Kto płaci podatek od zysków?

Data: 2009-05-26 09:56:02
Autor: Jan Werbiński
Kto płaci podatek od zysków?
Podatek od zysków z akcji płaci biuro, czy posiadacz rachunku?
Jak to wygląda w przypadku gry na kilku rachunkach?
Co pomniejsza zysk? Co można odliczyć? Prowizje, opłaty za prowadzenie, koszt komputera, oprogramowania do analizy?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-26 09:58:29
Autor: Dombrek
Kto płaci podatek od zysków?

[...]

Znów google nie działa? ;)
Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, cały art 30
Dombrek

Data: 2009-05-26 09:59:21
Autor: Lazi
Kto płaci podatek od zysków?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gvg7eg$a6h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

??? Stary wyjadacz i takie pytania zadaje? No comments...

--
Lazi

Data: 2009-05-26 11:54:09
Autor: \\n
Kto płaci podatek od zysków?
Lazi pisze:
[...]

I to wyjadacz który od lat troluje na pl.soc.prawo.podatki ;-)

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-05-26 10:05:48
Autor: george
Kto płaci podatek od zysków?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gvg7eg$a6h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ta ustawa / fragment nie jest długi. Przeczytaj.

Z biura dostajesz PIT 8C (jesli była choć jedna zamknięta transakcja).
Zeznanie wypełniasz sam PIT 38 na podstawie zebranych PIT 8C.
Standardowo PITy 8C zawierają "koszty" zapłaconych prowizji i prowadzenia rachunku.
Przy zamykaniu transakcji w jednym biurze reguła FIFO.

Nie jestem pewien czy możesz odliczyć:
Specjalistyczny soft (pewnie tak)
koszt kompa (raczej nie)
internet ( mozesz ale to z innej mańki).

george

Data: 2009-05-26 10:17:02
Autor: Jan Werbiński
Kto płaci podatek od zysków?

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvg819$bli$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie jestem pewien czy możesz odliczyć:
Specjalistyczny soft (pewnie tak)
koszt kompa (raczej nie)
internet ( mozesz ale to z innej mańki).

Dzięki.
Właśnie chodzi mi o real life, a nie suche brzmienie ustawy, którego moją lub prawnika interpretację kierownicy US mają w dupie.

Data: 2009-05-26 18:58:47
Autor: Dombrek
Kto płaci podatek od zysków?
Dzięki.
Właśnie chodzi mi o real life, a nie suche brzmienie ustawy, którego moją lub prawnika interpretację kierownicy US mają w dupie.

Real life jest taki, ze wszystko zalezy od urzędu w kwestii Belki. Jedni puszczą koszty bez problemu, inni będą siez zastanawiać czy opłata za prowadzenie rachunku jest słuszna.
Dombrek

Data: 2009-05-29 14:45:42
Autor: skippy
Kto płaci podatek od zysków?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gvg7eg$a6h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Podatek od zysków z akcji płaci biuro, czy posiadacz rachunku?

:)))

Data: 2009-05-29 16:15:05
Autor: stu
Kto płaci podatek od zysków?
I takie zapytanie padło z ust człowieka który podobno od 15 lat inwestuje na GPW...

Data: 2009-05-29 16:26:20
Autor: marfi
Kto płaci podatek od zysków?
Użytkownik "stu" <jaroslaw_galazkaWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:19bc.00000294.4a1fede9newsgate.onet.pl...
I takie zapytanie padło z ust człowieka który podobno od 15 lat inwestuje na GPW...

  Pewnie miał przez 15 lat straty...

--
marfi

Data: 2009-05-29 19:31:10
Autor: Jan Werbiński
Kto płaci podatek od zysków?
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvos0b$2b9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nieciągle, a jak grałem poprzednio to nie było podatku.

Data: 2009-05-29 19:44:20
Autor: marfi
Kto płaci podatek od zysków?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gvp6mq$g9u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]