Kto odpowiada za szkody? (w³a¶ciciel czy kieruj±cy)

Data: 2010-06-07 18:54:52
Autor: masti
Kto odpowiada za szkody? (w³a¶ciciel czy kieruj±cy)
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 18:07:39 +0000, osobnik zwany Jarosław
Maria Pawlak wystukał:

Witam, pożyczyłem na dłużej auto szwagrowi, miał zrobić w terminie
badanie techniczne, ale tego nie zrobił, jeździ teraz bez przeglądu.
Auto jest ubezpieczone w OC. Czy w razie szkody, którą spowoduje
szwagier auto bez przeglądu objęte jest ubezpieczeniem OC? Czy mi jako
właścicielowi, coś w takim przypadku grozi (oprócz zwyżki za szkodę)?

a masz umowę użyczenia? jeśli nie to nadal Ty jesteś uzytkownikiem. I szkoy idą na Twje konto

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-07 19:15:44
Autor: to
masti wrote:

a masz umowę użyczenia? jeśli nie to nadal Ty jesteś uzytkownikiem. I
szkoy idÄ… na Twje konto

Na jakie znowu "konto"? Jak tamten gość kogoś przejedzie, to pójdzie za to siedzieć nie on, tylko właściciel? Litości...

Data: 2010-06-07 22:09:38
Autor: jack
masti wrote:

> a masz umowÄ&#65533;użyczenia? jeÅ&#65533;i nie to nadal Ty jesteÅ&#65533;uzytkownikiem. I
> szkoy idÄ&#65533;na Twje konto

Na jakie znowu "konto"? Jak tamten goÅ&#65533;&#65533;kogoÅ&#65533;przejedzie, to pójdzie za to siedzieÄ&#65533;nie on, tylko wÅ&#65533;Å&#65533;iciel? LitoÅ&#65533;i...

-- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Jest taki slogan na tego typu[nietypowe]przypadki[wypadki].
Us³ysza³em kiedy¶ w TV jak na przejezdzaj±cy samochód spad³o drzewo[wichura czy
cu¶ podobnego]
Cytujê wypowiedz pana policjanta:Takie przypadki zdarzaj± sie bardzo rzadko,lecz
kierowca obowi±zany jest przewidzieæ i takie przypadki-panowaæ nad pojazdem w
ka¿dych warunkach.
Dodam od siebie:przewidzieæ uderzenie meteorytu..
pozdro.jack --

Data: 2010-06-07 22:12:07
Autor: jack
> [...]
ka¿dych warunkach.
Dodam od siebie:przewidzieæ uderzenie meteorytu..
Sory zle wklei³em.

Data: 2010-06-07 22:39:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-06-07, jack <jackglajt@vp.pl> wrote:

Cytujê wypowiedz pana policjanta:Takie przypadki zdarzaj± sie bardzo rzadko,lecz
kierowca obowi±zany jest przewidzieæ i takie przypadki-panowaæ nad pojazdem w
ka¿dych warunkach.

Policjant by³ niedouczony.

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-06-08 00:32:14
Autor: kogutek
> [...]
ka¿dych warunkach.
Dodam od siebie:przewidzieæ uderzenie meteorytu..
Po co Ci przewidywaæ. Meteoryt na OC i przegl±d. Policja wysy³a notatkê do jego
ubezpieczyciela i po sprawie. A jak meteoryt nie ma przegl±du  to siê u¿erasz w
s±dzie z jego w³a¶cicielem. Z drzewami gorzej. Maj± w³a¶cicieli. --

Data: 2010-06-07 21:07:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kto odpowiada za szkody? (właściciel czy k ierujący)
W dniu 2010-06-07 20:54, masti pisze:

a masz umowę użyczenia? jeśli nie to nadal Ty jesteś uzytkownikiem. I
szkoy idÄ… na Twje konto

Bzdura.

Jest właścicielem. Użytkownikiem a za razem osobą która wyrządzi szkodę jest *użytkownik* z nie właściciel.

2. Dlaczego zakładasz, że umowa musi mieć formę papierową ?

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-06-07 19:38:19
Autor: masti
Kto odpowiada za szkody? (w³a¶ciciel czy kieruj±cy)
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 21:07:13 +0200, osobnik zwany Rafał \"SP\"
Gil wystukał:

[...]

a gzie napisałem, że papierową? a jak nie jest papierowa to jak się obronisz przed odpowiedzialnością? napieraj :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Kto odpowiada za szkody? (w³a¶ciciel czy kieruj±cy)