Kto radiowysokościomierzem wojuje, ten od radiowysokościomierza ginie ....

Data: 2012-03-10 19:19:01
Autor: /dev/SU45
Kto radiowysokościomierzem wojuje, ten od radiowysokościomierza ginie ....

Zdrajcom Polski na pohybel!

uff myślałem że już temat zamarł ale w miesięcznicę ożył! Podobno tupolew miał tylko jeden silnik, a pozostałe to były atrapy?

Data: 2012-03-10 19:22:58
Autor: Endriu
Kto radiowysokościomierzem wojuje, ten od radiowysokościomierza ginie ....
uff myślałem że już temat zamarł ale w miesięcznicę ożył! Podobno tupolew miał tylko jeden silnik, a pozostałe to były atrapy?

Dev pseudo-specjalisto od lotnictwa, odpowiesz mi na pytanie jak tupolewem na 6-ciu metrach można zrobić beczkę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-03-10 19:30:16
Autor: /dev/SU45
Kto radiowysokościomierzem wojuje, ten od radiowysokościomierza ginie ....

Dev pseudo-specjalisto od lotnictwa, odpowiesz mi na pytanie jak
tupolewem na 6-ciu metrach można zrobić beczkę ?.

Można ale tylko raz :) Trzeba pozbyć się jednego skrzydła (np wlatując w brzozę), wtedy siła nośna z drugiego obróci samolot (to będzie pół beczki) a potem lądowanie plecowe.

Potem jeszcze można pośmiertnie dostać 300 000 i ulicę w Siedlcach :)

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/kaczynski-trzeba-pamietac-o-ofiarach-katastrofy-sm,1,5053129,wiadomosc.html

Data: 2012-03-10 19:42:09
Autor: Endriu