Kto od³±czy³ ABS i inne cyferki?

Data: 2010-12-09 05:55:49
Autor: to
Kto od³±czy³ ABS i inne cyferki?
begin Filip KK
Ja jeżdżę już kolejną zimę bez ABS'ów i innych systemów. Dzisiaj na
chwilę włączyłem ABS'y i hamowanie jest hmmm, fatalne! Wolę jednak
jeździć bez ABS'ów. Dużo agresywniej auto hamuje, skuteczniej i krócej.
Dodatkowo to ja muszę w 100% panować nad samochodem, a nie systemy...

Święta prawda, ja w mojej ekologicznej Toyocie Prius nie tylko odłączyłem ABS, ale całkowicie go zdemontowałem. Oprócz wymienionych przez Ciebie oczywistych zalet dodatkową korzyścią jest niższa masa auta. Pozwoliła ona obniżyć emisję zabójczego dwutlenku węgla aż o 1.2 g/km! Dzięki temu codziennie ratuję kolejną cząstkę naszej matki -- Ziemi.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-09 09:27:54
Autor: Robert_J
Kto odłączył ABS i inne cyferki?
Pozwoliła
ona obniżyć emisję zabójczego dwutlenku węgla aż o 1.2 g/km! Dzięki temu
codziennie ratujÄ™ kolejnÄ… czÄ…stkÄ™ naszej matki -- Ziemi.

Cholera, załóż go z powrotem! Teraz już wiem czemu nagle u teściów na działce tak masowo zaczęły się mnożyć turkucie ;-)). Gdybyś nie zmniejszył emisji CO2 to pewnie by zdechły...

Kto od³±czy³ ABS i inne cyferki?