Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

Data: 2011-12-23 21:53:49
Autor: raff
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
A juz myslalem ze chodzi o pogrzeb Spawacza ?

Ale on chyba zyje ? W kazdym razie wyglada, jakby go robaki jadly.

R.

Data: 2011-12-23 12:57:02
Autor: matador
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On 23 Gru, 21:53, raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
A juz myslalem ze chodzi o pogrzeb Spawacza ?

Ale on chyba zyje ? W kazdym razie wyglada, jakby go robaki jadly.

Jeszcze się "im"odgryzie. Cóż mu pozostało ?

matador.

Data: 2011-12-23 22:00:58
Autor: raff
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?

Moze sobie gdybać: wejdą, nie wejdą.

R.

Data: 2011-12-23 13:04:53
Autor: matador
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
On 23 Gru, 22:00, raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
On Fri, 23 Dec 2011 12:57:02 -0800 (PST), matador

Moze sobie gdyba : wejd , nie wejd .

Tak właściwie, to nie chce mi się tej gnidy wspominać. Ten wielokropek
kogoś innego dotyczył.

matador.

Data: 2011-12-24 05:57:58
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 22:00:58 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Już nadstawiłeś tyłek Kurwikowski?  '<

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:57:10
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 21:57:02 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

[...]

Nie dawaj do buzi bo mogą nie zauważyć i odgryżć.  ;)

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:55:49
Autor: stevep
Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?
Dnia 23-12-2011 o 21:53:49 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

A juz myslalem ze chodzi o pogrzeb Spawacza ?

Ale on chyba zyje ? W kazdym razie wyglada, jakby go robaki jadly.

R.

A kiedy twój Kurwikowski bo do kurwy nędzy marnie mi coś wyglądasz?

--
stevep

Kto przyjedzie na pogrzeb [....]?