Kto poluje na byłych koalicjantów?

Data: 2011-08-06 08:35:18
Autor: jadrys
Kto poluje na byłych koalicjantów?
W dniu 2011-08-06 03:22, stevep pisze:
# Śmierć Andrzeja Leppera

Kto teraz, po śmierci Leppera będzie mógł "umrzeć spokojnie"?

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
Kto poluje na by³ych koalicjantów?
On Sat, 06 Aug 2011 08:35:18 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-06 03:22, stevep pisze:
> # ¦mieræ Andrzeja Leppera

Kto teraz, po ¶mierci Leppera bêdzie móg³ "umrzeæ spokojnie"?

 stawiam na giertycha romana. tez narazil sie wodzowi.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-08-06 21:15:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 14:06, hersk pisze:
[...]

Twoja strata że nie słyszałeś takiej deklaracji od osoby która ja kiedyś wygłosiła.

Data: 2011-08-08 18:49:54
Autor: .[He®Sk].
On Sat, 06 Aug 2011 21:15:33 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   stawiam na giertycha romana. tez narazil sie wodzowi.
Twoja strata ¿e nie s³ysza³e¶ takiej deklaracji od osoby która ja kiedy¶ wyg³osi³a.

 www.deklaracjalodzka.pl 6 175 popieraczy. czy to nie zastanawiajace?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-08 21:52:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-08 18:49, ".[He®Sk]." pisze:
[...]

Bo ja wiem?? Pewnie gdyby ktoś inny wystosował taki apel to poparcie byłoby większe...

Kto poluje na byłych koalicjantów?