Kto pierwszy B czy D?

Data: 2017-08-02 19:00:48
Autor: __Maciek
Kto pierwszy B czy D?
Tue, 1 Aug 2017 17:55:29 +0200 TomN <news007@intf.dyndns.org.invalid>
napisał:

Który pojazd pierwszy B czy D?
http://42200.blox.pl/resource/jagiellsytuacja.JPG

Nie będzie działac sygnalizacja to B

Ja pierdzielę, i tacy ludzie jeżdżą wśród nas...

Data: 2017-08-02 21:12:41
Autor: __Maciek
Kto pierwszy B czy D?
Wed, 2 Aug 2017 19:27:53 +0200 TomN <news007@intf.dyndns.org.invalid>
napisał:

Ale jeszcze raz tłumaczenie:  działa sygnalizacja to znaki "znikają" i

Kolejny raz mówię: bzdura.

Data: 2017-08-03 12:57:22
Autor: Radowan
Kto. art. 5.3.
Użytkownik "TomN" <news007@intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:4v438b562d22.dlgint007.dyndns.org.invalid...
__Maciek w

napisał:

Ale jeszcze raz tłumaczenie:  działa sygnalizacja to znaki "znikają" i

Kolejny raz mówię: bzdura.

Czyli miałem rację, że zatrzymujesz sie przed B-20 pomimo zielonego...

'Tom N'

Weż pod uwagę sytuację drogową do rozstrzygnięcia :
1. światło zielone zezwala na wjazd na skrzyżowanie,
2. znak STOP nakazuje zatrzymać sie.
Jest sprzeczność.
Zgodnie z art. 5.3 PoRD pierwszeństwo w stosowaniu
ma zielone światło i dlatego nie zatrzymujemy sie przed STOPem.

Data: 2017-08-03 13:26:33
Autor: Myjk
Kto. art. 5.3.
Thu, 3 Aug 2017 12:57:22 +0200, Radowan
[...]

Wg tego co napisałeś wcześniej nie ma żadnej sprzeczności, jest "gradacja".
Znaczy sygnalizator pozwala wjechać na skrzyżowanie, a dalej obowiązują
znaki i TRZEBA się do nich stosować. Czyli wg Ciebie i Maćka trzeba się
bezwzględnie zatrzymać na linii uwzględniając znak STOP pomimo posiadania
zielonego sygnalziatora. Widzę że jesteś kolejnym z tych, co sobie dowolnie
dobiera to co jest napisane w zależności od zastanej sytuacji tak aby
udowodnić swoją rację. --
Pozdor
Myjk

Data: 2017-08-03 13:42:07
Autor: Radowan
Kto. art. 5.3.
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:19b6p4ppsk5y4.dlgmyjk.org...
[...]

Ale już nie masz do czego się stosować.
Przejechałeś znak STOP na zielonym nie zatrzymując sie.
Innych znaków drogowych nie było.

Data: 2017-08-03 14:05:45
Autor: Myjk
Kto. art. 5.3.
Thu, 3 Aug 2017 13:42:07 +0200, Radowan
Ale już nie masz do czego się stosować.
Przejechałeś znak STOP na zielonym nie zatrzymując sie.
Innych znaków drogowych nie było.

Jak nie mam do czego, skoro twierdzisz uparcie że jest "gradacja" i
sygnalizator pozwala tylko i wyłącznie za niego wjechać -- i nic więcej nie
zmienia w pierwszeństwie bo nadal obowiązują znaki w drugiej kolejności.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-08-03 14:14:04
Autor: Radowan
Kto. art. 5.3.
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:1fabrechfw6f1$.dlgmyjk.org...
[...]

Ale pisałes o koniecznosci zatrzymywania się przed znakiem STOP.
Po przejechaniu zielonego bez zatrzymywania się
nie ma innego STOPu na skrzyzowaniu.

Data: 2017-08-03 14:25:16
Autor: Myjk
Kto. art. 5.3.
Thu, 3 Aug 2017 14:14:04 +0200, Radowan
Ale pisałes o koniecznosci zatrzymywania się przed znakiem STOP.
Po przejechaniu zielonego bez zatrzymywania się
nie ma innego STOPu na skrzyzowaniu.

Analogicznie jak wjadę za sygnalizator to nie widzę już znaków
pierwszeństwa D-7 czy D-1 z tabliczkami T-6 włącznie. Więc zdecyduj się w
końcu na jedną wersję, bo to już nudne się robi.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-08-03 15:06:49
Autor: Radowan
Kto. art. 5.3.
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:16sz610flgd24$.dlgmyjk.org...
[...]

To że już nie widzisz to nie ma znaczenia,
Alzheimera chyba jeszcze nie masz.

Kombinujesz jak koń pod górę więc robi się nudne.
Wmawiales komuś, że zatrzymuje się przed STOPem
pomimo zielonego, więc uzasadnij taką głupotę.

Data: 2017-08-03 16:10:26
Autor: Myjk
Kto. art. 5.3.
Thu, 3 Aug 2017 15:06:49 +0200, Radowan
[...]

Póki co próbujesz uparcie wmówić, że pomimo zielonego światła trzeba się
stosować w drugiej kolejności do znaków pierwszeństwa, czyli do STOPu
również -- bo sygnalizator pozwala tylko i wyłącznie na wjazd za ten
sygnalizator. To nie moje słowa, tylko twoje. Więc te swoje wypisane tutaj
głupoty sam sobie uzasadniaj i mnie w to z łaski swojej nie mieszaj.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-08-03 14:26:29
Autor: cef
Kto. art. 5.3.
W dniu 2017-08-03 o 14:14, Radowan pisze:
[...]

A jak przed każdym pasem
przecinanym jest powtórzony już wewnątrz skrzyżowania STOP
albo jest STOP przy skręcie w lewo przed poprzeczną - już
po wjechaniu za sygnalizotory (np Wrocław - zjazd z Kosmonautów na dojazd do obwodnicy) No zatrzymaj się tam, to będziesz miał kilka aut w bagażniku :-)

Data: 2017-08-03 16:27:57
Autor: Myjk
Kto. art. 5.3.
Thu, 3 Aug 2017 14:26:29 +0200, cef
[...]

Przecież rzadko kiedy, o ile w ogóle, się trzeba zatrzymać przy, czy przed,
znakiem STOP, tylko dopiero przy linii gdzie inżynier ruchu wyznaczył
odpowiedni punkt. Zazwyczaj jest to już ZA sygnalizatorem o ile jest
naturalnie sygnalizacja. Czyli wg tej teorii jednak trzeba stawać nawet na
zielonym, no bo sygnalizator przecież nie unieważnia tych znaków a tylko
pozwala za niego wjechać...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-08-03 16:37:20
Autor: Budzik
Kto. art. 5.3.
Użytkownik Radowan jukowa34x@lopas.pl ...

Ale pisałes o koniecznosci zatrzymywania się przed znakiem STOP.
Po przejechaniu zielonego bez zatrzymywania się
nie ma innego STOPu na skrzyzowaniu.

Wszystko zalezy czy stop stoi przed czy za swiatlami... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2017-08-03 17:17:36
Autor: Shrek
Kto. art. 5.3.
W dniu 03.08.2017 o 13:42, Radowan pisze:

Ale już nie masz do czego się stosować.
Przejechałeś znak STOP na zielonym nie zatrzymując sie.
Innych znaków drogowych nie było.

Weźmy to:

https://www.google.pl/maps/@52.2682817,20.9325495,3a,75y,16.01h,87.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1svyhM_fChOM7fcay_q05x0w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

Jak widać mamy zielone światło. Po drugiej stronie skrzyżowania jest przejazd rowerowy. Zgodnie z twoją wolą muszę przepuścić rowerzystów, bo zielone dało mi tylko pozwolenie na wjazd a dalej to już znaki i zasadu ogólne. Ba - muszę przepuścić prawostzałkowców bo mam ich po prawej (a oni muszą przepuścić mnie, bo mają warunkową). Rowerzyści też stoją bo mają czerwone. Wszystko stoi... ;)

Shrek

Data: 2017-08-04 11:02:25
Autor: Radowan
Kto. art. 5.3. Myjk nie zrozumiał.
Użytkownik "Radowan" <jukowa34x@lopas.pl> napisał w wiadomości news:oluvk9$jja$1news.mixmin.net...

[...]

Korekta do powyższego, bo zauważyłem że Myjk nie zrozumiał.

Tekst poprawiony. Tekst zmieniony napisany dużymi literami.

 Weż pod uwagę sytuację drogową do rozstrzygnięcia :
 1. światło zielone zezwala na wjazd na skrzyżowanie,
 2. znak STOP nakazuje zatrzymać sie.
 PYTANIE : CO WYBRAĆ ?

Data: 2017-08-04 11:18:43
Autor: Myjk
Kto. art. 5.3. Myjk nie zrozumiał.
Fri, 4 Aug 2017 11:02:25 +0200, Radowan
Korekta do powyższego, bo zauważyłem że Myjk nie zrozumiał.

Rozumiem doskonale. Stosujesz wybiórczo przepisy tak jak ci akurat pasuje
do twojej wizji świata. Jeśli nie jesteś trollem, to jesteś manipulantem --
by nie użyć bardziej dosadnego określenia. EOT

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-08-04 19:25:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-08-04 o 11:18, Myjk pisze:

[...]

Czy aby ma pewno on stosuje wybiorczo?
Dlaczego zielone światła ma unieważniać znak stop a nie
unieważnia znaku wyznaczającego pierwszeństwa przejazdu?

Pozdrawiam

Kto pierwszy B czy D?