Kto podniesie rękę na ludową władzę!

Data: 2017-01-26 09:43:55
Autor: Dark ice
Kto podniesie rękę na ludową władzę!

http://tnij.org/hw1b84p

47-letnia bezrobotna mieszkanka Ustki została ukarana przez sąd za kradzież dwóch cukierków o wartości 60 groszy. Kobieta jednak o tym fakcie miała się dowiedzieć dopiero w chwili skierowania wyroku do wykonania."

CL

Data: 2017-01-26 12:36:47
Autor: z
W dniu 2017-01-26 o 09:43, Dark ice pisze:

[...]

Ale ganisz PiS za to że to z jego przyczyny czy ganisz PiS za powolność w reformowaniu źle działającego wymiaru sprawiedliwości?

Sprecyzuj bo nie wiem co odpowiedzieć :-)

Data: 2017-01-26 04:11:59
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik z napisał:

Ale ganisz PiS za to że to z jego przyczyny czy ganisz PiS za powolność w reformowaniu źle działającego wymiaru sprawiedliwości?

Sprecyzuj bo nie wiem co odpowiedzieć :-)

Na mieście sa inne biznesy:)
Wyszukują mieszkania, których właściciele są za granicą, podrabiają dokumenty, oszukują notariusza i dokonują szybkich transakcji kupna i sprzedaży.
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Kiedys-kradli-auta-teraz-kradna-mieszkania-Za-plecami-wlascicieli-n79519.html

Nawet policjant wyrobił sobie na tą okoliczność żółte papiery
i sprzedał pewien lokal usługowy:) A tu? Sprawa podobna do batonika co go niepełnosprawny wyniósł. Przyschnie
samo.

Data: 2017-01-26 21:30:52
Autor: z
W dniu 2017-01-26 o 13:11, V.L.Pinkley pisze:
A tu? Sprawa podobna do batonika co go niepełnosprawny wyniósł. Przyschnie
samo.

Dalej nie wiem z której strony przywalić PiSowi :-)

Data: 2017-01-26 17:37:10
Autor: jsen
W dniu czwartek, 26 stycznia 2017 21:30:54 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2017-01-26 o 13:11, V.L.Pinkley pisze:
> A tu? Sprawa podobna do batonika co go niepełnosprawny wyniósł. Przyschnie
> samo.

Dalej nie wiem z której strony przywalić PiSowi :-)

najlepiej z lewej:) tak, jak lewacy:)

Data: 2017-01-27 11:43:53
Autor: z
W dniu 2017-01-27 o 02:37, jsen@op.pl pisze:
najlepiej z lewej:) tak, jak lewacy:)

Toś mi doradził :-)

Lewacy do prawa to mają ekwiwalentny stosunek. Dalej nie wiem.

Kto podniesie rękę na ludową władzę!