Kto poluje na by艂ych koalicjant贸w?

Data: 2011-08-06 03:22:19
Autor: stevep
Kto poluje na by艂ych koalicjant贸w?
# 艢mier膰 Andrzeja Leppera to nie pierwsza tragedia w 艣rodowisku Samoobrony  w ostatnim okresie. Pod koniec czerwca samob贸jstwo pope艂ni艂 blisko  zwi膮zany z Lepperem jego by艂y doradca Wies艂aw Podg贸rski 鈥 podaje portal  tvp.info.
Z informacji portalu tvp.info wynika, 偶e Podg贸rski pope艂ni艂 samob贸jstwo  pod koniec czerwca. Na oficjalnej stronie internetowej Samoobrony  zamieszczono kondolencje podpisane przez Andrzeja Leppera. 鈥濷dszed艂 nasz  Kolega i Przyjaciel oraz wieloletni wsp贸艂pracownik Wies艂aw Podg贸rski.  艁膮cz膮c si臋 w 偶alu z rodzin膮 oraz bliskimi zmar艂ego, w imieniu dzia艂aczy i  sympatyk贸w Samoobrony oraz w艂asnym, sk艂adam wyrazy g艂臋bokiego wsp贸艂czucia.  呕egnaj Wies艂awie鈥 鈥 napisa艂 Andrzej Lepper na stronie internetowej  Samoobrony.

Wies艂aw Podg贸rski by艂 doradc膮 Andrzeja Leppera ds. kultury i dziedzictwa  narodowego w czasie, gdy szef Samoobrony sprawowa艂 funkcj臋 ministra  rolnictwa. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5w1n

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-06 01:33:05
Autor: obserwator
Kto poluje na by硑ch koalicjant體?

jak to kto? podobni do ciebie.

Data: 2011-08-06 09:28:35
Autor: stevep
Kto poluje na by硑ch koalicjant體?
Dnia 06-08-2011 o 03:33:05  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisa(a):

jak to kto? podobni do ciebie.

A sk眃 wiesz, 秐i硂 ci si kretynie?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-06 08:35:18
Autor: jadrys
Kto poluje na by艂ych koalicjant贸w?
W dniu 2011-08-06 03:22, stevep pisze:
# 艢mier膰 Andrzeja Leppera

Kto teraz, po 艣mierci Leppera b臋dzie m贸g艂 "umrze膰 spokojnie"?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
On Sat, 06 Aug 2011 08:35:18 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-06 03:22, stevep pisze:
> # ier Andrzeja Leppera

Kto teraz, po 秏ierci Leppera b阣zie m骻 "umrze spokojnie"?

 stawiam na giertycha romana. tez narazil sie wodzowi.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-08-06 21:15:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 14:06, hersk pisze:
[...]

Twoja strata 偶e nie s艂ysza艂e艣 takiej deklaracji od osoby kt贸ra ja kiedy艣 wyg艂osi艂a.

Data: 2011-08-08 18:49:54
Autor: .[He庐Sk].
On Sat, 06 Aug 2011 21:15:33 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   stawiam na giertycha romana. tez narazil sie wodzowi.
Twoja strata 縠 nie s硑sza砮 takiej deklaracji od osoby kt髍a ja kiedy wyg硂si砤.

 www.deklaracjalodzka.pl 6 175 popieraczy. czy to nie zastanawiajace?

--

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-08 21:52:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-08 18:49, ".[He庐Sk]." pisze:
[...]

Bo ja wiem?? Pewnie gdyby kto艣 inny wystosowa艂 taki apel to poparcie by艂oby wi臋ksze...

Data: 2011-08-06 12:04:11
Autor: matusm
Kto poluje na by硑ch koalicjant體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.vzrp3hshv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# ier Andrzeja Leppera to nie pierwsza tragedia w 秗odowisku Samoobrony
w ostatnim okresie. Pod koniec czerwca samob骿stwo pope硁i blisko
zwi眤any z Lepperem jego by硑 doradca Wies砤w Podg髍ski - podaje portal
tvp.info.
Z informacji portalu tvp.info wynika, 縠 Podg髍ski pope硁i samob骿stwo
pod koniec czerwca. Na oficjalnej stronie internetowej Samoobrony
zamieszczono kondolencje podpisane przez Andrzeja Leppera. "Odszed nasz
Kolega i Przyjaciel oraz wieloletni wsp蟪pracownik Wies砤w Podg髍ski.
1cz眂 si w 縜lu z rodzin oraz bliskimi zmar砮go, w imieniu dzia砤czy i
sympatyk體 Samoobrony oraz w砤snym, sk砤dam wyrazy g酬bokiego wsp蟪czucia.
痚gnaj Wies砤wie" - napisa Andrzej Lepper na stronie internetowej
Samoobrony.

Wies砤w Podg髍ski by doradc Andrzeja Leppera ds. kultury i dziedzictwa
narodowego w czasie, gdy szef Samoobrony sprawowa funkcj ministra
rolnictwa. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5w1n

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Kto poluje na by艂ych koalicjant贸w?