Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?

Data: 2020-02-28 19:41:44
Autor: Runt
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
Jak dla mnie wygląda to na cos podobnego z "pobiciem przez PO Cugier-Kotki", które to "pobicie" zorganizował J.Kurski.
--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-28 11:04:02
Autor: Bruno Brunowski
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
Pewnie jakieś złe ludzie.

--
Bruno

Data: 2020-02-28 20:50:17
Autor: u2
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
W dniu 28.02.2020 o 20:04, Bru-no Bru-nowski pisze:
Pewnie jakieś złe ludzie.

gdzie to biuro ?

https://www.google.com/maps/@52.4314592,20.7090173,3a,75y,325.27h,81.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1soRtHdWYgQARTAZipgePoxA!2e0!7i13312!8i6656

Data: 2020-02-28 23:03:24
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
Am 28.02.20 um 20:04 schrieb Bruno Brunowski:
Pewnie jakieś złe ludzie.

UFO?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-02-29 10:51:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 28 lutego 2020 23:03:26 UTC+1 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:
Am 28.02.20 um 20:04 schrieb Bruno Brunowski:
> Pewnie jakieś złe ludzie.

UFO?

Raczej stawiałbym na myśliwego polującego w mieście na dziki zgodnie z lex Ardanowski.

--
Bruno

Data: 2020-02-29 22:09:01
Autor: u2
W dniu piątek, 28 lutego 2020 23:03:26 UTC+1 użytkownik SB napisał:
Am 28.02.20 um 20:04 schrieb Bruno Brunowski:
Pewnie jakieś złe ludzie.

UFO?

Raczej stawiałbym na myśliwego polującego w mieście na dziki zgodnie z lex Ardanowski.

pojebany to ty jesteś brutek, bez dwóch zdań, ty brutuś polujesz z bronią pneumatyczną na dziki:))))))))))

Data: 2020-03-01 04:05:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 29 lutego 2020 22:09:03 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Raczej stawiałbym na myśliwego polującego w mieście na dziki zgodnie z lex Ardanowski.
> pojebany to ty jesteś brutek, bez dwóch zdań, ty brutuś polujesz z bronią pneumatyczną na dziki:))))))))))

Broń pneumatyczna na 70 śrucin/"kul"? Gdzie żeś takę widział?

--
Bruno

Data: 2020-03-01 07:53:28
Autor: Runt
W dniu 2020-02-29 o 19:51, Bruno Brunowski pisze:
[...]

A ja obstawiam J.Kurskiego. Spieprzył z cugier-kotka to chciał sie zrehabilitować by prezes odpalił mu kilka miliardów na "misję dziejową"

Data: 2020-02-29 06:36:29
Autor: Runt
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
W dniu 2020-02-28 o 20:04, Bruno Brunowski pisze:
Pewnie jakieś złe ludzie.

Kurski znów spaprał robotę. ;-)

Data: 2020-02-28 20:48:57
Autor: A. Filip
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego Nowym Dworze Mazowieckim? "Ślady POnad 70 kul!" ;-)
Runt <Runt@anakumena.org> pisze:
Jak dla mnie wygląda to na cos podobnego z "pobiciem przez PO
Cugier-Kotki", które to "pobicie" zorganizował J.Kurski.

Czyli PO udowodni jeszcze przed drugą turą że to prowokacja PiS?! ;-)

Ja tam obstawiam szansę na twój scenariusz w granicach 30%-45%.
Nie ma udziału "większościowego" ale dalej "znaczący+".

https://dorzeczy.pl/kraj/130963/ostrzelano-biuro-europosla-czarneckiego-prawdopodobnie-z-broni-pneumatycznej.html
"Dziś w nocy ostrzelano moje biuro europoselskie w Nowym Dworze
Mazowieckim, ul Sukienna 80 (prawdopodobnie z broni pneumatycznej)" -
napisał na Twitterze Ryszard Czarnecki, publikując zdjęcie, na którym
widać ślady po kulach w oknie budynku.
"Jestem od 1,5 h w Nowym Dworze Maz.przed biurem europoselskim. Na
ścianie budynku i oknie ślady ponad 70 kul! [...]" - przybliżył
szczegóły europoseł Czarnecki.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-29 06:40:27
Autor: Runt
W dniu 2020-02-28 o 20:48, A. Filip pisze:
[...]

PO nic nie musi.

"Jestem od 1,5 h w Nowym Dworze Maz.przed biurem europoselskim. Na
ścianie budynku i oknie ślady ponad 70 kul! [...]" - przybliżył
szczegóły europoseł Czarnecki.

No zobacz!
Strzelali kiedy europoseł Richard Henry Czarnecki bawił na salonach.
Jaki miałoby sens strzelanie do stracha na wróble?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

Kurski znów spaprał sprawę.

Data: 2020-02-29 06:43:26
Autor: Zenek Kapelinder
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
Ale za to jaki prestiż. Ostrzelali. Nie to co jednego POlityka chcieli podpalić od plastikowego sracza z gownami. I co ty na to pizdziak vel runt dziura w dupie?

Data: 2020-02-29 17:24:06
Autor: Runt
W dniu 2020-02-29 o 15:43, asshole Zenek Kapelinder pisze:
Ale za to jaki prestiż. Ostrzelali. Nie to co jednego POlityka chcieli podpalić od plastikowego sracza z gownami. I co ty na to pizdziak vel runt dziura w dupie?

W O N !!

Data: 2020-02-29 12:51:55
Autor: Zenek Kapelinder
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
Szykujesz się do pracy i na chwilkę tutaj pizdziak vel runt dziura w dupie wpadles. Znowu zasłużeni naziści będą ci odbyt kalibrowali. Można by rzec że masz w robocie  przejebane.

Data: 2020-02-29 23:06:55
Autor: Trefniś
W dniu .02.2020 o 21:51 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Szykujesz się do pracy i na chwilkę tutaj pizdziak vel runt dziura w  dupie wpadles. Znowu zasłużeni naziści będą ci odbyt kalibrowali. Można  by rzec że masz w robocie  przejebane.

On tyle tu pisze, że raczej to rencista lub emeryt.

--
Trefniś

Data: 2020-03-01 07:59:05
Autor: Runt
W dniu 2020-02-29 o 23:06, Trefniś pisze:
[...]

jedno i drugie krótkofalarzu. po zsumowaniu wieku nas trzech na 100%. buhahhahahhahahahhaaa!

Data: 2020-03-01 07:58:11
Autor: Runt
Kto ostrzelał biuro R. Czarneckiego?
W dniu 2020-02-29 o 21:51, ASSHOLE Zenek Kapelinder pisze:
Szykujesz się do pracy
do pracy zenusiu sie nie "szykuję"
i na chwilkę tutaj pizdziak vel runt dziura w dupie wpadles.
cherlaku, martwiłem się o ciebie że zdurnierniejesz jezeli nie zobaczysz mojego wpisu na psp. dbam o ciebie zenusiu. jak o glisty na trawniku.

Znowu zasłużeni naziści będą ci odbyt kalibrowali.

opowiedz zenusiu o swoich doswiadczeniach z "pracy" w ORMO.
opowiedz. please! zrobili ci asshole, zapakowali kefir i do dzis ci tam siedzi? no zenusiu, order bez podwiazki za zaslugi dla LGBT dostaniesz.

Można by rzec że masz w robocie  przejebane.

zenusiu twoje "myslenie" wyraznie wskazuje, ze masz kompleks małego członka.