Kto produkuje bagażniki dachowe dla firmy Opel?

Data: 2009-04-06 08:48:13
Autor: omega_fan
Kto produkuje bagażniki dachowe dla firmy Opel?
Czy orientuje się ktoś może kto produkuje bagażniki bazowe, które
markuje Opel? Czy można się spodziewać jakości na poziomie Thule, Mont
Blanc, Atera, czy raczej coś ze znacznie niższej półki?

Nie wiem kto, ale jest to zdecydowanie wysoka półka.
Miałem oryginalny bagażnik do Vectry B kombi, aluminiowe profile,
ładowność 100 kg, bardzo solidnie wykonany.

Kto produkuje bagażniki dachowe dla firmy Opel?