Kto olał ciepłym moczem Auschwitz-Birkenau?!

Data: 2018-03-21 22:39:49
Autor: A. Filip
Kto olał ciepłym moczem Auschwitz-Birkenau?!
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-19-letni-izraelczyk-zniewazyl-pomnik-ofiar-w-auschwitz-birke,nId,2559805
19-letni Izraelczyk znieważył pomnik ofiar w Auschwitz-Birkenau
2018-03-21T21:55:50
[...]
19-letni obywatel Izraela przyjechał z grupą uczniów zwiedzać były
niemiecki obóz Auschwitz-Birkenau.
Miał oddać mocz na schody znajdujące się na terenie obozu.
Świadkiem zdarzenia była przewodniczka muzeum, która powiadomiła
policję.
Młody Izraelczyk został przesłuchany, przyznał się do winy i chce
dobrowolnie poddać się karze. Sprawą zajęła się już prokuratura.

--
A. Filip

Data: 2018-03-21 22:41:22
Autor: u2
W dniu 21.03.2018 o 22:39, A. Filip pisze:
Miał oddać mocz na schody znajdujące się na terenie obozu.

może chory na nietrzymanie moczu, a ty robisz Flap podśmiechujki

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-21 16:15:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 21 marca 2018 22:41:22 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 21.03.2018 o 22:39, A. Filip pisze:
> Miał oddać mocz na schody znajdujące się na terenie obozu.

może chory na nietrzymanie moczu, a ty robisz Flap podśmiechujki

podśmie-, nie podśmie-, chujek był w akcji i tak używany przez delikwenya ;)

Data: 2018-03-22 06:39:38
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 21.03.2018 o 22:39, A. Filip pisze:
Miał oddać mocz na schody znajdujące się na terenie obozu.

może chory na nietrzymanie moczu [...]

Gazeta Wyborcza tak "wyjaśniła"?

--
A. Filip

Data: 2018-03-22 12:31:19
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+507m6vzdkf-i3m4@wp.eu...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 21.03.2018 o 22:39, A. Filip pisze:
Miał oddać mocz na schody znajdujące się na terenie obozu.

może chory na nietrzymanie moczu [...]

Gazeta Wyborcza tak "wyjaśniła"?

To tak jak PiS usprawiedliwa polskich nazistów, swoje bojówki.

CL

Data: 2018-03-22 17:41:39
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 06:39 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 21.03.2018 o 22:39, A. Filip pisze:
Miał oddać mocz na schody znajdujące się na terenie obozu.

może chory na nietrzymanie moczu [...]

Gazeta Wyborcza tak "wyjaśniła"?

A ty przygłupie bez wroga byś się rozchorował?

--
stevep

Data: 2018-03-22 06:04:40
Autor: Dojna zmiana - \(c\) A. Duda - prezydent,PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+2749fzvlrf-i3l3@wp.eu...
[...]

I co udowodniłeś? Cos o jaskółce?

CL

Data: 2018-03-22 06:55:01
Autor: A. Filip
Kto olał ciepłym moczem Auschwitz-Birkenau?!
"Dojna zmiana -  (c)  A. Duda - prezydent,PiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
pisze:
[...]

"Obywatel Izraela" nie udowodnił jakiż to w Polsce szaleje straszliwy
antysemityzm że "Obywatela Izraela" o taką duperele śmią się czepiać?

--
A. Filip

Data: 2018-03-22 12:33:21
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS
pisze:
I co udowodniłeś? Cos o jaskółce?

CL

"Obywatel Izraela" nie udowodnił jakiż to w Polsce szaleje straszliwy
antysemityzm że "Obywatela Izraela" o taką duperele śmią się czepiać?

Oceniasz na podstawie jednego incydentu? Byłem swego czasu w Izraelu. Widziałem tam nie takie rzeczy. Pojedź. Zmienisz zdanie.

CL

Data: 2018-03-22 17:42:56
Autor: stevep

pisze:
[...]

A nie ma w Polsce antysemityzmu?

--
stevep

Kto olał ciepłym moczem Auschwitz-Birkenau?!