jak i wiele innych) chciałbym zataić przed mieszkańcami tej wsi.

Data: 2011-03-04 09:45:00
Autor: J-23
On 3 Mar, 18:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:iko9bs$smc$5news.onet.pl...

> [...]

> wsi i okolicy.

Takie same osobiste, z jakich się spowiadasz pani w referacie spraw
obywatelskich składaj±c wniosek o dowód osobisty. Tam tylko nie pytaj± we
wniosku o pochodzenie narodowo¶ciowe, a powinni i problem statystyczny byłby z
głowy... Ta pani jest też często z twojego osiedla...

boukun

tia! proponuje poszerzyc o nr buta i kolnierzyka koszuli; dlugosc
fiuta; obdwod w pasie... i wiele innych bzdetow
urzedolom przeca trzeba dac zatrudnienie, bo im sie w dupach przewraca
z nadmiaru wolnego czasu

Data: 2011-03-04 19:06:35
Autor: Panslavista
Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!

Dodałbym spisanie braku skórki na fiucie, zwłaszcza w Holyłódziu.

Data: 2011-03-04 10:38:00
Autor: J-23
On 4 Mar, 19:06, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Doda bym spisanie braku sk rki na fiucie, zw aszcza w Holy dziu.

Przed II WS w Lodzi w/g zrodel mieszkalo 350 obywaleli pochodzenia
zydowskiego. Co stanowilo bardzo powazny procent globalnej ilosci
mieszkancow w kwocie circa 750 tys. Udzial tychze Zydow w zyciu
publicznym, mial kopitalne znaczenie dla rozwoju Lodzi. Mozna przyjac
ze niemal zbudowali miasto Lodz. Lodzka spolecznosc zydowska wydala
wielu znamienitych obywateli, wybitnych tworcow kultury narodowej
polskiej t.j J.Tuwim - poeta; Maurycy Trębacz - art. malarz; Artur
Rubinstein - pianista. Warto dodac ze niemal wszyscy polscy obywatele
pochodzenia zydowskiego, ktorzy mieszkali w Lodzi w czasie wybuchu
wojny, zgineli smiercia meczenska, wywiezieni do hitlerowskich obozow
koncentracyjnych.

J...

Kto nie wpu¶ci lub wpu¶ci a nie odpowie, idzie siedzieć! Eurokołchozowy totalitaryzm w czystej postaci!