Kto organizuje koncert Madonny?

Data: 2012-07-27 18:09:26
Autor: mkarwan
Kto organizuje koncert Madonny?
Promotorem trasy Madonny jest Live Nation Entertainment
Ľródło http://tnij.org/rksq
http://www.eventim.pl/madonna-the-mdna-tour-bilety.html?affiliate=APL&doc=erdetaila&fun=erdetail&erid=767935&sort_by=event_datum&sort_direction=asc

Live Nation Entertainment:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Nation_Entertainment

Michael Rapino(Ashkenazi Jew) - President and Chief Executive Officer
http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=194146&p=irol-govBio&ID=145086

Irving Azoff(Ashkenazi Jew) - Executive Chairman
http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=194146&p=irol-govBio&ID=197437

Arthur Fogel(Ashkenazi Jew) - Chairman, Global Music; Chief Executive Officer, Global Touring
http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=194146&p=irol-govBio&ID=170523

Ľródło http://thezog.wordpress.com/who-controls-music/

Data: 2012-07-27 18:31:12
Autor: Observatore
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Michael Rapino(Ashkenazi Jew) - President and Chief Executive Officer

Rapino jest takim samym Zydem jak Obama, ktorego uznaliscie rowniez za Zyda:))

Ľródło http://thezog.wordpress.com/who-controls-music/

...jak widac z zestawienia, kontroluja rowniez Murzyni:)

W USA mieszka ponad 5 milionow Zydow, wiec w kazdej firmie mozna ich znalezc, wielu zaklada wlasne firmy. Te liste utworzyla  organizacja rasistowska i nazistowska Stormfront.
Liderem jest David Duke -  former Grand Wizard of the Knights of the Ku Klux Klan. dawid swietuje urodziny Hitera:)

http://en.wikipedia.org/wiki/Stormfront_(website)

ps. Ta firma ktora zalatwia koncerty Madonnie, powinna podziekowac wam za darmowa reklame :)

Madonna zaczela trase od Izraela:))

Lepiej sprawdzajcie informacje ktore zamieszczacie wielbicielu Putina i Jaruzelskiego.

Data: 2012-07-27 20:59:39
Autor: mkarwan
Kto organizuje koncert Madonny?

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juumpg$he9$1inews.gazeta.pl...
Michael Rapino(Ashkenazi Jew) - President and Chief Executive Officer

Rapino jest takim samym Zydem jak Obama, ktorego uznaliscie rowniez za Zyda:))

kłamiesz

Data: 2012-07-27 19:06:41
Autor: Obsrwatore
Kto organizuje koncert Madonny?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
kłamiesz

kłamiesz

kłamiesz

plyta wam sie zaciela prosowiecki trollu ?:)) --

Data: 2012-07-28 11:15:06
Autor: mkarwan
Kto organizuje koncert Madonny?

Użytkownik " Obsrwatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juuos1$nb6$1inews.gazeta.pl...
kłamiesz

kłamiesz

kłamiesz

plyta wam sie zaciela prosowiecki trollu ?:))

Kłamiesz

Data: 2012-07-28 11:22:54
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Mam policzyć ile razy wpastowałe¶ zdanie o "kocie nosz±cym kipę" ?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-28 12:41:31
Autor: mkarwan
Kto organizuje koncert Madonny?

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomo¶ci news:yewnij8ydxpr$.z4wm5cfqz5r8.dlg40tude.net...
[...]

No i?

Data: 2012-07-28 13:29:56
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Miał rację. --
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-28 15:49:30
Autor: mkarwan
Kto organizuje koncert Madonny?
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomo¶ci news:1kbvtumi8jl3p$.1r5p0r8s04lwn$.dlg40tude.net...
[...]

kto?

Data: 2012-08-06 14:39:42
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Prosowiecki trol o nicku "Obsrwatore".

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-27 21:18:41
Autor: Grzegorz Z.

http://hipsterjew.com/2010/04/jew-obama/

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-27 21:21:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto organizuje koncert Madonny?

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomo¶ci news:sag0d6a8w6mb.1wqc7zv6v6y2u$.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

Rapino jest takim samym Zydem jak Obama, ktorego uznaliscie rowniez za
Zyda:))

kłamiesz

http://hipsterjew.com/2010/04/jew-obama/

Niebawem okaże się, że eskimosi to też żydy!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-27 19:47:34
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> http://hipsterjew.com/2010/04/jew-obama/

Niebawem okaże się, że eskimosi to też żydy!

szczegolnie jesli nie zna sie akurat jezyka w ktorym napisany jest tekst.

Matka Obamy pochodzi z rodziny angielskko- szkockiej i ma przodkow narodowosci niemieckiej, szwajcarskiej i irlandzkiej. Ojciec - Kenijczyk.

W USA dokladnie przeswietla sie zyciorys kazdego prezydenta i podaje do publicznej wiadomosci przed wyborami.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Stanley_Ann_Dunham-early_1940%27s.png

Data: 2012-07-27 19:53:47
Autor: Observatore
Kto organizuje koncert Madonny?

Wrzucilem wlasnie w google (dla draki) haslo: Obama jest Zydem.

W jezyku polskim wyskoczylo mase odpowiedzi. tworcami wielu tekstow sa bekon i makarwan oraz paru szajbusow uwazajacych sie za prawicowcow::

Po wrzuceniu hasla: Obama is jew, wyskoczylo mi to:

http://www.timesofisrael.com/obama-the-jewish-president/

:)))

Data: 2012-07-27 23:31:55
Autor: Chiron
Kto organizuje koncert Madonny?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juur8l$et1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

niemieckiej, szwajcarskiej i irlandzkiej. Ojciec - Kenijczyk.

W USA dokladnie przeswietla sie zyciorys kazdego prezydenta i podaje do

No ale jako¶ dot±d żaden nie miał problemów, jak kazali pokazać metrykę. Tego akt urodzenia jest najpilniej strzeżon± tajemnic± USA

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 21:52:10
Autor: Observatore
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
No ale jako¶ dot±d żaden nie miał problemów, jak kazali pokazać metrykę. Tego akt urodzenia jest najpilniej strzeżon± tajemnic± USA

ta *tajemnica* jest nawet w polskiej sieci opublikowana:)
Chodzilo o to czy urodzil sie w USA, a nie KTO go spolodzil.

Data: 2012-07-28 00:01:10
Autor: Chiron
Kto organizuje koncert Madonny?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juv2ia$5rb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywi¶cie, że chodzi o to, gdzie. I jako¶ tak wiele wskazuje, że prawdziwa metryka jest dobrze strzeżona.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 22:17:41
Autor: Observatore
> [...]

Oczywi¶cie, że chodzi o to, gdzie. I jako¶ tak wiele wskazuje, że prawdziwa metryka jest dobrze strzeżona.

ale wy jestescie podejrzliwi:)Donald Trump - republikanin, ktory rowniez kandydowal w wyborach i ktory ten problem naglosnil,  uznal dokument za wystarczajaco przekonujacy dowod, ze Obama urodzil sie na terenie nalezacym do USA.

Trump ma tyle wplywow i forsy, ze jesli byloby to klamstwo, to roznioslby Obame na czynniki pierwsze. To ostry i bezwzgledny gracz.

Data: 2012-07-28 00:36:09
Autor: Chiron
Kto organizuje koncert Madonny?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juv425$sjd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Trump ma tyle wplywow i forsy, ze jesli byloby to klamstwo, to roznioslby
Obame na czynniki pierwsze. To ostry i bezwzgledny gracz.

Chyba że bardziej mu się opłaci siedzieć cicho. A wiele razy słyszałem opinie różnych amerykanów- także wpływowych- że ta metryka to falsyfikat.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 22:55:48
Autor: Observatore
> [...]

Chyba że bardziej mu się opłaci siedzieć cicho. A wiele razy słyszałem opinie różnych amerykanów- także wpływowych- że ta metryka to falsyfikat.

USA, to nie Rosja, Bialorus czy Polska - gdzie trzeba siedziec cicho bo sie nie oplaca podskakiwac, bo mozna szybko skonczyc tak jak Kaczynski, Lepper czy ostatnio gen. Petelicki.

Podalem wam przyklad bardzo wplywowego Amerykanina - Donalda (nomen omen:) Trump, ktory walczyl o stanowisko prezydenta USA. Gdyby z ta metryka ktora pokazal Obama, cos nie gralo - to Trump by go rozjechal jak gliste na drodze i media by mu w tym dziele pomogly.

Data: 2012-07-28 06:55:09
Autor: Chiron
Kto organizuje koncert Madonny?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juv69k$hil$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Gdyby z ta metryka ktora pokazal Obama, cos nie gralo - to Trump by go
rozjechal jak gliste na drodze i media by mu w tym dziele pomogly.

Człowieku! Ja nie o tym! Pisałem o opłacalno¶ci siedzenai cicho. Nie każdego trzeba zaraz u¶miercać (choć od zabójstwa Kennedyego nic nie wiadomo). Może się opłacać siedzieć cicho z innych względów. Może mieć jaki¶ interes w tym. Ba! Więcej- dziennikarz może takierzeczy ujawniać. Multimilioner- pomy¶li, jak z tego zrobić użytek- co¶ dla siebie ugrać.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-28 09:38:39
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 28.07.2012 06:55, Chiron pisze:

[...]

Observatore ma rację. Ty my¶lisz przez pryzmat teczek i jak je póĽniej wykorzystać. On mówi, że jeżeli w USA jest co¶ na rzeczy to się to wykorzystuje by przeciwnika zniszczyć.
--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-28 12:30:34
Autor: Chiron
Kto organizuje koncert Madonny?

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jv04tv$juq$3inews.gazeta.pl...
[...]

Trzeba było to powiedzieć temu faciowi:
http://pl.wikipedia.org/wiki/John_Edgar_Hoover

no tak- teraz pewno już jest inaczej?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-28 14:05:38
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 28.07.2012 12:30, Chiron pisze:

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w
wiadomości news:jv04tv$juq$3inews.gazeta.pl...
W dniu 28.07.2012 06:55, Chiron pisze:

Człowieku! Ja nie o tym! Pisałem o opłacalności siedzenai cicho. Nie
każdego trzeba zaraz uśmiercać (choć od zabójstwa Kennedyego nic nie
wiadomo). Może się opłacać siedzieć cicho z innych względów. Może mieć
jakiś interes w tym. Ba! Więcej- dziennikarz może takierzeczy ujawniać.
Multimilioner- pomyśli, jak z tego zrobić użytek- coś dla siebie ugrać.

Observatore ma rację. Ty myślisz przez pryzmat teczek i jak je później
wykorzystać. On mówi, że jeżeli w USA jest coś na rzeczy to się to
wykorzystuje by przeciwnika zniszczyć.

Trzeba było to powiedzieć temu faciowi:
http://pl.wikipedia.org/wiki/John_Edgar_Hoover

no tak- teraz pewno juĹĽ jest inaczej?

Dajesz linka do kolesia który miał jaką obsesje! Popatrz przez pryzmat kliku ostatnich kampanii wyborczych w USA. Wszystko jest wyciągane na wierzch by zniszczyć przeciwnika. I robią to demokraci i republikanie!

A co linka to parÄ™ zwrotĂłw:
"położył nacisk na zwalczanie zagrożenia komunizmem, co powodowało kontrowersje w samym Biurze – wielu jego przeciwników oskarżało go o obsesję na tym punkcie. Walka obejmowała m.in. prześladowanie dysydentów politycznych i aktywistów, m.in. Martina Luthera Kinga. Hoover gromadził przez lata coraz większą władzę, mając wgląd do tajnych akt dotyczących działalności i prywatnego życia wielu przywódców politycznych – wiele dokumentów zostało po jego śmierci zniszczonych przez wieloletnią sekretarkę, Helen Gandy. Po śmierci Hoovera przeprowadzono szereg reform mających zapobiegać tego rodzaju wynaturzeniom."

Jak dla mnie jest to obrzydliwe, bo przeciwnika nie stara się zniszczyć poglądami, a tylko i wyłącznie historią. W Polsce zapoczątkował to Stan Tyminski który dobrze odrobił lekcję w USA. Choć nic nie pokazał to twierdził że zawartość jego teczki zniszczy wszystko i wszystkich.

2 przykład z Polski? Dziadek Tuska z Wermachtu.

Data: 2012-07-28 14:41:46
Autor: u2
W dniu 2012-07-28 14:05, Pawel Bartkowiak pisze:
Jak dla mnie jest to obrzydliwe, bo przeciwnika nie stara się zniszczyć
pogl±dami, a tylko i wył±cznie histori±. W Polsce zapocz±tkował to Stan
Tyminski który dobrze odrobił lekcję w USA. Choć nic nie pokazał to
twierdził że zawarto¶ć jego teczki zniszczy wszystko i wszystkich.

2 przykład z Polski? Dziadek Tuska z Wermachtu.

Ty na pewno lewicowiec ? Nie wiesz dlaczego najwazniejsza role u Stalina
grali archiwisci ? Oni mieli kwity na wszystkich.

A Tyminski wiedzial o agenturalnosci tw bolka, ale nie pwoiedzial.
Dlatego nie wygral, moim zdaniem to byla wydmuszka specsluzb, ktora
musiala podstawic kogos malo wiarygodnego wobec rownie malo wiarygodnego
bolka.

Dziadek Tuska byl w wermachcie czy tego chcesz czy nie. Sam Tusk mowi
perfekt po niemiecku. W tym jezyku rozmawia z Merkel i ... putinem.

Data: 2012-07-28 17:31:04
Autor: Chiron
Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jv0kik$e07$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak dotąd można by pomyśleć, że mamy do czynienia po prostu z kimś bardzo naiwnym, kto uważa, że wywiady, policje, tajne służby etc jakiegokolwiek państwa działają inaczej. No cóż- wzruszyć ramionami- i tyle.

[...]
Tu juĹĽ jednak widać lewackiego propagandystÄ™. KtoĹ› zupeĹ‚nie niezorientowany- Ĺ‚yknie to. Jednak nie ze mnÄ… te numery, agitatorze. ZacznÄ™ od tego, ĹĽe Stan TymiĹ„ski mieszkaĹ‚ i w Kanadzie a później w Peru. Z jankesami owszem- prowadziĹ‚ interesy, nic nadzwyczajnego. Jak to siÄ™ ma do Twojego: "W Polsce zapoczÄ…tkowaĹ‚ to Stan Tyminski ktĂłry dobrze odrobiĹ‚ lekcjÄ™ w USA"?  No ale brniesz dalej- piszesz, ĹĽechciaĹ‚ zniszczyć tÄ… teczkÄ… wszystko i wszystkich Kolejna bzdura- Stan twierdziĹ‚, ĹĽe ma haka na BolesĹ‚awa WaĹ‚Ä™sÄ™. Zapewne miaĹ‚ trochÄ™ informacji- wtedy juĹĽ dostÄ™pnych- o agenturalnej przeszĹ‚oĹ›ci (jak siÄ™ okazaĹ‚o- i teraĹşniejszoĹ›ci) WaĹ‚Ä™sy. Jednak nie wykorzystaĹ‚ tego.Dowcip caĹ‚y polega jednak na tym, ĹĽe to nie on wĹ‚aĹ›ciwie graĹ‚ teczkami, tylko_polskie_sĹ‚uĹĽby_specjalne_wyciÄ…gnęły_teczkÄ™_na_niego. RozgĹ‚osili NIEPRAWDZIWE informacje, jakoby byĹ‚ agentem libijskim, osobiĹ›cie spotykajÄ…cym siÄ™ z Kadafim. WĹ‚aĹ›ciwie to go uwaliĹ‚o- i przecieĹĽ to, ĹĽe po wyborach wygraĹ‚ wszystkie procesy- niczego juĹĽ nie zmieniĹ‚o. A polskie sĹ‚uĹĽby tĹ‚umaczyĹ‚y siÄ™, ĹĽe to byĹ‚a teczka innego Stana TymiĹ„skiego.
Czyli- on ukradł, czy też jemu ukradli- nieważne. Ważne, że był zamieszany w kradzież, prawda?

2 przykład z Polski? Dziadek Tuska z Wermachtu.

No ale to jak w USA: pokazano prawdziwą informację- przedstawiono ją wyborcom. Przecież to Ci się podobało- o co Ci chodzi?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-28 00:11:08
Autor: Klin

   http://www.youtube.com/watch?v=wP5yGefx1s4

Data: 2012-07-27 22:48:08
Autor: Observatore
Kto organizuje koncert Madonny?
Klin <klin\@wp.pl,
napisał(a):

> [...]

> Te liste utworzyla  organizacja rasistowska i nazistowska Stormfront.
> Liderem jest David Duke -  former Grand Wizard of the Knights of the Ku

jego zyciorys mowi wszytko o tym kim ten szajbus jest. Zostal nagrodzony przez Ukraine i Rosje, pewnie dlatego, ze popiera zniszczenie przez Iran - USA, glownego przeciwnika Federacji kagiebistow.
Nawet Niemcy go wypieniczyli ze swojego kraju, mimo ze tak czci Hitlera i marzy chyba sobie, ze takim Hiterkiem zostanie w USA. Wywalili go takze Czesi:) W ogole szkoda czasu na zastanawianie sie nad pomyslami swira.

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Duke

Data: 2012-07-27 23:34:14
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-07-27 18:09, mkarwan wrote:
[...]

Kto by nie był.

Zlać to. Tyle. Po co reklamujesz tę hucpę? I to za darmo?

Data: 2012-07-27 23:37:32
Autor: u2
W dniu 2012-07-27 23:34, Andrzej Zbierzchowski pisze:
Kto by nie był.

Zlać to. Tyle. Po co reklamujesz tę hucpę? I to za darmo?

Nie reklamuje, tylko protestuje.

Dolacz sie do protestu i ty :

http://www.protestuj.pl

Kto organizuje koncert Madonny?