Kto produkuje te Animalsy.

Data: 2010-09-27 09:05:04
Autor: qlphon
Kto produkuje te Animalsy.
Byliśmy sobie na Zakrzówku i zaobserwowaliśmy bardzo dużo ludzi
podróżujących po powierzchni w pełnym sprzęcie mających płetwy na
nogach.

a zauważyłeś może przypadkiem jak sobie pod woda radzą?
moze całkiem przypadkiem, całkiem nieźle nurkują, co?

ale takich co  wychodzą całkowicie na powierzchnię żeby
usiąść na ławeczce jest bardzo dużo.

siadać na ławeczce ?!?!?!
co za ku-stwo...

kup kałacha i zrób z tym porządek...

Co jest kur.a, kto produkuje takie kaleki nurkowe co nawet płetw w
wodzie nie potrafią zdjąć/założyć. Jeden taki oczywiście się przy na
wyjebał jak był w wodzie po kostki.

wow!

cieszę się że mnie tam nie było wtedy...
jeszcze bym po pysku dostał za niewłaściwy kolor maski...

gratuluje postawy...
więcej takich nurków na trzeba!

Data: 2010-09-27 10:49:39
Autor: maran
Kto produkuje te Animalsy.
On 27 Wrz, 09:05, "qlphon" <qlp...@poczta.fm> wrote:
> [...]
> nogach.

a zauważyłeś może przypadkiem jak sobie pod woda radzą?
moze całkiem przypadkiem, całkiem nieźle nurkują, co?

Nie śledziłem ich więc nie wiem jak sobie pod wodą radzą.

> ale takich co  wychodzą całkowicie na powierzchnię żeby
> usiąść na ławeczce jest bardzo dużo.

siadać na ławeczce ?!?!?!
co za ku-stwo...

kup kałacha i zrób z tym porządek...

Może dzięki mojemu postowi jakiś instruktor zacznie zwracać uwagę, że
tak nie jest OK i dzięki temu ktoś
się nie połamie, może też przeczyta jakiś OWD-ziak i się dowie że
takie łażenie jest beee śmiesznie i przestanie tak robić.

> [...]

wow!

cieszę się że mnie tam nie było wtedy...
jeszcze bym po pysku dostał za niewłaściwy kolor maski...

Ale co ci się nie podoba w mojej postawie, lepiej się nie odzywać i
pod nosem się z nich śmiać?

Data: 2010-09-27 11:06:07
Autor: pnk
Kto produkuje te Animalsy.
Ale co ci się nie podoba w mojej postawie, lepiej się nie odzywać i
pod nosem się z nich śmiać?

Na pewno nie, ale wystarczyło podejść i powiedzieć, - w sieci łatwo, w
realu niezręcznie. Pomyśl o tym jako o elemencie samoszkolenia. Nic
tak nie uczy, jak własne błędy,

pnk

Data: 2010-09-27 11:24:07
Autor: maran
Kto produkuje te Animalsy.
On 27 Wrz, 20:06, pnk <pnowi...@wp.pl> wrote:
> [...]

Na pewno nie, ale wystarczyło podejść i powiedzieć, - w sieci łatwo, w
realu niezręcznie. Pomyśl o tym jako o elemencie samoszkolenia. Nic

Jeszcze raz, ja nie krytykuję ludzi którzy chodzą w płetwach,
krytykuję instruktorów którzy takich produkują.
Więc dlaczego mam tych ludzi prostować, oni sami w końcu zrozumieją że
robią głupio, a krytykując instruktorów mam nadzieję że przestaną
powstawać kolejni.

Powtórzę, następnym razem jak odwiedzę Zakrzówek to podpytam z jakich
są klubów i się przypomnę w tym wątku.

Data: 2010-09-28 09:11:23
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Kto produkuje te Animalsy.
On 2010-09-27 20:24, maran wrote:
[...]

Nie, wystarczą 3 komórki w mózgu aby dojść do wniosku, ze chodzenie w płetwach na lądzie nie jest dobrym pomysłem.
Co nie zmienia faktu, iż szkolenie u większości to kompletna tandeta.
Widzę to niemalże co dzień. Pewna organizacja ( a raczej jej instruktorzy "przodują" wybitnie ).
A więc kiedy się wybierasz na Zakrzówek?

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Kto produkuje te Animalsy.