[Lodz]Kto rano na Włókniarzy

Data: 2010-04-13 07:53:41
Autor: Łukasz Bieńkowski
[Lodz]Kto rano na Włókniarzy
Mam pytanie, czy ktoś z Was jeździ rano ścieżka wzdłuż Włókniarzy w kierunku północnym  Na odcinku pomiędzy Drewnowską a Limanowskiego codziennie (ok. 7:20-7:30) widuje gościa na góralu (wczoraj chyba jechali we 2) w biało czerwonym kasku, który b mi się podoba (kask nie gość), jaki rower nie wiem bo się gapie na kask ;-).

Potrzebuję info co to za kask, albo od właściciela albo może ktoś gościa widuje i może zobaczyć/zapytać co to za model.

Z góry dziękuję

Łukasz

[Lodz]Kto rano na Włókniarzy