Kto nie zdążył uciec

Data: 2009-04-20 09:19:25
Autor: macieks
Kto nie zdążył uciec
On 20 Kwi, 16:46, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
ten sprzeda jutro na luce
:-)

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Boszzze, nic mnie tak nie wqr#%$ia tutaj jak twoje gadki.
Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
makulaturze, spadkach i innych bzdurach. Kiedyś trafisz, ale poważania
u grających tutaj nie masz żadnego.

I trochę pokory do rynku, panie "bo ja od Ciebie odkupię dopiero za
parę tygodni". Nie masz bladego pojęcia gdzie będzie rynek za miesiąc.
Ja mam pozycje S, kolega Loser ma akcje (czyli L), kto ma racje
historia pokaże, szanuj 'przeciwnika'  trolu.

Data: 2009-04-20 19:09:46
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:251e97ed-2e0e-4205-946d-Boszzze, nic mnie tak nie wqr#%$ia tutaj jak twoje gadki.
Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
-- -- -- -- -- -

Nie wchodziłem na rynek w 2008, sprzedałem prawie całe euro dokładnie w dniu najwyższego kursu, kupiłem papiery tuż po zmianie trendu na początku marca, mój porfel poszedł w górę szybciej od w20. I na początku kwietnia raz się pomyliłem i zarobiłem mniej (a nie straciłem).

Jedna błędna przy kilku trafnych decyzjach. Nie mam powodów do narzekania. Niewykorzystanie w całości jednej z wielu okazji jest nieskończenie lepsze, niż stracenie.
:-)

Data: 2009-04-20 12:43:43
Autor: macieks
Kto nie zdążył uciec
On 20 Kwi, 19:09, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

No i bardzo dobrze, że zarobiłeś. Każdy odpowiada za swój portfel..
Czy to był błąd w grze? Czy ja wiem. Wybicie przez dolną linię kanału
nastąpiło -- > spadki, ale za pierwszym razem rynek broni takich wybić
-- > wzrosty. Szanse pół na pół.
Dzisiejsze zakończenie i jutrzejsze otwarcie, to będzie prawie taka
sama sytuacja. Rynek przejdzie albo nie.Znajdź mądrego co odpowie jak
to będzie :)

Dobra, precz poboczne tematy.
Chodzi mi o to, że od trzech tygodni próbujesz powiedzieć ludziom:
Jesteście głupole, powinniście panikować i wywalić 'makulaturę'.. A
rynek sobie cały czas rósł...
Nie miałeś racji..

Data: 2009-04-20 21:51:59
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:f3997dda-cad3-409f-97e2-
[...]
==============

SP500 leci -4%
Jakoś to słabo widzę. Po prostu kupujący się skończyli i jakoś nie ma już nikogo, kto chce kupować po ciągle zawyżonej cenie.

================

[...]

===============

Rósł tylko, jeżeli spojrzysz na mały wycinek wykresu.
Od półtora roku spada.

Pozostaję z trendem. Spadkowym. W takim trendzie wolę zarobić 1/3, niż stracić. Iluzja zarobków od dołka do szczytu jest dla naiwnych. Ci, którzy tak "zarabiali" w kwietniu, to ci sami, co wcześniej stracili wielokrotnie więcej. :-D

Data: 2009-04-20 22:00:39
Autor: iktorn
Kto nie zdążył uciec
Jan Werbiński pisze:
[...]

Równie dobrze można powiedzieć, że w piątek i dziś sprzedali wszyscy, którzy przewidywali czerwień w tym tygodniu (dużo osób czuło to w kościach... ooo i sprawdziło się! :-))
A jutro/pojutrze nie będzie komu sprzedawać. Pożyjemy, zobaczymy, ja absolutnie nie mam pojęcia co się stanie... co nie przeszkadza mi jakoś tam zarabiać.

Data: 2009-04-20 20:00:16
Autor: george
Kto nie zdążył uciec

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gsiaqa$jjb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mam nadzieje że bedziesz nas informował o swych poczynaniach w przyszłości.
Wtedy publicznie bedzie można stwierdzić o jakości zarządzania portfelem.
Narazie mamy tylko brak zarobku na ruchu koniec marca - 9 kwietnia
(co w sumie nie świadczy jeszcze źle).

Rozumiem że proponujesz w teh chwili "krótkie" .. a może lokatę bankową.. do kiedy ?

george

Data: 2009-04-20 21:13:48
Autor: Jan Werbiński
Kto nie zdążył uciec
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gsidbi$8nv$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rozumiem że proponujesz w teh chwili "krótkie" .. a może lokatę bankową.. do kiedy ?

Mam lokaty ale takie, które mogę w każdej chwili zerwać. :-)