Kto ponosi moralna winę za te katastrofę?

Data: 2010-04-16 07:27:23
Autor: sofu
Kto ponosi moralna winę za te katastrofę?
Byc moze to byl bład pilotów? Byc moze zawiódł samolot? Albo byl to zamach?
Nie o to chodzi. Chodzi o to, kto moralnie przyczynil sie do tej katastrofy?
Zapraszam do rozsadniej wywazonej dyskusji.
(debile i oszołomy niech sobie dadzą spokój i pisza glupoty w innych
watkach)

sofu

Data: 2010-04-16 08:07:55
Autor: Panslavista

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:hq8tf2$h4e$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tusk, Komorowski, Kaczynski.

Data: 2010-04-16 08:33:34
Autor: sofu

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zapraszam do rozsadniej wywazonej dyskusji.
> (debile i oszołomy niech sobie dadzą spokój i pisza glupoty w innych

Tusk, Komorowski, Kaczynski.

-- -- -- -- -- -- -

Ja bym do tego dodał Putina a tym samym władze na Kremlu. Od nich sie to
zaczeło.
Ale nie dramatyzowałbym z ich wina moralna ( o ile nie bylo kryminalnej?).
Rosjanie jak zwykle szukali spolegliwych politykow ze strony polskiej i
znalezli.
Gdyby Tusk nie olał prezydenta, to byc moze nie byloby tego feralnego lotu
akurat tego dnia?
Co do Kaczynskiego (+ jego kancelarii),  to moim zdaniem powinni oni byc
przygotowani na rózne niespodzianki ze strony rosyjskiej (w tym i pogody)
i powinni odpowiednio sie na nie wczesniej przygotować.

sofu

Data: 2010-04-16 11:09:44
Autor: cirrus
[...]

i Sw. Piotr. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-16 08:22:00
Autor: SM
sofu pisze:
[...]

ja mam prostą teorię - robota ruskich. szukają zaczepki do wojny.

krytyczna będzie niedziela - czy putin poświęci miedwiediewa
i w czasie uroczystości żałobnych dojdzie do zamachu na niego
- niby nasz odwet za katastrofę (albo robota gruzinów)
.. w rzeczywistości będzie to robota ich własnej agentury.

sm

Data: 2010-04-16 08:35:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Kto (najwyżej) ponosi moralna winę za te katastrofę?
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
[...]

A Bóg "okazał łaskę"?

Od wĂłdki rozum krĂłtki.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-16 11:43:58
Autor: matusm

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq8tf2$h4e$1node2.news.atman.pl...
[...]

To jest proste,wylot delegacji nie  zostal poprzedzony wlasciwym rozpoznaniem logistycznym
a tak sie  stalo  bo ciagle funkcjonariusze SB rzadza tym krajem

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-16 14:27:44
Autor: ColgatesBilly
[...]