Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

Data: 2011-12-23 11:54:27
Autor: matador
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Kto przyjedzie na pogrzeb [....] ?

Będziesz Kawecki ?

matador.

Data: 2011-12-23 20:57:03
Autor: pluton
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Kto przyjedzie na pogrzeb [....] ?

Na pewno bedzie wuc opozycji, bo to dobra okazja zeby potepic
nieludzki rezim Tuska.

Nullification

Data: 2011-12-23 12:01:46
Autor: matador
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On 23 Gru, 20:57, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Na pewno bedzie wuc opozycji, bo to dobra okazja zeby potepic
nieludzki rezim Tuska.

Kaweckiego pytałem.

matador.

Data: 2011-12-23 21:10:21
Autor: pluton
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

Na pewno bedzie wuc opozycji, bo to dobra okazja zeby potepic
nieludzki rezim Tuska.

Kaweckiego pytałem.

matador.

No to go zmus, zeby odpowiedzial.

Nullification

Data: 2011-12-23 12:14:44
Autor: matador
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On 23 Gru, 21:10, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Na pewno bedzie wuc opozycji, bo to dobra okazja zeby potepic
> nieludzki rezim Tuska.
>Kaweckiego pytałem.
> matador.

No to go zmus, zeby odpowiedzial.

Zrobisz to szybciej. Wydaj mu POlecenie służbowe.

matador.

Data: 2011-12-23 21:21:03
Autor: pluton
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
No to go zmus, zeby odpowiedzial.

Zrobisz to szybciej. Wydaj mu POlecenie służbowe.

POcaluj mnie wiesz gdzie, to pomysle.

Nullification

Data: 2011-12-23 21:33:59
Autor: raff
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On Fri, 23 Dec 2011 21:21:03 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

No to go zmus, zeby odpowiedzial.

Zrobisz to szybciej. Wydaj mu POlecenie s?u?bowe.

POcaluj mnie wiesz gdzie, to pomysle.

Na pieszczoty to trzeba zasłuzyc.

Pogadaj z Grzesiem.

R.

Data: 2011-12-23 22:01:38
Autor: pluton
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
>POcaluj mnie wiesz gdzie, to pomysle.

Na pieszczoty to trzeba zasłuzyc.

Pewnie pomyslales, ze mi o dupe chodzi ? Ale ty masz pedalskie
skojarzenia, fuj.

Nullification

Data: 2011-12-23 22:05:47
Autor: raff
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On Fri, 23 Dec 2011 22:01:38 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

>POcaluj mnie wiesz gdzie, to pomysle.

Na pieszczoty to trzeba zas?uzyc.

Pewnie pomyslales, ze mi o dupe chodzi ? Ale ty masz pedalskie
skojarzenia, fuj.

a kto mówił o dupie ? Oj, ty niegrzeczny robaczku.

R.

Data: 2011-12-23 22:14:24
Autor: pluton
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

>Pewnie pomyslales, ze mi o dupe chodzi ? Ale ty masz pedalskie
>skojarzenia, fuj.

a kto mówił o dupie ? Oj, ty niegrzeczny robaczku.

No to oswiec mnie, jaka czesc ciala miales na mysli piszac o pieszczotach,
bo ja sie na waszych pedalskich zwyczajach nie znam.

Nullification

Data: 2011-12-23 22:21:13
Autor: raff
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On Fri, 23 Dec 2011 22:14:24 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

>Pewnie pomyslales, ze mi o dupe chodzi ? Ale ty masz pedalskie
>skojarzenia, fuj.

a kto mówi? o dupie ? Oj, ty niegrzeczny robaczku.

No to oswiec mnie, jaka czesc ciala miales na mysli piszac o pieszczotach,
bo ja sie na waszych pedalskich zwyczajach nie znam.

you're talking to me ?

Z Grzesiem idz sobie pogadaj. On ci wytlumaczy. Tylko z dworca wroci.

R.

Data: 2011-12-24 09:53:24
Autor: pluton
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
> [...]

you're talking to me ?

Z Grzesiem idz sobie pogadaj. On ci wytlumaczy. Tylko z dworca wroci.

Wole zasiegac informacji u ekspertow.

Nullification

Data: 2011-12-24 05:53:47
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

wrote:

> [...]

skojarzenia, fuj.

a kto mówił o dupie ? Oj, ty niegrzeczny robaczku.

Dupa to twoja specjalność Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:53:08
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

wrote:

[...]

Poucz go Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:52:31
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 21:14:44 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> matador.

No to go zmus, zeby odpowiedzial.

Zrobisz to szybciej. Wydaj mu POlecenie służbowe.

Halte PiS(k) matador.

--
stevep

Data: 2011-12-23 21:26:45
Autor: rAzor
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Użytkownik - pluton napisał:
Na pewno bedzie wuc opozycji, bo to dobra okazja zeby potepic
nieludzki rezim Tuska.

Kaweckiego pytałem.

matador.

No to go zmus, zeby odpowiedzial.

Tostera nie da się zmusić do mówienia.
Bawisz się w lutowanie drucików, to powinieneś wiedzieć.

Data: 2011-12-24 05:54:42
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 21:26:45 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Ale ciebie do ujadania nie potrzeba namawiać Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:51:53
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 21:01:46 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

[...]

To zapytaj psychiatrę kretynie.

--
stevep

Data: 2011-12-23 21:01:04
Autor: rAzor
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Użytkownik - pluton napisał:
Kto przyjedzie na pogrzeb [....] ?

Na pewno bedzie wuc opozycji, bo to dobra okazja zeby potepic
nieludzki rezim Tuska.

Gdyby był i potępił głupotę władzuchny, to by i tak miał rację.

Data: 2011-12-23 21:53:49
Autor: raff
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
A juz myslalem ze chodzi o pogrzeb Spawacza ?

Ale on chyba zyje ? W kazdym razie wyglada, jakby go robaki jadly.

R.

Data: 2011-12-23 12:57:02
Autor: matador
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On 23 Gru, 21:53, raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
A juz myslalem ze chodzi o pogrzeb Spawacza ?

Ale on chyba zyje ? W kazdym razie wyglada, jakby go robaki jadly.

Jeszcze się "im"odgryzie. Cóż mu pozostało ?

matador.

Data: 2011-12-23 22:00:58
Autor: raff
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

Moze sobie gdybać: wejdą, nie wejdą.

R.

Data: 2011-12-23 13:04:53
Autor: matador
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On 23 Gru, 22:00, raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
On Fri, 23 Dec 2011 12:57:02 -0800 (PST), matador

Moze sobie gdyba : wejd , nie wejd .

Tak właściwie, to nie chce mi się tej gnidy wspominać. Ten wielokropek
kogoś innego dotyczył.

matador.

Data: 2011-12-24 05:57:58
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 22:00:58 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Już nadstawiłeś tyłek Kurwikowski?  '<

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:57:10
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 21:57:02 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

[...]

Nie dawaj do buzi bo mogą nie zauważyć i odgryżć.  ;)

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:55:49
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 21:53:49 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

A juz myslalem ze chodzi o pogrzeb Spawacza ?

Ale on chyba zyje ? W kazdym razie wyglada, jakby go robaki jadly.

R.

A kiedy twój Kurwikowski bo do kurwy nędzy marnie mi coś wyglądasz?

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:50:33
Autor: stevep