Kto ogladal "Miasteczko Cut Bank"?

Data: 2015-06-28 18:56:13
Autor: Maciek
Kto ogladal "Miasteczko Cut Bank"?

Czolem,

Czy ktos ogladal "Miasteczko Cut Bank" z Malkovichem i B-B Thorntonem?
Warto?

Suche oceny z filmwebu itp znam, sa w okolicy 5 do 6/10.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-06-29 23:50:49
Autor: grzessiek
W dniu 2015-06-28 o 18:56, Maciek pisze:
Czy ktos ogladal "Miasteczko Cut Bank" z Malkovichem i B-B Thorntonem?
Warto?

Było nawet na grupie, że podobne do Fargo, i że dość fajne.

Od siebie dodam, że nawet fajne i trochę podobne do Fargo.

g.

Data: 2015-07-02 19:56:17
Autor: Moonsky

Użytkownik "grzessiek" <grzesiek76@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mmsejm$s9a$1speranza.aioe.org...
[...]

To ja pisałem. Faktycznie, powtórzę, dość fajne i podobne do Fargo... :)
Malkovich bardzo dobrze sobie radzi w nie-intelektualnej roli.

Moonsky

6/10

Kto ogladal "Miasteczko Cut Bank"?