Kto odpowiedzialny za stłuczkę?

Data: 2009-10-15 10:55:55
Autor: pmlb
Kto odpowiedzialny za stłuczkę?
Chłopcy wzięli mój samochód i spowodowali stłuczkę, rozwalili mi auto (nie mam AC).
Pytanie kto jest za to odpowiedzialny: kierowca (niezatrudniony przeze mnie) czy pracownik, który zlecił to koledze?

Zawsze kierowca!
To kierowca prowadzi pojazd, i on jest w 100% odpowiedzialny za to co sie z pojazdem podczas uzytkowania stanie.
Nikt z kierwocy opodiedzialnosci zdjac nie moze.
Wszelkie konsekwencje zdarzenia poniesie kierowca, a jak ty sie bedziesz z nim pozniej sadzil to juz odzielna sprawa.
I na koniec - na dordze odpowiada kierowca, nawet jak szef bedzie siedzial obok i kaze kierowcy zrobic cos co jest wbrew przepisom o ruchu drogowym pod grozba utraty pracy to za to odpowiada kierowca nie szef.

Kto odpowiedzialny za stłuczkę?