Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?

Data: 2011-08-07 10:17:49
Autor: Jacek
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Data: 2011-08-07 14:52:30
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Jacek pisze:
Google twoim przyjacielem

http://www.otwieranie-awaryjne.pl/?gclid=CKi25YLfvKoCFRcx3wodnzjL7w

Bardzo dziêkujê za niezwykle "pomocnego" posta.

Wyobra¼ sobie, ¿e googletki u¿y³em na pocz±tku.
Po trzecim nietrafionym wyniku (za daleko z Koszalina do Dar³ówka, numer nie odpowiada, nie umiem passata b6) postanowi³em spróbowaæ szczê¶cia na PMS. I jak zwykle PMS nie zawiód³.

Pomijam, ¿e w podanym przez Ciebie linku nie wystêpuje ¿adne miasto które jest blisko Dar³ówka. Pisa³em dosyæ wyra¼nie ¿e szukam kogo¶ z okolicy. A dzwonienie pod kolejne numery mija³o siê  celem.  Ale dziêkuje raz jeszcze za dobre chêci.

Dobrze, ¿e inni grupowicze potrafi± pisaæ bardziej z sensem.

Pozdrawiam

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2011-08-07 17:52:16
Autor: Bydlê
Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
On 2011-08-07 14:52:30 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Jacek pisze:
Google twoim przyjacielem

http://www.otwieranie-awaryjne.pl/?gclid=CKi25YLfvKoCFRcx3wodnzjL7w

Bardzo dziêkujê za niezwykle "pomocnego" posta.

Wyobra¼ sobie, ¿e googletki u¿y³em na pocz±tku.

A¿ siê wtr±cê - to dlaczego nie napisa³e¶, ¿e tam szuka³e¶, i ¿e wyniki s± nieaktualne?
;>

A poza tym - napisa³e¶ wyra¼nie:

On 2011-08-07 10:04:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Zanim pojedzie z lawet± do ASO, mo¿e macie jaki¶ pomys³

Dosta³e¶ odpowiedzi, ale usi³ujesz obraziæ tych, którzy ci odpisali...
;>>>

--
Bydlê

Data: 2011-08-07 21:10:38
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
On 2011-08-07 14:52:30 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Jacek pisze:
[...]

Fakt, mog³em napisaæ :-)

On 2011-08-07 10:04:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Zanim pojedzie z lawet± do ASO, mo¿e macie jaki¶ pomys³

Dosta³e¶ odpowiedzi, ale usi³ujesz obraziæ tych, którzy ci odpisali...
;>>>

Jak to obra¿am? Ja grzecznie dziêkowa³em za pomoc i dobre chêci :-)

Seco

Data: 2011-08-08 14:42:55
Autor: Bydlê
On 2011-08-07 21:10:38 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> said:

Jak to obra¿am? Ja grzecznie dziêkowa³em za pomoc i dobre chêci :-)

Polimeryzowa³bym(*).
:-)))

(*-korekta! nie poprawiaæ!)
--
Bydlê

Data: 2011-08-07 18:22:25
Autor: Jacek
Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?
Wystarczy³o napisaæ, ¿e "Google nie pomaga", a nie pyszczyæ teraz.
Wró¿k± nie jestem i w my¶lach nie czytam (na szczê¶cie mo¿e).
Mam nadziejê, ¿e szwagier chocia¿ sze¶ciopak Broka postawi³ ;-)
Jacek

Data: 2011-08-07 21:12:37
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jacek pisze:
Wystarczy³o napisaæ, ¿e "Google nie pomaga", a nie pyszczyæ teraz.

Racja, mog³em :-)

Wró¿k± nie jestem i w my¶lach nie czytam (na szczê¶cie mo¿e).

A dlaczego przyj±³e¶, ¿e nie googla³em, zamiast przyj±æ, ¿e googla³em ? :-)

Mam nadziejê, ¿e szwagier chocia¿ sze¶ciopak Broka postawi³ ;-)
Jacek

W³a¶nie leci z browarem od strony zachodz±cego s³oñca :-)

Pozdrawiam

Seco

Kto otworzy Passata B6 ko³o Dar³ówka?