Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?

Data: 2010-11-23 12:57:43
Autor: Antenka
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
Walisz Kupecki jak gł±bem w płot i tylko smród GóWna pozostawiasz..
Bleee

Antenka

Data: 2010-11-23 17:13:04
Autor: magdaverakosiorek
On Nov 23, 2:57 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Walisz Kupecki jak gł±bem w płot i tylko smród GóWna pozostawiasz.
Bleee

Antenka

OPLACA PUTIN
magdavera

Data: 2010-11-25 00:21:15
Autor: Antenka
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
On 24 Lis, 02:13, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
On Nov 23, 2:57 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Walisz Kupecki jak gł±bem w płot i tylko smród GóWna pozostawiasz.
> Bleee

> Antenka

OPLACA PUTIN
magdavera

Vera nie wciskaj kitu. Nie przeceniaj "ważno¶ci" Kapuchy. IdĽ lepiej
na ploty do Zo¶ki Kulawki.

Antenka

Data: 2010-11-23 22:04:15
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Walisz Kupecki jak gł±bem w płot i tylko smród GóWna pozostawiasz.
Bleee

Na kilometr jedzie od ciebie katolikiem.

--
"Tylko nie wołajcie Mi¶ka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-23 13:16:39
Autor: Antenka
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
On 23 Lis, 22:04, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisa :

Na kilometr jedzie od ciebie katolikiem.<

A od ciebie jehowictwem na 1000 km.

Antenka

Data: 2010-11-24 08:29:53
Autor: Azor jest pedałem
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

A od ciebie jehowictwem na 1000 km.

A od ciebie transem w spódniczce mini i szpilkach.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj±cej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroĽniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu cał± władzę i pozbawia wła¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2010-11-23 22:15:52
Autor: u2
W dniu 2010-11-23 22:04, Grzegorz Z. pisze:
Na kilometr jedzie od ciebie katolikiem.

A od ciebie ¶wiadkiem Jehowych, ale byłym :)

Data: 2010-11-23 13:29:08
Autor: Antenka
On 23 Lis, 22:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A od ciebie ¶wiadkiem Jehowych, ale byłym :)

YouTwo ale¶ mnie uprzedził i to o 1 minutę :D
To mnie tylko  utwierdza w przekonaniu, że dobrze rozszyfrowałam
GrzegorzaZ. - jehowita jak się patrzy! :DDD

Antenka

P.s. Dziwne. Dlaczego tak się wstydzi tego sekciarstwa. :-?

Data: 2010-11-23 22:32:52
Autor: u2
W dniu 2010-11-23 22:29, Antenka pisze:

P.s. Dziwne. Dlaczego tak się wstydzi tego sekciarstwa. :-?

Do Jehowych przyjmuj± tylko Żydów. Wiem, bo miałem tam kolegę ze studiów ;)

Data: 2010-11-24 01:39:59
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2010-11-23 22:29, Antenka pisze:

P.s. Dziwne. Dlaczego tak się wstydzi tego sekciarstwa. :-?

Do Jehowych przyjmuj± tylko Żydów. Wiem, bo miałem tam kolegę ze studiów ;)

Chyba z zerówki.

Poza tym - "jehowych" piszemy z małej.

Data: 2010-11-24 08:26:32
Autor: Azor jest pedałem
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55zs1f66depf$.lpbl9ntbvuma.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Nie był na tym "wykładzie" ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-24 22:10:33
Autor: Kaczysta

u2 napisał:

[...]

Nie "jehowych" tylko "¶wiadków Jehowy" - Jehowa - imię Boga (zajrzyj sobie do Biblii).
AZ

Data: 2010-11-24 13:45:55
Autor: Antenka
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
On 24 Lis, 22:10, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:

Nie "jehowych" tylko " wiadk w Jehowy" - Jehowa - imi Boga (zajrzyj sobie do Biblii) <

Do waszej nigdy nie zagl±dam.

Takie imię w Biblii nie występuje. Pomyliłe¶ chyba z  Jahwe - "Jestem
który Jestem". Nie od dzi¶ wiadomo, że owi sekciarze to ludek bardzo
przymulony. Klapy noszone na oczach przez wyznawców Russella,
upodobniaj± ich do konia w kieracie.
Prowadzeni na sznurku, nie potrafi± samodzielnie my¶leć. Za jehowców
my¶li guru.

Antenka

Data: 2010-11-24 22:52:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0df24b65-a630-43ee-870a-c668cf22bc70y2g2000prf.googlegroups.com...
[...]

Usuwanie Imienia Bożego z Nowego Testamentu, czyli "spiskowa teoria dziejów"

http://www.trinitarians.info/swiadkowie-jehowy/imie-boze-jahwe-jehowa/art_245_Usuwanie-Imienia-Bozego-z-Nowego-Testamentu_-czyli-_spiskowa-teoria-dziejow_.htm

Lub: http://pl.wikipedia.org/wiki/JHWH#Wyst.C4.99powanie_w_Biblii

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-24 23:23:42
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-24 22:45, Antenka pisze:

Takie imię w Biblii nie występuje. Pomyliłe¶ chyba z  Jahwe - "Jestem
który Jestem".

Biblijne imiona s± nie do odtworzenia. Podobno w języku
w którym była spisana pierwotnie nie zapisywano większo¶ci
samogłosek. Czę¶ci mowy dało się odtworzyć, ale z nazwami
własnymi w takim wypadku jest problem.
To tak na moj± logikę, bo nie wiem co nauka o tym mówi.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-25 08:51:15
Autor: Si
Kto opłaca tego kapuścianego głąba?
On Wed, 24 Nov 2010 13:45:55 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]

Jezeli już chcecie się wypowiadać w jakim¶ temacie, przynajmniej na
ten temat poczytajcie... a nie pleciecie co Wam ¶lina na język
przyniesie... Antenko to jest tak jakby¶ napisała, że imię David
biblii nie występuje, jest tylko Dawid... polecam:
http://pl.wikipedia.org/wiki/JHWH

Nie za bardzo rozumiem, dlaczego tak najeżdżacie na żydow, ¶wiadków
Jehowy, czy wyznawców innych religii? Nie należę do żadnej, ale z boku
patrz±c Ci, którym ich bóg nakazał miło¶ć do wszystkich, pałaj±
największ± nienawi¶ci±...

Si

Data: 2010-11-25 09:49:26
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Nie ucz księdza pacierza.

Data: 2010-11-25 13:16:06
Autor: Antenka
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
On 25 Lis, 09:49, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Nie ucz ksi dza pacierza.<

To wiele wyja¶nia :DDD

Antenka

P.s. A ty, chłoptysiu, szewca jak ma buty zelować ha ha :D

Data: 2010-11-25 22:17:33
Autor: u2
Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?
W dniu 2010-11-25 09:49, Grzegorz Z. pisze:
Nie ucz księdza pacierza.

Jehowici, choć biegli w wyrywaniu zdań z kontekstu, nijak nie s± księżmi :)

Data: 2010-11-26 07:28:38
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2010-11-25 09:49, Grzegorz Z. pisze:
Nie ucz księdza pacierza.

Jehowici, choć biegli w wyrywaniu zdań z kontekstu, nijak nie s± księżmi :)

To takie polskie porzekadło, młodociany "inteligenciq 2.0"

Data: 2010-11-23 22:52:33
Autor: raff
Kto opłaca tego kapuścianego głąba?
W dniu 2010-11-23 22:29, Antenka pisze:
On 23 Lis, 22:15, u2<u...@o2.pl>  wrote:

A od ciebie świadkiem Jehowych, ale byłym :)

YouTwo aleś mnie uprzedził i to o 1 minutę :D
To mnie tylko  utwierdza w przekonaniu, ĹĽe dobrze rozszyfrowaĹ‚am
GrzegorzaZ. - jehowita jak siÄ™ patrzy! :DDD

Ja bym powiedzial ze Rycerz Brazowego Oka. Ale niech wam bedzie :/

R.

Data: 2010-11-23 13:58:36
Autor: Antenka
On 23 Lis, 22:52, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> [...]
> GrzegorzaZ. - jehowita jak się patrzy! :DDD

Ja bym powiedzial ze Rycerz Brazowego Oka. Ale niech wam bedzie :/

Cóż oznacza ten tajemniczy skrót? Niech zgadnę - sodomictwo? :D

Antenka

Data: 2010-11-24 01:38:32
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2010-11-23 22:04, Grzegorz Z. pisze:
Na kilometr jedzie od ciebie katolikiem.

A od ciebie ¶wiadkiem Jehowych, ale byłym :)

Naucz się pisać po polsku gł±bie!

Data: 2010-11-23 23:06:36
Autor: Andrzej Adam Filip
Kto opłaca tego kapuścianego głąba?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
Walisz Kupecki jak głąbem w płot i tylko smród GóWna pozostawiasz.
Bleee

Antenka

<ironia> Ależ on musi to wszystko robić wszystko za darmo bo kto by mu
za coś tak marnego płacił? ;-) </ironia>

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jutro, jutro, byle nie dzisiaj, mĂłwiÄ… tak wszyscy leniwi ludzie.

Kto opłaca tego kapu¶cianego gł±ba?