Kto nie z nami mocium panie. Możesz kpem być i cymbałem. Możesz durniem być siarczystym.

Data: 2016-05-23 07:35:23
Autor: Pajdak
Kto nie z nami mocium panie. Możesz kpem być i cymbałem. Możesz durniem być siarczystym.
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yhv8zpwh77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Ostre sejmowe spięcie na linii rząd - opozycja. Po przecieku ws. krytycznej opinii KE w sprawie praworządności w Polsce, Beata Szydło oskarżyła opozycję o sprzyjanie ,,obcym siłom" oraz zadowolenie z powodu ,,ataku Brukseli na Polskę".\\\

No patrz pan, cała UE nabija się z debili a oni wciąż twierdzą, że to "ukryta opcja niemiecka".

--
Lepudruk

Kto nie z nami mocium panie. Możesz kpem być i cymbałem. Możesz durniem być siarczystym.