Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?

Data: 2011-08-07 20:37:36
Autor: megrims
Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
W dniu 2011-08-07 10:04, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Szwagier zatrzasnął kluczyki w bagażniku Passata b6.

Zanim pojedzie z lawetą do ASO, może macie jakiś pomysł/namiar na kogoś
z Koszalina/Słupska kto umie otworzyć auto?

Ewentualnie czy ten passat zamknięty na alarm blokuje wewnętrzne klamki?
Możemy wytłuc tylna boczną małą szybę, ale czy da się otworzyć drzwi z
klamki. Ewentualnie czy wcisniecie jakimś drutem przycisku otwierania
drzwi coś pomoże.

Jak macie jakiś namiar na fachowca, prosił bym o sms, sześcset dwa,
siedemset pięćdziesiąt pięć, siedemset jeden.

Seco

W centrach handlowych są pralnie 5'a sec. Wieszają tam garnitury
na takich wieszakach z drutu. Takim drutem odpowiednio wygiętym otworzysz całkiem wiele modeli aut. Kiedyś szwagrowi Paska tak
otworzyłem. Za pierwszym razem zajmuje to jakieś pół godziny.
Jak już dojdziesz do tego co i jak, to poniżej minuty. :D

Data: 2011-08-07 22:49:26
Autor: neoniusz
W dniu 07.08.2011 20:37, megrims pisze:

W centrach handlowych są pralnie 5'a sec. Wieszają tam garnitury
na takich wieszakach z drutu. Takim drutem odpowiednio wygiętym
otworzysz całkiem wiele modeli aut.

Szczegolnie jak ma deadlock.

Data: 2011-08-09 00:26:33
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Deadlock nie deadlock - otwarcie samochodu to w zasadzie zawsze będzie banał.
W sumie chyba nie ma sensu żeby producent jakoś szczególnie napinał się na odporność zamka w drzwiach, skoro zawsze złodziej może zbić szybę (również cicho) i w sekundę być w środku, to jak otwarcie drzwi zajmować będzie minutę, to IMO już jest wystarczający czas.

Otwieranie drzwi z deadlockiem zajęło mi kiedyś kilka minut, a dlatego aż tak długo, bo robiłem to pierwszy raz w życiu i musiałem jeszcze wymyślić jak, w dodatku bardzo się starałem niczego nie popsuć.
Gdyby mi się spieszyło i miał to przećwiczone, to myślę że auto miałbym otwarte w 20s.

Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?