Kto nie z nami mocium panie. Możesz kpem by ć i cymbałem. Możesz durniem być siarczy stym.

Data: 2016-05-23 04:24:51
Autor: stevep
Kto nie z nami mocium panie. Możesz kpem by ć i cymbałem. Możesz durniem być siarczy stym.
# Ostre sejmowe spięcie na linii rząd - opozycja. Po przecieku ws.
krytycznej opinii KE w sprawie praworządności w Polsce, Beata Szydło
oskarżyła opozycję o sprzyjanie ,,obcym siłom" oraz zadowolenie z powodu
,,ataku Brukseli na Polskę". ,,Pani premier, czeka panią Trybunał Stanu" -
odciął się szefowej rządu Sławomir Neumann, a Władysław Kosiniak-Kamysz
oskarżył ją o ,,podżeganie do wojny domowej".

Z kolei minister Waszczykowski poskarżył się na współpracę z Komisją
Europejską - ,,spotkaliśmy się z wrogim podejściem ze strony urzędników
europejskich, a wręcz nawet oszustwem" - stwierdził.

Sejm przegłosował także uchwałę o ,,obronie suwerenności Rzeczypospolitej
Polskiej i praw Polaków".

KE zależy na rozbiciu Unii Europejskiej, a nie jej rozwoju! - krzyczała
Szydło #
Ze strony:
http://skroc.pl/2a272

--
stevep

Data: 2016-05-23 07:35:23
Autor: Pajdak
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yhv8zpwh77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No patrz pan, cała UE nabija się z debili a oni wciąż twierdzą, że to "ukryta opcja niemiecka".

--
Lepudruk

Kto nie z nami mocium panie. Możesz kpem by ć i cymbałem. Możesz durniem być siarczy stym.