Kto nie zdążył uciec

Data: 2009-04-20 16:46:02
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
ten sprzeda jutro na luce
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-20 09:19:25
Autor: macieks
Kto nie zdążył uciec
On 20 Kwi, 16:46, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
ten sprzeda jutro na luce
:-)

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Boszzze, nic mnie tak nie wqr#%$ia tutaj jak twoje gadki.
Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
makulaturze, spadkach i innych bzdurach. Kiedyś trafisz, ale poważania
u grających tutaj nie masz żadnego.

I trochę pokory do rynku, panie "bo ja od Ciebie odkupię dopiero za
parę tygodni". Nie masz bladego pojęcia gdzie będzie rynek za miesiąc.
Ja mam pozycje S, kolega Loser ma akcje (czyli L), kto ma racje
historia pokaże, szanuj 'przeciwnika'  trolu.

Data: 2009-04-20 19:09:46
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:251e97ed-2e0e-4205-946d-Boszzze, nic mnie tak nie wqr#%$ia tutaj jak twoje gadki.
Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
-- -- -- -- -- -

Nie wchodziłem na rynek w 2008, sprzedałem prawie całe euro dokładnie w dniu najwyższego kursu, kupiłem papiery tuż po zmianie trendu na początku marca, mój porfel poszedł w górę szybciej od w20. I na początku kwietnia raz się pomyliłem i zarobiłem mniej (a nie straciłem).

Jedna błędna przy kilku trafnych decyzjach. Nie mam powodów do narzekania. Niewykorzystanie w całości jednej z wielu okazji jest nieskończenie lepsze, niż stracenie.
:-)

Data: 2009-04-20 12:43:43
Autor: macieks
Kto nie zdążył uciec
On 20 Kwi, 19:09, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

No i bardzo dobrze, że zarobiłeś. Każdy odpowiada za swój portfel..
Czy to był błąd w grze? Czy ja wiem. Wybicie przez dolną linię kanału
nastąpiło -- > spadki, ale za pierwszym razem rynek broni takich wybić
-- > wzrosty. Szanse pół na pół.
Dzisiejsze zakończenie i jutrzejsze otwarcie, to będzie prawie taka
sama sytuacja. Rynek przejdzie albo nie.Znajdź mądrego co odpowie jak
to będzie :)

Dobra, precz poboczne tematy.
Chodzi mi o to, że od trzech tygodni próbujesz powiedzieć ludziom:
Jesteście głupole, powinniście panikować i wywalić 'makulaturę'.. A
rynek sobie cały czas rósł...
Nie miałeś racji..

Data: 2009-04-20 21:51:59
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:f3997dda-cad3-409f-97e2-
[...]
==============

SP500 leci -4%
Jakoś to słabo widzę. Po prostu kupujący się skończyli i jakoś nie ma już nikogo, kto chce kupować po ciągle zawyżonej cenie.

================

[...]

===============

Rósł tylko, jeżeli spojrzysz na mały wycinek wykresu.
Od półtora roku spada.

Pozostaję z trendem. Spadkowym. W takim trendzie wolę zarobić 1/3, niż stracić. Iluzja zarobków od dołka do szczytu jest dla naiwnych. Ci, którzy tak "zarabiali" w kwietniu, to ci sami, co wcześniej stracili wielokrotnie więcej. :-D

Data: 2009-04-20 22:00:39
Autor: iktorn
Kto nie zdążył uciec
Jan Werbiński pisze:
[...]

Równie dobrze można powiedzieć, że w piątek i dziś sprzedali wszyscy, którzy przewidywali czerwień w tym tygodniu (dużo osób czuło to w kościach... ooo i sprawdziło się! :-))
A jutro/pojutrze nie będzie komu sprzedawać. Pożyjemy, zobaczymy, ja absolutnie nie mam pojęcia co się stanie... co nie przeszkadza mi jakoś tam zarabiać.

Data: 2009-04-20 20:00:16
Autor: george
Kto nie zdążył uciec

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gsiaqa$jjb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mam nadzieje że bedziesz nas informował o swych poczynaniach w przyszłości.
Wtedy publicznie bedzie można stwierdzić o jakości zarządzania portfelem.
Narazie mamy tylko brak zarobku na ruchu koniec marca - 9 kwietnia
(co w sumie nie świadczy jeszcze źle).

Rozumiem że proponujesz w teh chwili "krótkie" .. a może lokatę bankową.. do kiedy ?

george

Data: 2009-04-20 21:13:48
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gsidbi$8nv$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rozumiem że proponujesz w teh chwili "krótkie" .. a może lokatę bankową.. do kiedy ?

Mam lokaty ale takie, które mogę w każdej chwili zerwać. :-)

Data: 2009-04-20 15:17:23
Autor: Loser
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Ciao

A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?

I wcale nie ma zamiaru jutro sprzedawac (zwlaszcza tanio)??

Pozdrowko

Loser

PS "wpisalem sobie juz "odpowiedz"
:-)

Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
ten sprzeda jutro na luce
:-)

Data: 2009-04-20 17:33:11
Autor: Jan Werbiński
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Użytkownik "Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsi3m3$46b$1inews.gazeta.pl...
Ciao

A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?

I wcale nie ma zamiaru jutro sprzedawac (zwlaszcza tanio)??

Pozdrowko

To bardzo dobrze że inwestujesz długoterminowo, bo ja od Ciebie odkupię dopiero za parę tygodni.
:-P

Data: 2009-04-20 17:46:27
Autor: stu
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Zarobiłeś coś ostatnio na tych całkiem niezłych ruchach?
P.S. Od Losera mógłbys się wiele nauczyć, cały czas polecam dokształcanie, to
pomaga często...

Data: 2009-04-20 19:11:29
Autor: Jan Werbiński
żytkownik "stu" <jaroslaw_galazkaWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:72a3.000000e3.49ec98d3newsgate.onet.pl...
Zarobiłeś coś ostatnio na tych całkiem niezłych ruchach?

Zarobiłem, chociaż mniej niż każdy mądry powie patrząc na wykres PO FAKCIE.

P.S. Od Losera mógłbys się wiele nauczyć, cały czas polecam dokształcanie, to
pomaga często...

Giełdy się uczę już 15 lat

Data: 2009-04-20 17:53:44
Autor: Loser
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Ciao

Ja jestem raczej indywidualista

I moje podejscie nie dla kazdego moze byc wlasciwe

Choc "uczyc nalezy sie chocby od dialba"

:-)

Zycze sukcesow

(a i wiecej skromnosci)

Pozdrowko

Loser

PS Szczegolne Pozdrowienia dla Starej Gwardii :-)

+

Giełdy się uczę już 15 lat

Data: 2009-04-21 10:44:09
Autor: stu
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Patrząc na styl twoich wypowiedzi i laickie teksty aż się nie chce w to wierzyć...

Data: 2009-04-21 15:06:08
Autor: Loser
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Ciao

Nie wiem do czyjej wypowiedzi sie odnosisz

A ze rzadko pisuje to tez "laickie teksty" nie wiem gdzie/do kogo przypasowac

Dla porzadku- dzis spokojny dzionek

No moze poza wczorajszym Gantem branym krotkoterminowo i juz nieobecnym (czy to byla TA LUKA//0

Pozdrowko

Loser

+

Data: 2009-04-21 17:14:43
Autor: iktorn
Loser pisze:
Ciao

Nie wiem do czyjej wypowiedzi sie odnosisz

Sądze że jednak do tej osoby, do której podczepiona była odpowiedź -> Jan Werbiński (znów trafnie wytypował lokalny dołek odpowiedni na sprzedaż posiadanych akcji)

;)

Data: 2009-04-21 17:20:26
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gsknsv$4hm$1news.task.gda.pl...
Loser pisze:
[...]

Ale który dołek i jaki horyzont inwestycyjny masz na myśli? Bo moim zdaniem mamy średnioterminowy i być może długoterminowy trend spadkowy, co mi nie przeszkadza zainwestować małe conieco w obronę wsparcia krótkiego trendu wzrostowego.
:-D

Data: 2009-04-21 18:37:14
Autor: iktorn
Jan Werbiński pisze:
[...]

Tak [OT] - czasem prościej przyznać się do błędów i zweryfikować swoje poglądy niż na upartego wszędzie dowodzić, że ma się rację.

Jak dla mnie od lutego mamy hossankę, bo jak inaczej nazwać skoki spółeczek o > 100%, a czy jest to korekta trendu spadkowego czy początek konsolidacji w jakiejś szerzej strefie to wisimito - będzie czerwono, usdpln wyskoczy z kanału w którym siedzi od połowy lutego, to się ewakuuję.

Data: 2009-04-21 19:32:08
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gsksnm$g4a$1news.task.gda.pl...
Tak [OT] - czasem prościej przyznać się do błędów i zweryfikować swoje poglądy niż na upartego wszędzie dowodzić, że ma się rację.

Mówisz, że powinienem się tutaj przyznać do błędów? Aha...
Do wszystkich???

[...]

No faktycznie było nieźle, tylko że większość tych, co mieli jaja żeby nie uciekać na korektach, to ci sami, co mieli jaja na zakup i inwestycje długoterminowe w 2008. Wystarczy zerknąć na debiuty usenetowe p.b.w np Vircka i paru innych. Odrabiają straty, a nie zarabiają.
:-D

Data: 2009-04-22 08:37:20
Autor: Loser
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Ciao

Nadal uwazasz , ze na fiksie w poniedzialek trzeba bylo wyrzucac??

I to jeszcze byc szczesliwym, ze nie na "luce" (gdzie ta Lucca????) we wtorek??

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-04-22 10:41:56
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Loser" <loser212.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsml00$hbj$1inews.gazeta.pl...
Ciao

Nadal uwazasz , ze na fiksie w poniedzialek trzeba bylo wyrzucac??

I to jeszcze byc szczesliwym, ze nie na "luce" (gdzie ta Lucca????) we
wtorek??

Być może wsparcie się obroni, ale na jak długo? Tydzień, dwa? A co potem?

Data: 2009-04-22 11:47:49
Autor: stu
A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
Kolego ty mówisz że 15 lat na rynku jesteś, a takie bzdety wypisujesz cały czas?

Data: 2009-04-22 13:05:10
Autor: marfi
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gsmlr8$6l7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

 Oprócz Hygieniki kup na wszelki wypadek Torfarm albo PGF :)

--
marfi

Data: 2009-04-20 17:51:30
Autor: george
Kto nie zdążył uciec

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gsi2cp$7pb$1nemesis.news.neostrada.pl...
ten sprzeda jutro na luce
:-)

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Strzelaj, może trafisz...
george

Data: 2009-04-20 18:38:04
Autor: jarec
Kto nie zdążył uciec
http://asset.soup.io/asset/0288/6423_cb65.jpeg __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4019 (20090418) __________

Data: 2009-04-21 16:29:58
Autor: jarec
Kto nie zdążył uciec
http://rysunki.bardzofajny.net/wp-content/uploads/2008/10/akcje.gif __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4019 (20090418) __________

Data: 2009-04-21 10:57:39
Autor: marfi
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gsi2cp$7pb$1nemesis.news.neostrada.pl...
ten sprzeda jutro na luce
:-)

  Trafiłeś : właśnie się zastanawiam czy sprzedać Ganta kupionego wczoraj na zamknieciu :)

--
marfi

Data: 2009-04-21 11:12:41
Autor: marfi
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsk2bk$3s3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

  I już się nie mam nad czym zastanawiać...

--
marfi

Data: 2009-04-22 10:19:28
Autor: Virck
Kto nie zdążył uciec
Dalej widze karmicie TROLLA.....Janka Werbinskiego....

Data: 2009-04-22 10:42:32
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:00349fe7$0$3326$c3e8da3news.astraweb.com...
Dalej widze karmicie TROLLA.....Janka Werbinskiego....

Opowiedz jakie to jest uczucie wejść w giełdę we wrześniu 2008.

Data: 2009-04-28 14:40:08
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gsi2cp$7pb$1nemesis.news.neostrada.pl...
ten sprzeda jutro na luce
:-)

Kto nie zdążył sprzedać na dzisiejszej, zawsze ma szansę na jutrzejszej.
:-)))

Data: 2009-04-30 18:25:52
Autor: Loser
No i nie uciekalem po 1659, a jest 1780, tylko cykory
Ciao

I nie sprzedawalem nastepnego dnia po twoich katastroficznych "przepowiedniach"

Czy warto bylo byc "cykorem" kolego???

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-05-01 09:43:22
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtcqfg$dh6$1inews.gazeta.pl...
Ciao

I nie sprzedawalem nastepnego dnia po twoich
katastroficznych "przepowiedniach"

Czy warto bylo byc "cykorem" kolego???

Nie wiem dlaczego mnie o to pytasz?