Kto pomoze zidentyfikowac 2 filmy...?

Data: 2009-09-01 17:31:57
Autor: Huascar
Kto pomoze zidentyfikowac 2 filmy...?
Witam!

Moi drodzy, mam 2 filmy ktorych tytulow za diabla nie moge sobie przypomniec. Pomozecie...?

1. Wersja Kuby Rozpruwacza z lat 90-tych, gdzie glownym bohaterem jest pedentyczny inspektor Scotland Yardu. Taki ktory nie boi sie podejrzewac wnuka krolowej Wiktorii, nawet poznajac go osobiscie.

2. Film z lat 70-tych, ktorego glownym bohaterem jest jegomosc zajmujacy sie wynajdywaniem receptur nowych perfum. Z jakiegos poludniowego kraju (Brazylia?) plynie na swoja rezydencje na prywatna wyspe nie podejrzewajac, ze zabiera pasazera na gape - babeczke uciekajaca przed mafiozami. Film anglojezyczny.

pozdrawiam

H.

Data: 2009-09-01 22:19:08
Autor: Moon
Huascar wrote:
[...]

coś z Johnnym Deppem?

moon

Data: 2009-09-01 22:29:40
Autor: Michal Jankowski
"Moon" <munip79@yahoo.com> writes:

[...]

Wykluczyc nie mozna. To z Deppem nazywalo sie "From Hell" i bylo z
2001.

  MJ

Data: 2009-09-01 22:47:39
Autor: Huascar
Kto pomoze zidentyfikowac 2 filmy...?
Aktor grajacy inspektora byl slusznej postury, przywiazujacy wage do wygladu i ubioru, z czego pokpiwal sobie jego kolega ze Scotland Yardu.
Byla tam tez scena, gdy ow inspektor siedzi nad stolem z mnostwem perfum probujac odgadnac zapach pozostawiony przez Kube Rozpruwacza.

H.

Data: 2009-09-02 02:25:46
Autor: Tiber
Kto pomoze zidentyfikowac 2 filmy...?
Silly, silly Huascar nabazgrału:

1. Wersja Kuby Rozpruwacza z lat 90-tych, gdzie glownym bohaterem jest
pedentyczny inspektor Scotland Yardu. Taki ktory nie boi sie
podejrzewac wnuka krolowej Wiktorii, nawet poznajac go osobiscie.

Obstawiam: http://www.imdb.com/title/tt0095388/

"From Hell" jakoś mi nie pasuje do twoich opisów.

--
tbr

Kto pomoze zidentyfikowac 2 filmy...?