Kto rozliczy oszusta z Sopotu

Data: 2012-10-18 00:30:36
Autor: Przemysław W
Kto rozliczy oszusta z Sopotu
"Biorę pełną odpowiedzialność za działania państwa"

- donald tusk

"To jest moja praca, jestem szefem rządu, wziąłem na siebie tę odpowiedzialność i powtórzę: nie wypieram się jej"

- donald tusk

"Ja od tej odpowiedzialności nie mam zamiaru się uchylać"

-donald tusk

"Ja biorę też pełną odpowiedzialność za przygotowanie tych ludzi i jakość rządzenia tych ludzi"

- donald tusk

"Za wpadki biorę odpowiedzialność - w ten sposób premier odniósł się do problemów przy budowie warszawskiego stadionu"

Nocny nalot na ministerstwo Muchy. Tusk nasłał kontrolerów

W Ministerstwie Sportu i Turystyki w środę wieczorem rozpoczęła się kontrola zapowiadana przez premiera Donalda Tuska w związku z przełożeniem meczu Polska - Anglia.

Kontrola już się rozpoczęła. Prowadzi ją kilka osób, które zapoznają się z całą dokumentacją dotyczącą tego meczu - powiedziała rzeczniczka resortu Katarzyna Kochaniak.

Premier zapowiedział wysłanie urzędników z departamentu kontroli przy Prezesie Rady Ministrów także do Narodowego Centrum Sportu. W środę wieczorem kontrolerzy jednak tam się nie pojawili. - Moim zdaniem dzisiaj jest to niemożliwe. My na stadionie mamy jeszcze kibiców, dlatego trudno mówić o jakiejś kontroli. Myślę, że można się jej spodziewać w czwartek rano - stwierdziła rzeczniczka NCS Daria Kulińska.

Przebywający w środę w Bukareszcie Donald Tusk poinformował dziennikarzy, że do poniedziałku oczekuje konkretnych informacji, kto jest odpowiedzialny za sytuację, która doprowadziła do przełożenia meczu. Zapowiedział też wnioski personalne.

Nie dajmy sobie wmówić, że winny jest deszcz, albo, że winny jest stadion, bo winni są ludzie. Nie będzie litości dla nikogo, kto w tej sprawie zawalił. Myślę, że te pięć dni muszą wystarczyć departamentowi kontroli, aby precyzyjnie poinformować mnie, a także opinię publiczną, o zakresie odpowiedzialności osób, które podlegają mojej odpowiedzialności - powiedział Tusk.

Data: 2012-10-18 17:35:38
Autor: Przemys³aw M.
Kto rozliczy oszusta z Sopotu
Dnia Thu, 18 Oct 2012 00:30:36 -0500, Przemysùaw W napisaù(a):

"Bioræ peùnà odpowiedzialnoúã za dziaùania pañstwa"

No widzisz! A co twój PolskæZbaw zrobiù? Po 2 latach zesraù siæ w gacie i
abdykowaù. --

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã
 zwyciæýonym, a nie ulec to zwyciæstwo¡  - powiedziaù Jarosùaw Kaczyñski.

Kto rozliczy oszusta z Sopotu