Kto odłączył ABS i inne cyferki?

Data: 2010-12-09 06:55:06
Autor: Krzysztof 45
Kto odłączył ABS i inne cyferki?
Filip KK napisał(a):
Czy jest drugi taki jak ja na grupie, który odważył wyłączyć sobie systemy w aucie?
Jaki Ty jesteś męski i odważny, pewnie wszystkie dupy na Twój
widok mają mokro w gaciach jak sie przechadzasz wokół swojej FURY. A
jak nią jedziesz, i jak nad nią panujesz, to pewnie mdleją z zachwytu.

Nie zapomnij o wyłączeniu regulatora napięcia, bo nad nim też nie masz
kontroli. Albo nie. Nie rób tego. Bo jak sie Twoi fani o tym dowiedzą,
to mogą bezpowrotnie oszaleć na Twoim punkcie.

Jetem za wprowadzeniem ustawy, by przy okresowych badaniach
technicznych samochodu, właściciel przechodził szczegółowe badania
psychiatryczne.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-09 09:05:44
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:idpqvt$95a$1news.vectranet.pl...
Nie zapomnij o wyłączeniu regulatora napięcia, bo nad nim też nie masz
kontroli. Albo nie. Nie rób tego. Bo jak sie Twoi fani o tym dowiedzą,
to mogą bezpowrotnie oszaleć na Twoim punkcie.

ja poszedłbym dalej.
W samochodach jest zdecydowanie więcej 'automatów' ale numer jeden u mnie na liście jest przyspieszać zapłonu.
Wszak w pierwszych automobilach kierowca miał prócz wajhy gazu dodatkowo dzwignie przyspieszacza.
Proponuje więc pozbawić tego wynalazku aparat zapłonowy i obok dzwigni wycieraczek zamontować przyspieszacz wraz z instrukcją :)
ps. prosze nie zapomnieć o korbie zamiast rozrusznika, a dla hardcorowców ręczna pompka oleju, którą trzeba bylo kiedyś (dawno kiedys) podpompować olej co jakis czas.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-09 10:53:30
Autor: Filip KK
W dniu 2010-12-09 06:55, Krzysztof 45 pisze:

[...]

I dostają potrójnego orgazmu!

Jetem za wprowadzeniem ustawy, by przy okresowych badaniach
technicznych samochodu, właściciel przechodził szczegółowe badania
psychiatryczne.

Tego byś nie przeszedł :(

Kto odłączył ABS i inne cyferki?