Kto odczuje ataki na palpay i mc?

Data: 2010-12-09 04:06:05
Autor: bastek72
Kto odczuje ataki na palpay i mc?
czytam o atakach hakerskich na strony palpaya mastercarda
oraz visy i zastanawiam się: czy skuteczne zapingowanie
visy lub mastercarda może spowodować utrudnienia w płaceniu
kartami tych operatorów w Polsce lub wypłaty z bankomatu w PL?

wydaje mi się że nie, ale pewności nie mam

Data: 2010-12-09 12:26:58
Autor: kashmiri
Kto odczuje ataki na palpay i mc?
bastek72@onet.pl <bastek72@onet.pl> dared to write:
[...]

1. Co to jest "palpay"?

2. Czy widzisz różnicę między stroną internetową a elektronicznym systemem rozliczeniowym? (podpowiedź: czy bankomat jest "w internecie"?)

k.

Data: 2010-12-09 09:08:01
Autor: Michal
W dniu 09.12.2010 08:26, kashmiri pisze:
[...]

A nawet jeśli bankomat czy terminal działają za pośrednictwem Internetu (bo to się może zdarzyć), to czy komunikują się z systemem rozliczeniowym poprzez www.mastercard.com? :)

Reasumując: ataki "hackierskie" na te strony nie powinny mieć nic wspólnego z systemami rozliczeniowymi.

Michał

Data: 2010-12-09 09:52:38
Autor: ikarek
"Michal" <michal@nospam.org> wrote in message news:4d008e61$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tym niemniej, gdyby "prawdziwi" hackerzy sie za to zabrali
(a nie pospolite ruszenie), zidentyfikowali serwery kluczowe
dla rozliczen i w systematyczny sposob atakowali je botnetami,
itp. - to by chyba wesolo nie bylo. Tylko ze - jak sie zdaje -
prawdziwym hackerom zaklocenia w platnosciach wcale nie
sa na reke :)

Data: 2010-12-10 08:09:34
Autor: sielski
[...]

Wczoraj zostala podjeta taka proba (api.paypal.com port 443) i nic z tego nie
wyszlo - infrastruktura paypala wytrzymala.
smok

--

Kto odczuje ataki na palpay i mc?