Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?

Data: 2011-08-07 10:04:01
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Szwagier zatrzasn±³ kluczyki w baga¿niku Passata b6.

Zanim pojedzie z lawet± do ASO, mo¿e macie jaki¶ pomys³/namiar na kogo¶
z Koszalina/S³upska kto umie otworzyæ auto?

Ewentualnie czy ten passat zamkniêty na alarm blokuje wewnêtrzne klamki?
Mo¿emy wyt³uc tylna boczn± ma³± szybê, ale czy da siê otworzyæ drzwi z klamki. Ewentualnie czy wcisniecie jakim¶ drutem przycisku otwierania drzwi co¶ pomo¿e.

Jak macie jaki¶ namiar na fachowca, prosi³ bym o sms, sze¶cset dwa, siedemset piêædziesi±t piêæ, siedemset jeden.

Seco

Data: 2011-08-07 10:12:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
W dniu 2011-08-07 10:04, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Szwagier zatrzasnął kluczyki w bagażniku Passata b6.

Zanim pojedzie z lawetą do ASO, może macie jakiś pomysł/namiar na kogoś
z Koszalina/Słupska kto umie otworzyć auto?

Ewentualnie czy ten passat zamknięty na alarm blokuje wewnętrzne klamki?
Możemy wytłuc tylna boczną małą szybę, ale czy da się otworzyć drzwi z
klamki. Ewentualnie czy wcisniecie jakimÅ› drutem przycisku otwierania
drzwi coś pomoże.

Ja tylko podpowiem, że zanim stłuczecie "boczną małą szybę", to najpierw sprawdźcie ile ona kosztuje. Bo często gęsto, bardziej opłaca się wywalić tę w przednich drzwiach. :)
A w sumie, to weźcie w rękę jakąś lokalną gazetę z ogłoszeniami i w usługach na bank znajdziecie coś w stylu "awaryjne otwieranie aut".
Tylko z drugiej strony - pokazali kiedyś takich magików w "Usterce". Włos się na głowie zjeżył po obejrzeniu programu.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-08-07 12:07:12
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Dokładnie - trzeba sprawdzić która szyba jest dostępna i najtańsza do wymiany (najczęściej któraś z bocznych, podnoszonych - na allegro używane do B6 dostępne od 50zł).

Zazwyczaj awaryjne otwieranie będzie droższe i niesie za sobą ryzyko że przyjedzie partacz, albo po prostu nie będzie miał szczęścia i popsuje coś drogiego.

Przed biciem szyby jeszcze się trzeba upewnić że jak już się ją wybije, to da się dostać do bagażnika ;)

Data: 2011-08-07 17:52:58
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-08-07 12:07, Tomasz Pyra pisze:

Dokładnie - trzeba sprawdzić która szyba jest dostępna i najtańsza do
wymiany (najczęściej któraś z bocznych, podnoszonych - na allegro
używane do B6 dostępne od 50zł).

Z ciekawości sprawdziłem szyby do mojego Civica i ciekawe - najtańsze są tylne nieotwierane szyby. Dziwne, ale tak jest.
Boczna tylne (200zł nowa w ASO) jest 3x tańsza niż boczna przednia.

Data: 2011-08-07 15:19:54
Autor: Filip KK
[...]

Więc po uj polecasz coś takiego? Dobrze wiesz jak to się odbywa. Potem lakierowanie drzwi i wymiana uszczelki... W najlepszym wypadku!

Data: 2011-08-07 17:48:05
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-08-07 15:19, Filip KK pisze:

[...]

Różnie bywa - ludzie którzy potrafią to zrobić tak żeby niczego nie poorać z pewnością też istnieją.

Tyle że jak kogoś przyciśnie w nieznanym miejscu, to jedynie może liczyć na szczęście.

Też kiedyś widziałem jak podjechał taki "profesjonalista" - w 5 min otworzył samochód, potem jakąś godzinę próbował wyprostować ramkę drzwi, pojechał zostawiając krzywe, a właściciel był wyraźnie niezadowolony.

Data: 2011-08-07 10:17:49
Autor: Jacek
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Data: 2011-08-07 14:52:30
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Jacek pisze:
Google twoim przyjacielem

http://www.otwieranie-awaryjne.pl/?gclid=CKi25YLfvKoCFRcx3wodnzjL7w

Bardzo dziêkujê za niezwykle "pomocnego" posta.

Wyobra¼ sobie, ¿e googletki u¿y³em na pocz±tku.
Po trzecim nietrafionym wyniku (za daleko z Koszalina do Dar³ówka, numer nie odpowiada, nie umiem passata b6) postanowi³em spróbowaæ szczê¶cia na PMS. I jak zwykle PMS nie zawiód³.

Pomijam, ¿e w podanym przez Ciebie linku nie wystêpuje ¿adne miasto które jest blisko Dar³ówka. Pisa³em dosyæ wyra¼nie ¿e szukam kogo¶ z okolicy. A dzwonienie pod kolejne numery mija³o siê  celem.  Ale dziêkuje raz jeszcze za dobre chêci.

Dobrze, ¿e inni grupowicze potrafi± pisaæ bardziej z sensem.

Pozdrawiam

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2011-08-07 17:52:16
Autor: Bydlê
On 2011-08-07 14:52:30 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Jacek pisze:
Google twoim przyjacielem

http://www.otwieranie-awaryjne.pl/?gclid=CKi25YLfvKoCFRcx3wodnzjL7w

Bardzo dziêkujê za niezwykle "pomocnego" posta.

Wyobra¼ sobie, ¿e googletki u¿y³em na pocz±tku.

A¿ siê wtr±cê - to dlaczego nie napisa³e¶, ¿e tam szuka³e¶, i ¿e wyniki s± nieaktualne?
;>

A poza tym - napisa³e¶ wyra¼nie:

On 2011-08-07 10:04:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Zanim pojedzie z lawet± do ASO, mo¿e macie jaki¶ pomys³

Dosta³e¶ odpowiedzi, ale usi³ujesz obraziæ tych, którzy ci odpisali...
;>>>

--
Bydlê

Data: 2011-08-07 21:10:38
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
On 2011-08-07 14:52:30 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Jacek pisze:
[...]

Fakt, mog³em napisaæ :-)

On 2011-08-07 10:04:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Zanim pojedzie z lawet± do ASO, mo¿e macie jaki¶ pomys³

Dosta³e¶ odpowiedzi, ale usi³ujesz obraziæ tych, którzy ci odpisali...
;>>>

Jak to obra¿am? Ja grzecznie dziêkowa³em za pomoc i dobre chêci :-)

Seco

Data: 2011-08-08 14:42:55
Autor: Bydlê
On 2011-08-07 21:10:38 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Jak to obra¿am? Ja grzecznie dziêkowa³em za pomoc i dobre chêci :-)

Polimeryzowa³bym(*).
:-)))

(*-korekta! nie poprawiaæ!)
--
Bydlê

Data: 2011-08-07 18:22:25
Autor: Jacek
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Wystarczy³o napisaæ, ¿e "Google nie pomaga", a nie pyszczyæ teraz.
Wró¿k± nie jestem i w my¶lach nie czytam (na szczê¶cie mo¿e).
Mam nadziejê, ¿e szwagier chocia¿ sze¶ciopak Broka postawi³ ;-)
Jacek

Data: 2011-08-07 21:12:37
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jacek pisze:
Wystarczy³o napisaæ, ¿e "Google nie pomaga", a nie pyszczyæ teraz.

Racja, mog³em :-)

Wró¿k± nie jestem i w my¶lach nie czytam (na szczê¶cie mo¿e).

A dlaczego przyj±³e¶, ¿e nie googla³em, zamiast przyj±æ, ¿e googla³em ? :-)

Mam nadziejê, ¿e szwagier chocia¿ sze¶ciopak Broka postawi³ ;-)
Jacek

W³a¶nie leci z browarem od strony zachodz±cego s³oñca :-)

Pozdrawiam

Seco

Data: 2011-08-07 10:42:46
Autor: Andy Niwiñski

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j1lgtn$ecr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Klamek nie blokuje, ale blokuje ten cholerny przycisk. Przerabia³em ten temat. ADAC mi otworzy³o w 1 minutê. Klin miedzy górê drzwi i karoseriê. On mia³m do tego jeszcze tak± dmuchan± poduszkê, ale bez niej tez siê da. No kawa³ek sztywnego drutu z ma³ym "L" na koñcu aby otworzyæ drzwi "z klamki".

Nie wiem kto wymy¶li³ taki debilny patent, ¿e centralny nie wyczuwa, ¿e kluczyki s± w ¶rodku auta. Ja z kluczykami w ¶rodku sta³em tak trzy godziny na Bielanach we Wrocku, zanim wpad³em na pomys³ zadzwonienia po ADAC.

Data: 2011-08-07 09:31:57
Autor: Samotnik
Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
Dnia 07.08.2011 Andy Niwiñski <andyniwinski@interia.pl> napisa³/a:
[...]

I kto przyjecha³ z ADAC? BO przecie¿ nie Niemiec...?
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-08-07 20:57:42
Autor: Andy Niwiñski

"Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> schrieb im Newsbeitrag news:slrnj3smsd.j9f.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

ADAC ju¿ od dawna jest w Polsce. Centrala jest w Poznaniu, dzwonisz i po godzince masz pomoc

Data: 2011-08-07 19:13:40
Autor: Samotnik
[...]

OK, ale przyje¿d¿a facet w ¿ó³tym samochodzie ADAC, czy jaki¶ podwykonawca?
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-08-07 11:00:09
Autor: Warto Rzomawiaæ
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Nie wiem kto wymy¶li³ taki debilny patent, ¿e centralny nie wyczuwa, ¿e kluczyki s± w ¶rodku auta. Ja z kluczykami w ¶rodku sta³em tak trzy godziny

zwlyszcza w baga¿niku...

DV

Data: 2011-08-07 11:03:09
Autor: J.F.
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Dnia Sun, 7 Aug 2011 10:42:46 +0200, Andy Niwiñski napisa³(a):
Nie wiem kto wymy¶li³ taki debilny patent, ¿e centralny nie wyczuwa, ¿e kluczyki s± w ¶rodku auta.

Nie bardzo moze. Owszem, w stacyjce wykryje, ale gdzies dajej to klopot.

Ja z kluczykami w ¶rodku sta³em tak trzy godziny na Bielanach we Wrocku, zanim wpad³em na pomys³ zadzwonienia po ADAC.

Znaczy sie ten Starter czy jak to sie teraz nazywa ? J.

Data: 2011-08-07 12:23:44
Autor: neoniusz
W dniu 07.08.2011 11:03, J.F. pisze:
Nie wiem kto wymy¶li³ taki debilny patent, ¿e centralny nie wyczuwa, ¿e
kluczyki s± w ¶rodku auta.

Nie bardzo moze. Owszem, w stacyjce wykryje, ale gdzies dajej to klopot.

Moje auto wykrywa i nie pozwoli zamknac. Ale to jest piloto-kluczyk, wiec troche inaczej. I nie trzeba zamykac pilotem, wystarczy przyciskiem na klamce. A w takim przypadku moznaby czesto zapominac pilota i bylby klopot ;)

Data: 2011-08-07 12:33:56
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-08-07 12:23, neoniusz pisze:
[...]

No je¿eli przycisk na klamce by³ skomunikowany z pilotem le¿±cym na siedzeniu w czasie zamykania, to powinien daæ radê siê z nim skomunikowaæ równie¿ podczas otwierania.

Uboczny efekt tego by³by taki, ¿e ka¿dy móg³by w tym czasie otworzyæ samochód, a nie¶wiadomy w³a¶ciciel by o tym nie wiedzia³.

Data: 2011-08-07 12:38:30
Autor: neoniusz
W dniu 07.08.2011 12:33, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Auto wykrywa czy pilot jest na zewnatrz czy w srodku. Jak jest w srodku, to nie zamkniesz. Nawet jak jeden pilot jest w bagazniku, a drugiego masz w kieszeni.

Data: 2011-08-07 21:07:40
Autor: J.F.
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Dnia Sun, 07 Aug 2011 12:38:30 +0200, neoniusz napisa³(a):
Auto wykrywa czy pilot jest na zewnatrz czy w srodku. Jak jest w srodku, to nie zamkniesz. Nawet jak jeden pilot jest w bagazniku, a drugiego masz w kieszeni.

Czyli co - nie mozna zabrac na urlop zapasowego kluczyka w bagazu ? J.

Data: 2011-08-07 21:11:16
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-08-07 21:07, J.F. pisze:
[...]

Wyprzedzi³e¶ moje pytanie - zawsze zabieram zapasowe kluczy na dalsz±
podró¿ w³a¶nie w baga¿u. Dziêki temu nawet jak siê zatrza¶nie jeden
komplet w samochodzie to zawsze mo¿na otworzyæ drugim (zak³adam, ¿e
nie dojdzie do zamkniêcia dwóch w samochodzie). Tutaj siê zaskoczy³em
- wygl±da na to, ¿e wszystkie kluczyki trzema mieæ przy sobie.
Teraz pytanie kto stosuje takie rozwi±zania...

Data: 2011-08-07 23:55:37
Autor: Fox Mulder
W dniu 2011-08-07 21:11, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Solidne owiniêcie foli± aluminiow± nie wystarczy?

Pozdrawiam!

Data: 2011-08-08 20:39:17
Autor: R2r
W dniu 2011-08-07 21:11, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2011-08-07 21:07, J.F. pisze:
Czyli co - nie mozna zabrac na urlop zapasowego kluczyka w bagazu ?
Można. Tylko jeżeli bagaż z tym kluczykiem jest w samochodzie, to samochód się nie zamknie.

[...] Dzięki temu nawet jak się zatrzaśnie jeden
Nie ma takiej możliwości. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-08-08 21:13:04
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-08 20:39, R2r pisze:
[...]

To do bani takie rozwiÄ…zanie - podtrzymujÄ™ pytanie, kto stosuje takie
rozwiązania? Znaczy rozumiem uniemożliwienie zatrzaśnięcia kluczyków
w środku, ale bez przesady. Chyba, że to jakaś opcja za która trzeba
zapłaci, bądź aktywować.

[...] Dzięki temu nawet jak się zatrzaśnie jeden
Nie ma takiej możliwości. :-)

To w sumie nieistotne - można kluczyki zwyczajnie zgubić.

Data: 2011-08-08 21:47:33
Autor: neoniusz
W dniu 08.08.2011 21:13, Artur Maśląg pisze:
[...]

Lexus vel Toyota i wielu innych. U mnie zwie sie to "SmartAccess System" i bylo w standardzie juz w 2007 roku.
Jak juz koniecznie chcesz sobie schowac pilota w bagazniku, to mozesz wyjac z niego baterie, co nie jest zbyt skomplikowane i trwa 10 sekund.
Mozesz tez z pilota wyjac "klucz", ktorym recznie otworzysz w razie czego przednie drzwi (po podwazeniu zaslepki w klamce) oraz bagaznik.

http://cdn.cbsi.com.au/story_media/339296939/lexus-is250_13.jpg

http://images.thecarconnection.com/lrg/2009-lexus-is-250-4-door-sport-sedan-auto-rwd-door-handle_100242121_l.jpg (z prawej strony pod zaslepka jest normalny otwor na klucz).

A w dodatku jakos nie widze mozliwosci zatrzasniecia albo zgubienia kluczy. Trzymam pilota w kieszeni, nie wyciagam go w ogole. Moge sobie nawet na szyi powiesic. Podchodze do auta, dotykam klamki, zamki sie odryglowuja, naciskam przycisk start i jade. Wysiadam z auta, naciskam przycisk na klamce, odchodze.

Data: 2011-08-08 21:57:24
Autor: neoniusz
W dniu 08.08.2011 21:47, neoniusz pisze:
[...]

A jakbys sugerowal, ze bateria sie moze wyczerpac i nie wsiadziesz i nie odpalisz auta, to odpowiem, ze auto informuje jakies 2 tygodnie przed wyczerpaniem baterii bardzo upierdliwym komunikatem na desce, zeby natychmiast wymienic baterie. Specjalnie sprawdzalem ile wytrzyma bateria od momentu pojawienia sie komunikatu.

Data: 2011-08-08 21:59:04
Autor: neoniusz
W dniu 08.08.2011 21:57, neoniusz pisze:
[...]

Aha, pierwsza bateria wytrzymala 3 lata.

Data: 2011-08-08 22:02:57
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-08 21:57, neoniusz pisze:
[...]

Spokojnie - to tyczy od zawsze problemów związanych z zasilaniem w
kluczyku/pilocie. O tym nie dyskutujemy.

Data: 2011-08-08 21:59:50
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-08 21:47, neoniusz pisze:
[...]

Nie, no OK. Ja zdaję sobie sprawę, że tą kwestię można jakoś rozwiązać,
ale powyżej podane opcje jakoś mnie nie satysfakcjonują.

[...]

Tak, tak - banalny przykład :) Pierwszy dzień na urlopie. Przyjechaliśmy, wypakowaliśmy, radość i w ogóle. Rano mamy gdzieś
jechać, a tu kluczyków nie ma. Oczywiście są zapasowe w mojej torbie
z lapkiem ;), ale gdzie zginęły główne?

Data: 2011-08-08 22:04:07
Autor: neoniusz
W dniu 08.08.2011 21:59, Artur Maśląg pisze:
[...]

Rownie dobrze mozesz zgubic zwykle klucze do auta jak i pilota, wiec co to zmienia? :) Jeszcze masz mniejsza szanse na zgubienie pilota, bo chowasz np. do wewnetrznej kieszeni marynarki albo do innej zamykanej kieszeni, albo do spodenek (bo przeciez jestes na wakacjach ;)) i masz spokoj, bo nie musisz wyjmowac.

Data: 2011-08-08 22:10:20
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-08 22:04, neoniusz pisze:
[...]

Bardzo dużo - przed tym mnie właśnie zabezpiecza opcja z kluczykami
zapasowymi gdzieś w bagażu wciśniętymi. W przypadku działanie tego
systemu nie można zostawić samochodu z bagażem/zapasowymi kluczykami
w środku.

[...]

Wiesz, na urlopie to ja raczej z kluczykami rzadko chadzam. To, że nie
muszę ich niby wyjmować wiele nie zmienia.

Data: 2011-08-08 22:27:39
Autor: neoniusz
W dniu 08.08.2011 22:10, Artur Maśląg pisze:
[...]

Mozesz zostawic "wcisniete w bagazu", tylko bez baterii, proste. Zeby bylo prosciej mozesz sobie przykleic baterie tasma klejaca. Ja mam tego pilota w takim malym skorzanym etui, wiec moglbym tam wepchnac baterie, ale nie widze sensu. Sa plusy i minusy rozwiazania z pilotem, ale jak dla mnie to wiecej plusow. Przez 4 lata jazdy tym autem jeszcze nie mialem zadnych problemow.

Rozwaz taka sytuacje. Jedziesz na te swoje wymarzone, zabiegane wakacje. Jeden klucz masz upchniety w bagazniku, drugi w rece. Wychodzisz z auta, gubisz klucz. I co teraz? Cala akcja z misternym upychaniem zapasowego klucza w bagazniku bierze w leb ;) Caly sens zapasowego klucza jest w tym, ze masz go poza autem.

Jak masz dwa piloty - np. jeden w plecaku, ktory nosisz ze soba (albo ma go w torebce zona, albo przypinasz do portfela albo wkladasz go sobie gdziekolwiek), to masz lepiej. Ja czesto robie tak, ze mam pilota w teczce (w plecaku, w kurtce, w marynarce) i nie zastanawiam sie czy go zgubie czy nie, po prostu go nie wyciagam.

Data: 2011-08-08 23:10:58
Autor: Artur Maśląg
Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
W dniu 2011-08-08 22:27, neoniusz pisze:
(...)
Mozesz zostawic "wcisniete w bagazu", tylko bez baterii, proste.

Przyjmuję Twoje argumenty, ale mnie nie przekonałeś.

[...]

Bardzo małe prawdopodobieństwo zaistnienia takiej sytuacji w stosunku
do zwykłego zgubienia w sytuacji, gdy zapasowy kluczyk jest
w wypakowanych bagażach.

[...]

Ależ ja nie zaprzeczam, że system "Hands Free" ma zalety.

Data: 2011-08-08 22:17:42
Autor: R2r
Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
W dniu 2011-08-08 21:47, neoniusz pisze:
W dniu 08.08.2011 21:13, Artur Maśląg pisze:
[...] kto stosuje takie
rozwiÄ…zania?

[...]

No proszę. To jak w Lagunach już z 2001 r. :-)

[...]
Kto nie używał ten nie wie jaka to wygoda... :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-08-08 22:11:16
Autor: R2r
W dniu 2011-08-08 21:13, Artur Maśląg pisze:
Można. Tylko jeżeli bagaż z tym kluczykiem jest w samochodzie, to
samochód się nie zamknie.

To do bani takie rozwiÄ…zanie
Gdyż?
Jeśli bardzo chcesz zostawić kluczyk w środku, możesz z niego wyjąć baterię. Tylko po co?

- podtrzymujÄ™ pytanie, kto stosuje takie
rozwiÄ…zania?
Chodzi Ci o markę? Ja akurat użytkuję drugą już Lagunę z systemem "Hands Free", ale podobne rozwiązania - z tego co wiem - stosuje m.in. Volvo, BMW, Suzuki i pewnie jeszcze kilka innych...

Znaczy rozumiem uniemożliwienie zatrzaśnięcia kluczyków
w środku, ale bez przesady. Chyba, że to jakaś opcja za która trzeba
zapłaci, bądź aktywować.
Nie widzę przesady w braku konieczności wyciągania kluczyka (czy karty) z kieszeni. Wręcz przeciwnie - jest to na tyle użyteczny "bajer", że stał się w mojej rodzinie jednym z istotnych argumentów za przy wyborze nowego auta.

[...] Dzięki temu nawet jak się zatrzaśnie jeden
Nie ma takiej możliwości. :-)

To w sumie nieistotne - można kluczyki zwyczajnie zgubić.

Istotne. Nie zgubisz kluczyka w samochodzie. Nikt nie ukradnie Ci samochodu z zamkniętym kluczykiem w środku (żegnaj odszkodowanie z AC).

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-08-08 22:46:45
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-08 22:11, R2r pisze:
[...]

bateriÄ™. Tylko po co?

Już pisałem - nie mogę zostawić w samochodzie kluczyków zapasowych,
ponieważ nie mogę samochodu zamknąć nawet na czas tankowania.

Nie widzę przesady w braku konieczności wyciągania kluczyka (czy karty)
z kieszeni.

Przecież nie to było problemem...

Data: 2011-08-09 22:51:23
Autor: R2r
W dniu 2011-08-08 22:46, Artur Maśląg pisze:
Już pisałem - nie mogę zostawić w samochodzie kluczyków zapasowych,
ponieważ nie mogę samochodu zamknąć nawet na czas tankowania.

Specjalnie dla Ciebie sprawdziłem. Możesz. Samochód nie zamknie się sam jeśli jedna z kart znajduje się w jego wnętrzu. Ale możesz zamknąć go przyciskiem na karcie, z którą jesteś na zewnątrz.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-08-09 23:03:38
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-09 22:51, R2r pisze:
[...]

Znaczy potwierdziłeś swoją niewiedzę. Niemniej dziękuję za sprawdzenie,
że jednak baterii wyciągać nie trzeba i jednak opcja wybrana przeze
mnie jest możliwa (czemu zaprzeczaliście). Teraz pytanie, czy tak jest
tylko w Twojej Lagunie II, czy taka możliwość jest również u innych
producentów pojazdów.

Data: 2011-08-09 23:32:44
Autor: R2r
W dniu 2011-08-09 23:03, Artur Maśląg pisze:
[...]

Znaczy gówno mnie to obchodzi, co sądzisz o mojej wiedzy. To tak na przyszłość.
Nie miaÅ‚em dotÄ…d potrzeby sprawdzać jak zamknąć samochód z kartÄ… w Å›rodku, bo po prostu nie miaÅ‚em przez cztery lata potrzeby aby to robić. Skoro taka sytuacja CiÄ™ tak mocno zaintrygowaÅ‚a, to - robiÄ…c Ci grzeczność - sprawdziÅ‚em jak to dziaÅ‚a i podzieliÅ‚em siÄ™ z TobÄ… wynikami eksperymentu. Ty zaÅ› oczywiÅ›cie nie omieszkaÅ‚eÅ› uczynić z tego okazji do wycieczki /ad personam/.  NaprawdÄ™ żaÅ‚osny jesteÅ›...

Niemniej dziękuję za sprawdzenie,
Nie _za ma co_. :P

że jednak baterii wyciągać nie trzeba
Nigdzie nie napisałem, że trzeba. Jeżeli już, to, że można.

i jednak opcja wybrana przeze
mnie jest możliwa (czemu zaprzeczaliście).
Kto zaprzeczał? Ja? Gdzie? Napisałem tylko, że niemożliwe jest przypadkowe zamknięcie kart w sposób uniemożliwiający dostanie się do samochodu.

Teraz pytanie, czy tak jest
tylko w Twojej Lagunie II, czy taka możliwość jest również u innych
producentów pojazdów.

Tak, jak opisałem jest nie tylko w mojej, ale w każdej Lagunie II i III wyposażonej w system "hands free".
A odpowiedzi na dręczące Cię pytania za sprawą Twojego zachowania w sumie coraz mniej mnie interesują.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-08-08 11:17:49
Autor: Pawe³ W.
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1i1iap7qrft9t$.1kww0fh6dbedp.dlg40tude.net...
[...]

A baga¿ te¿ w baga¿niku ;-)

p.

Data: 2011-08-07 15:26:44
Autor: J.F.
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Dnia Sun, 07 Aug 2011 12:23:44 +0200, neoniusz napisa³(a):
[...]

Ale i tak - odbiornik trzeba jakos wbudowac w kluczyk, zasilic - cos mi sie nie chce w to bardzo wierzyc.

Cale auto otoczone cewka jak w tych alarmach sklepowych ? I nie dziala jak kierowca stoi z kluczykiem w kieszeni przy drzwiach ?

J.

Data: 2011-08-07 17:40:31
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-08-07 15:26, J.F. pisze:
[...]

Tak dzia³aj± systemy bez kluczyka.
Wystarczy ¿e kluczyk znajduje siê wewn±trz samochodu i samochód mo¿na uruchomiæ i nim je¼dziæ.
Ten sam mechanizm który pozwala go uruchomiæ mo¿e nie pozwoliæ go zamkn±æ.

System rozró¿nia czy kluczyk znajduje siê wewn±trz samochodu, czy na zewn±trz (wtedy przyciskiem mo¿na auto otwieraæ/zamykaæ).

Cale auto otoczone cewka jak w tych alarmach sklepowych ?
I nie dziala jak kierowca stoi z kluczykiem w kieszeni przy drzwiach ?

No jako¶ tak...

Data: 2011-08-08 12:17:15
Autor: Artur M. Piwko
Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
In the darkest hour on Sun, 7 Aug 2011 10:42:46 +0200,
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> screamed:
Klamek nie blokuje, ale blokuje ten cholerny przycisk. Przerabiałem ten temat. ADAC mi otworzyło w 1 minutę. Klin miedzy górę drzwi i karoserię. On miałm do tego jeszcze taką dmuchaną poduszkę, ale bez niej tez się da. No kawałek sztywnego drutu z małym "L" na końcu aby otworzyć drzwi "z klamki".

Nie wiem kto wymyślił taki debilny patent, że centralny nie wyczuwa, że kluczyki są w środku auta. Ja z kluczykami w środku stałem tak trzy godziny na Bielanach we Wrocku, zanim wpadłem na pomysł zadzwonienia po ADAC.

Ja w komplecie do Passata mam taki płaski plastikowy kluczyk, właśnie na
tego typu przypadki. Tyle, że i jego można zostawić w środku...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
[ 12:16:34 user up 12888 days,  0:11,  1 user, load average: 0.90, 0.98, 0.35 ]

   If you die in an elevator, be sure to push the Up button.  -- Sam Levenson

Data: 2011-08-08 14:45:10
Autor: Bydlê
On 2011-08-08 12:17:15 +0200, "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> said:

Ja w komplecie do Passata mam taki p³aski plastikowy kluczyk, w³a¶nie na
tego typu przypadki.

IMO wiêkszo¶æ porz±dnych producentów oferuje klucz normalny, hotelowy, k±pielowy...

Tyle, ¿e i jego mo¿na zostawiæ w ¶rodku...

Je¶li cz³owiek nauczy siê paru sztuczek, to jeden klucz ma w pugilaresie (tam gdzie monety), a drugi pod samochodem.
:-)

--
Bydlê

Data: 2011-08-08 14:48:21
Autor: Grejon
W dniu 2011-08-08 14:45, Bydlê pisze:

Je¶li cz³owiek nauczy siê paru sztuczek, to jeden klucz ma w pugilaresie
(tam gdzie monety), a drugi pod samochodem.
:-)

Albo kupuje auto, gdzie nie jest tak ³atwo zatrzasn±æ kluczyki :-P.

Tzn. da siê, ale trzeba by to zrobiæ celowo.

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-08-08 20:14:54
Autor: jerzu
On Mon, 08 Aug 2011 14:48:21 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Tzn. da siê, ale trzeba by to zrobiæ celowo.

Albo podczas telefonicznej rozmowy z ma³¿onk±. Taki patent wykona³em
300 kilometrów od domu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-07 12:39:55
Autor: MarcinJM
[...]

A tego co kojarze B6 ma antywlamaniowke. Nietypowe wejscie do auta zablokuje dosc paskudnie caly system zamykania/otwierania. Wiem, bo znajomy taki numer odwalil, i potem podrozowal pol polski na lawecie, bo byl problem z rozblokowaniem auta.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-08-07 13:40:07
Autor: Adam P³aszczyca
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Dnia Sun, 07 Aug 2011 10:04:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisa³(a):

[...]

T³uczenie najmniejszej szyby to najg³upszy pomys³, bo ona jest najdro¿sza. Wal od strony pasa¿era z przodu, te s± najtañsze. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2011-08-07 14:16:09
Autor: CeSaR
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
T³uczenie najmniejszej szyby to najg³upszy pomys³, bo ona jest najdro¿sza.
Wal od strony pasa¿era z przodu, te s± najtañsze.

"Walenie" ktorejkolwiek szyby w momencie, kiedy nie ma sie jakiej¶ strasznej presji czasowej na odjechanie samochodem jest najg³upsz± rad± jakiej mo¿na udzieliæ.

Data: 2011-08-07 18:00:31
Autor: Bydlê
On 2011-08-07 13:40:07 +0200, Adam P³aszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Wal od strony pasa¿era z przodu, te s± najtañsze.

A czy jest jaka¶ ró¿nica miêdzy t± kierowcy, a pasa¿era?
(zastanawia mnie, czemu ta jes tañsza)

--
Bydlê

Data: 2011-08-07 18:41:40
Autor: M1SLQ
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
A czy jest jaka¶ ró¿nica miêdzy t± kierowcy, a pasa¿era?
(zastanawia mnie, czemu ta jes tañsza)

wiêkszy popyt

Pozdrawiam

Data: 2011-08-07 21:38:24
Autor: Adam P³aszczyca
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Dnia Sun, 7 Aug 2011 18:00:31 +0200, Bydlê napisa³(a):

Wal od strony pasa¿era z przodu, te s± najtañsze.

A czy jest jaka¶ ró¿nica miêdzy t± kierowcy, a pasa¿era?
(zastanawia mnie, czemu ta jes tañsza)

Akurat nie jest tañsza, ale ³atwiej siê do szybiarza jedzie bez szyby
pasa¿era. --

Data: 2011-08-08 14:46:15
Autor: Bydlê
On 2011-08-07 21:38:24 +0200, Adam P³aszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

O! To wola³bym (z wyj±tkiem ¶nie¿ycy czy ulewy) mieæ swoj± wyt³uczon±.

:-)

--
Bydlê

Data: 2011-08-07 14:41:11
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Otwarty :-) Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Szwagier zatrzasn±³ kluczyki w baga¿niku Passata b6.

Jak macie jaki¶ namiar na fachowca, prosi³ bym o sms, sze¶cset dwa, siedemset piêædziesi±t piêæ, siedemset jeden.

Samochód otwarty przez fachowca.

Ogromne podziêkowania dla grupowcza który przes³a³ esemesem kontakt z numeru 668xxxxxx. Niech siê przyzna, który to :-) Pan pod podanym numerem poda³ jeszcze inny numer. Pan z podanego numeru przyjecha³, minuta piêæ wytrychem otworzy³ drzwi kierowcy, podziêkowa³, zakasowa³, odjecha³. Szwagier wlaz³ po kluczyki do baga¿nika odchylaj±c tylne fotele. Tylne drzwi pasa¿erów mia³y zablokowane wewnêtrzne klamki.

Dziêkujê wszystkim za konsultacje, rady odno¶cie t³uczenia konkretnych szyb.

Specjalnie dziêkuje równie¿ Jackowi, który b³ysn±³ ¶wiat³± rad± i odes³a³ do google. Google sprawdzi³em na pocz±tku, niestety bez rezultatu. Po trzecim nietrafionym wyniku (za daleko z Koszalina do Dar³ówka, numer nie odpowiada, nie umiem passata b6) postanowi³em spróbowaæ szczê¶cia na PMS. I jak zwykle PMS nie zawiód³ :-)

Pozdrawiam

Seco

Data: 2011-08-07 14:54:58
Autor: CeSaR
[...]

Czyli jednak wszystko zale¿y od tego, co siê w google wpisze :-)
Mo¿na trafiæ za pierwszym razem :-)

Data: 2011-08-07 16:55:19
Autor: J.F.
Otwarty :-) Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Dnia Sun, 07 Aug 2011 14:41:11 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisa³(a):
[...]

Wytrychem czyli udajac klucz, czy jakies sztuki typu kliny itp stosowal ? Zdziwila mnie ta "Usterka", wydawaloby sie ze umiejetnosc otwierania zamkow
w narodzie wieksza. Czy to sie juz w wielu samochodach nie sprawdza ?

odjecha³. Szwagier wlaz³ po kluczyki do baga¿nika odchylaj±c tylne fotele. Tylne drzwi pasa¿erów mia³y zablokowane wewnêtrzne klamki.

A to nie mogl mu bagaznika otworzyc ? :-)

J.

Data: 2011-08-07 21:18:14
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
J.F. pisze:
[...]

Dwa wytrychy jak "we filmie" jeden do zapadek, drugi do przekrêcenia.

A to nie mogl mu bagaznika otworzyc ? :-)

A nie wiem :-)

Seco

Data: 2011-08-07 17:43:20
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-08-07 14:41, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

[...]

Tak z ciekawo¶ci - ile kosztowa³a operacja?

Data: 2011-08-07 21:17:10
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Tomasz Pyra pisze:
[...]

70 zwyk³ych browarów w tutejszym sklepie :-( czyli 250 z³. Ale niedziela, express i dojazd z Koszalina.

Seco

Data: 2011-08-08 11:26:30
Autor: CeSaR
Otwarty :-) Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
70 zwyk³ych browarów w tutejszym sklepie :-( czyli 250 z³. Ale niedziela, express i dojazd z Koszalina.

Du¿o. Ale to i tak lepiej ni¿ waliæ szybê, wstawiac, sprz±taæ szk³o i t³umaczyæ przy sprzedazy czemu jedna siê ró¿ni od pozosta³ych.
A co do tego, o czym mówi³e¶ ¿e szybko otworzy³ - czasami robi wrazenie:-)
Na mnie wra¿enie zrobi³o to, ¿e ci go¶cie równie szybko otwieraj± drzwi do domu :-)

Data: 2011-08-07 20:37:36
Autor: megrims
[...]

W centrach handlowych s± pralnie 5'a sec. Wieszaj± tam garnitury
na takich wieszakach z drutu. Takim drutem odpowiednio wygiêtym otworzysz ca³kiem wiele modeli aut. Kiedy¶ szwagrowi Paska tak
otworzy³em. Za pierwszym razem zajmuje to jakie¶ pó³ godziny.
Jak ju¿ dojdziesz do tego co i jak, to poni¿ej minuty. :D

Data: 2011-08-07 22:49:26
Autor: neoniusz
W dniu 07.08.2011 20:37, megrims pisze:

W centrach handlowych s± pralnie 5'a sec. Wieszaj± tam garnitury
na takich wieszakach z drutu. Takim drutem odpowiednio wygiêtym
otworzysz ca³kiem wiele modeli aut.

Szczegolnie jak ma deadlock.

Data: 2011-08-09 00:26:33
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Deadlock nie deadlock - otwarcie samochodu to w zasadzie zawsze bêdzie bana³.
W sumie chyba nie ma sensu ¿eby producent jako¶ szczególnie napina³ siê na odporno¶æ zamka w drzwiach, skoro zawsze z³odziej mo¿e zbiæ szybê (równie¿ cicho) i w sekundê byæ w ¶rodku, to jak otwarcie drzwi zajmowaæ bêdzie minutê, to IMO ju¿ jest wystarczaj±cy czas.

Otwieranie drzwi z deadlockiem zajê³o mi kiedy¶ kilka minut, a dlatego a¿ tak d³ugo, bo robi³em to pierwszy raz w ¿yciu i musia³em jeszcze wymy¶liæ jak, w dodatku bardzo siê stara³em niczego nie popsuæ.
Gdyby mi siê spieszy³o i mia³ to przeæwiczone, to my¶lê ¿e auto mia³bym otwarte w 20s.

Data: 2011-08-07 22:49:01
Autor: Heinzkalter

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:j1lgtn$ecr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziwnym trafem ja te¿ kiedy¶ ko³o dar³ówka (w d±bkach) zatrzasna³em kluczyki w baga¿niku. Poradzi³em sobie sledziem od namiotu ale to nie by³ passat b6. Jezeli go¶ciu otwiera³ przez wk³adkê wytrychami to prawdziwy fachowiec chyle czola. Passata otwiera siê klinami i poduszk±. Niestety druty z wieszaka w tym modelu nie maj± zastosowania.

hk

Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?