Kto ogląda TV TRWAM?

Data: 2014-04-02 18:34:46
Autor: boukun
Kto ogląda TV TRWAM?
Wczoraj, całkiem przez przypadek żona przełączyła skacząc po kanałach na TV TRWAM, u mnie zapisana jest jako ostatni kanał, tuż przez Sportem. Żona mówi mi, a kto to kjest ten ksiądz, co tak prymitywnie nawija? Ja mówię, no jak to kto, to kjest Rydzyk. Rydzyk? To jest Rydzyk? Nigdy go nie widziałam, to tak wygląda ten Rydzyk? No wiesz co, nigdy go nie widziałaś, pytam? No nie, pierwszy raz widzę Rydzyka... No i zaczęło się, chwilę zaczęliśmy słuchać, jak Rydzyk nawijał do młodych, księży, jak ich zaczął klepać i czule obejmować, pytać się o wiek..., a w tle pokazywano gawiedź stojącą w kościele, całe te moherowe towarzystwo... Jak spojrzałem na te twarze, to aż nie mogłem uwierzyć, kto taki jest słuchaczem ojca Rydzyka, ludzie wyglądają jak nie z tego świata, jak jacyś z horroru, nawiedzeni i naćpani, jak by byli jakąś sektą, nawet tych kilku mólodych, chłopak i dziewczyna, nie wyglądali normalnie, wyglądali jak chorzy jacyś... Żal mi tych ludzi... Przykro się ogląda taką TV, dobrze, że nie muszę tego oglądać na codzień...

boukun

Data: 2014-04-02 18:45:52
Autor: abc
Kto ogląda TV TRWAM?
[...]

A jak wyglądają oglądacze TVN?

Data: 2014-04-02 19:38:02
Autor: u2
Kto ogląda TV TRWAM?
Data: 2014-04-02 19:45:30
Autor: boukun
Kto ogląda TV TRWAM?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:lhheqs$e38$1speranza.aioe.org...
[...]

Trudno powiedzieć, bo ich nie pokazują w zbiorowisku... Zresztą, TVN puszcvza tez fajne filmy, samemu nigdy raczej wiadomości nie oglądam... No i nie ma tam kaznodziei..., w synagodze szatana...

boukun

Data: 2014-04-02 19:52:06
Autor: u2
Kto ogląda TV TRWAM?
Data: 2014-04-02 20:03:36
Autor: abc
Kto ogląda TV TRWAM?
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/153/other/std/939081b426.jpeg

Zapewne żadne echo myśli nie odbija mu się od sklepienia czaszki.

Data: 2014-04-02 20:28:24
Autor: u2
Kto ogląda TV TRWAM?
W dniu 2014-04-02 20:03, abc pisze:
Zapewne żadne echo myśli nie odbija mu się od sklepienia czaszki.

odbija mu sie kwik zarzynanych swin.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-03 01:00:28
Autor: MarkWoydak
Kto ogląda TV TRWAM?

W dniu 2014-04-02 20:03, abc pisze:
Zapewne żadne echo myśli nie odbija mu się od sklepienia czaszki.

odbija mu sie kwik zarzynanych swin.

Chyba tobie. Całe dorosłe życie spędziłeś w chlewni.

MW

Data: 2014-04-02 22:56:19
Autor: khanula
Kto ogląda TV TRWAM?
W dniu środa, 2 kwietnia 2014 18:45:52 UTC+2 użytkownik abc napisał:
> [...]

> dziewczyna, nie wyglądali normalnie, wyglądali jak chorzy jacyś.... Żal mi

> tych ludzi... Przykro się ogląda taką TV, dobrze, że nie muszę tego

inaczej!
jakie ciasto trzeba miec w glowie zeby roic sobie istnienie jakiegos panaboga?

Data: 2014-04-03 01:39:50
Autor: Lorn
Kto ogląda TV TRWAM?
Nawiedzony? :>

-- -

Data: 2014-04-03 14:56:13
Autor: Trybun
Kto ogląda TV TRWAM?
W dniu 2014-04-02 18:34, boukun pisze:
[...]

Ja od czasu do czasu. Można w Trwam obejrzeć filmy dla wędkarzy na których wędkarze nie łowią do zrzygania się rekinów, marliny czy jakichś płaszczek na Wielkiej Rafie Koralowej, a leszcza, suma czy kiełbia na Narwi. Unikatowa telewizja dla Polaka. Co do serwowanych wiadomości z świata polityki, to niestety nie sposób nie zauważyć że wzorem pozostałych mediów próbują urabiać widza. Ech gdzie ta komuna (z którą tak zawzięcie walczyłeś), i jej  Dziennik Telewizyjny, gdzie przy serwowanych wiadomościach nie było propagandowego pachołka który ludziom tłumaczy co mają o czym myśleć.

Kto ogląda TV TRWAM?