Kto pracuje ten ma?

Data: 2009-10-20 05:03:22
Autor: cirrus
Kto pracuje ten ma?
# - Wysokie premie dla działaczy PZPN? To nagroda za ich pracę. Przecież ci ludzie przyjeżdżają z drugiego końca Polski, by przez kilka dni pracować na rzecz związku. Na dodatek w trudnym okresie organizacyjnym, mam na myśli niedawną zmianę siedziby PZPN - podkreślił prezes PZPN Grzegorz Lato. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hqsmk

--
stevep

Data: 2009-10-20 13:06:53
Autor: Franc
Kto pracuje ten ma?
Toz to twoi idole STEFUS - lo co ci sie rozchodzi? :)