Kto potrafi obrobić plik AVI?

Data: 2014-03-04 19:16:17
Autor: Franek Kalina
Kto potrafi obrobić plik AVI?
Dnia 2014-03-04 18:50, UĹĽytkownik - WW  napisaĹ‚::
Witam

Czy ktoś potrafi "obrobić" plik AVI z rejestratora samochodowego.
Chciałbym odczytać tablice pewnego użytkownika drogi.
Mimo, ĹĽe rejestrator podobno Full HD, tablica na filmie jest niewyraĹĽana.

Lub polecić jakiś program, który mi w tym pomoże.

Pozdrawiam
WW

To taki problem wyłuskać właściwe klatki - na przykład przechwycic klatkę w Best Playerze jako .jpg i obrabiać w jakimkolwiek programie graficznym?
A o, proszsz: IrfanView - pozwala odtworzyć plik .avi, a następnie wyodrębnić wszystkie klatki. Reszta to suwaczki.

Data: 2014-03-04 21:00:45
Autor: Przyjazny
On 2014-03-04 18:16, Franek Kalina <melmac@callmefrancis.cn> wrote:
Dnia 2014-03-04 18:50, Użytkownik - WW  napisał::
Witam

Czy kto¶ potrafi "obrobić" plik AVI z rejestratora samochodowego.
Chciałbym odczytać tablice pewnego użytkownika drogi.
Mimo, że rejestrator podobno Full HD, tablica na filmie jest niewyrażana.

Lub polecić jaki¶ program, który mi w tym pomoże.

Pozdrawiam
WW

To taki problem wyłuskać wła¶ciwe klatki - na przykład przechwycic klatkę w Best Playerze jako .jpg i obrabiać w jakimkolwiek programie graficznym?
A o, proszsz: IrfanView - pozwala odtworzyć plik .avi, a następnie wyodrębnić wszystkie klatki. Reszta to suwaczki.

WW mogło chodzić o m±drzejsze narzędzie - np. astronomowie maj±
algorytmy, które z kilku trochę nieostrych i poruszonych zdjęć s± w
stanie złożyć jedno o znacznie lepszej jako¶ci, ale ja to widziałem tak
dawno, że nie pamiętam nazw. Na pewno znajd± się też bardziej cywilne
wersje. Chociaż na pocz±tek warto skorzystać z siły suwaków i unsharp
mask lub innego wykrywacza krawędzi.

Data: 2014-03-05 10:41:44
Autor: Jan Koval
Kto potrafi obrobić plik AVI?

Użytkownik "Przyjazny" <przyjazny@nospam.tld.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:lf5ett$f3a$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jasne. Ale tam chyba s± inne warunki do pracy np nieruchoma kamera względem fotografowanego obiektu.

J.

Data: 2014-03-05 15:59:17
Autor: tck
Kto potrafi obrobić plik AVI?

Użytkownik "Jan Koval" <jan.koval@oniet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lf6rgo$ap5$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

W CSI Kryminalne Zagadki maja takie;) wyostrza odbite w oku przechodnia numery rejestracyjne;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-03-05 15:15:45
Autor: AZ
On 2014-03-05, tck <tck@top.Wytnij.net.pl> wrote:

W CSI Kryminalne Zagadki maja takie;) wyostrza odbite w oku przechodnia numery rejestracyjne;)

Najpierw je powieksza 500x dopiero pozniej sie ostrzy ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-05 18:38:21
Autor: Franek Kalina
Kto potrafi obrobić plik AVI?
Dnia 2014-03-05 16:15, UĹĽytkownik - AZ  napisaĹ‚::
On 2014-03-05, tck <tck@top.Wytnij.net.pl> wrote:

W CSI Kryminalne Zagadki maja takie;) wyostrza odbite w oku przechodnia
numery rejestracyjne;)

Najpierw je powieksza 500x dopiero pozniej sie ostrzy ;-)

Najpierw się kupuje monitor o przekątnej 300 cali, a dopiero potem powiększa 500x i ostrzy. ;-)

Data: 2014-03-05 22:45:42
Autor: Przyjazny
On 2014-03-05 09:41, Jan Koval <jan.koval@oniet.pl> wrote:

[...]

No wła¶nie niekoniecznie, bo przy dużych ogniskowych małe drgania kamery
to duży ruch obrazu, a tu s± mniejsze ogniskowe a większe ruchy. Tych
zdjęć raczej nie ma tyle żeby skorzystać z tego, czy rozkład przesunięć
jest normalny.

Data: 2014-03-05 18:36:58
Autor: Franek Kalina
Kto potrafi obrobić plik AVI?
Dnia 2014-03-04 22:00, UĹĽytkownik - Przyjazny  napisaĹ‚::
On 2014-03-04 18:16, Franek Kalina <melmac@callmefrancis.cn> wrote:
[...]

WW mogło chodzić o mądrzejsze narzędzie - np. astronomowie mają
algorytmy, które z kilku trochę nieostrych i poruszonych zdjęć są w
stanie złożyć jedno o znacznie lepszej jakości, ale ja to widziałem tak
dawno, że nie pamiętam nazw. Na pewno znajdą się też bardziej cywilne
wersje. Chociaż na początek warto skorzystać z siły suwaków i unsharp
mask lub innego wykrywacza krawędzi.

Hm... zazwyczaj kiedy potrzebuję wbić gwoździa, biorę gwoździa i młotek. Fotonowo-jonowe generatory drgań wzdłużnych i dezintegracyjne anihilatory otworowe zostawiam na koniec, kiedy tradycyjne metody zawiodą. ;-)

Data: 2014-03-05 19:35:06
Autor: J.F
Kto potrafi obrobić plik AVI?
UĹĽytkownik "Franek Kalina"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Hm... zazwyczaj kiedy potrzebuję wbić gwoździa, biorę gwoździa i młotek. Fotonowo-jonowe generatory drgań wzdłużnych i dezintegracyjne anihilatory otworowe zostawiam na koniec, kiedy tradycyjne metody zawiodą. ;-)

Hm, ja jak potrzebuje wbic gwozdzia, to zazwyczaj biore wiertarke udarowa.

Wiecej w mieszkaniu betonu niz drewna.

J.

Data: 2014-03-05 23:32:29
Autor: Smok Eustachy
W dniu 05.03.2014 19:35, J.F pisze:
[...]
zawiodÄ…. ;-)

Hm, ja jak potrzebuje wbic gwozdzia, to zazwyczaj biore wiertarke udarowa.

Wiecej w mieszkaniu betonu niz drewna.

  Jednak mĹ‚otkiem sie wygodniej wbija niĹĽ wiertarkÄ….
:->

Data: 2014-03-05 23:36:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-03-05 19:35, J.F pisze:

Hm, ja jak potrzebuje wbic gwozdzia, to zazwyczaj biore
wiertarke udarowa.
Wiecej w mieszkaniu betonu niz drewna.

Nie ogarniam. Nawet jak swoim sdsem napierdalam w betonie najcieńszym hiltowym wiertłem - nie ma huja we wsi by potem w tej dziurze utrzymał się gwóźdź.

Jak Ty to robisz Jarek ??!!??

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-03-05 23:44:44
Autor: J.F.
Dnia Wed, 05 Mar 2014 23:36:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
W dniu 2014-03-05 19:35, J.F pisze:
Hm, ja jak potrzebuje wbic gwozdzia, to zazwyczaj biore
wiertarke udarowa.
Wiecej w mieszkaniu betonu niz drewna.

Nie ogarniam. Nawet jak swoim sdsem napierdalam w betonie najcieńszym hiltowym wiertłem - nie ma huja we wsi by potem w tej dziurze utrzymał się gwóĽdĽ.

Jakbys napierdalal mlotkiem tez by sie nie utrzymal :-)

Jak Ty to robisz Jarek ??!!??

Kolek rozporowy :-)

No ale pistoletem daje sie gwozdzie wstrzeliwac w beton.

J.

Data: 2014-03-05 23:47:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kto potrafi obrobić plik AVI?
W dniu 2014-03-05 23:44, J.F. pisze:

Kolek rozporowy :-)

W jakie dokładnie kołki rozporowe wbijasz gwoździe ? :>

No ale pistoletem daje sie gwozdzie wstrzeliwac w beton.

Nie miałem jeszcze takiego pistoletu w rency. Dodam, że testowałem chyba każdy z wrocławskiego ramirentu.

Data: 2014-03-05 23:54:36
Autor: Smok Eustachy
Kto potrafi obrobić plik AVI?
W dniu 05.03.2014 23:44, J.F. pisze:
/.../
Kolek rozporowy :-)

To nie gwóĽdz.

No ale pistoletem daje sie gwozdzie wstrzeliwac w beton.

U mnie kiedy¶ przeszedł do s±siada z góry. Chodzili¶my się pytać, czy żyj±

Data: 2014-03-06 10:54:02
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 5 Mar 2014, J.F. wrote:

[...]

  Że tak spytam, hartowany gwóĽdĽ? "nie utrzymał"? Próbowałe¶?
  Tylko nie pytaj mnie gdzie dzi¶ kupić dobre hartowane gwoĽdzie,
daj±ce się wbić do betonu, bo nie wiem, a ¶ci¶lej nie miałem
w ręku tych np. występuj±cych na allegro.
  Ostatnie takie widziałem (i kupiłem) za "wczesnego balcerowicza".
  Nie mam pojęcia czy dałyby się wbić młotkowiertark±, nie próbowałem.
  Młotkiem - owszem.

Jak Ty to robisz Jarek ??!!??

Kolek rozporowy :-)

  Dyskwalifikacja w zakresie tematu sporu :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-06 11:54:28
Autor: J.F
Kto potrafi obrobić plik AVI?
Użytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisał w wiadomo¶ci
On Wed, 5 Mar 2014, J.F. wrote:
[...]

No to jak sprawdzic ?

 Ostatnie takie widziałem (i kupiłem) za "wczesnego balcerowicza".
Nie mam pojęcia czy dałyby się wbić młotkowiertark±, nie próbowałem.
 Młotkiem - owszem.

Bo to g* a nie beton byl :-)

Powazniej, to owszem, mam gdzies przebijak do betonu, jak sie dlugo wali mlotem, to dziura sie robi, a jak sie nieumiejetnie uzywa to i zaklinowac sie potrafi w tej dziurze solidnie ... ale zdecydowanie wole walic wiertarka. Szczegolnie ze ten przebijak duzej srednicy.
Choc i wiertarka nie jest to przyjemna robota, ale moze to zla wiertarka ...

J.

Data: 2014-03-07 02:02:23
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 6 Mar 2014, J.F wrote:

ale zdecydowanie wole walic wiertarka.

  Tę wersję akceptuję, z braku dowodów przeciwnych :)
  Sprowokowałe¶ opór powołaniem się na kołki

pzdr, Gotfryd

Kto potrafi obrobić plik AVI?