Kto rządziłby lepiej?

Data: 2010-09-06 12:08:53
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kto rządziłby lepiej?
    Kto rządziłby lepiej? - pyta co niektóry:
    Czy PiSowskie wieprze? czy PeOwskie knury?
    Może inne świnie?...  Mądry się nie pyta,
    bo wie że najlepiej skasować koryta.

Data: 2010-09-06 12:17:36
Autor: jadrys
Kto rządziłby lepiej?
  W dniu 2010-09-06 12:08, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
     Kto rządziłby lepiej? - pyta co niektóry:
     Czy PiSowskie wieprze? czy PeOwskie knury?
     Może inne świnie?...  Mądry się nie pyta,
     bo wie że najlepiej skasować koryta.

Widać jestem głupcem, bo nie widzę sposobu wyrwania się z tego chlewa..

Data: 2010-09-06 12:30:25
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kto rządziłby lepiej?
> [...]
>      bo wie że najlepiej skasować koryta.

Widać jestem głupcem, bo nie widzę sposobu wyrwania się z tego chlewa..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

No nie jesteś taki głupi, skoro nie pytasz się, co lepsze: PO? PiS? SLD? PSL?
A koryto jest wielkie, np są w nim spółki Skarbu Państwa.

Data: 2010-09-06 12:53:59
Autor: awe
Kto rządziłby lepiej?

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:499a.000001da.4c84c2c1newsgate.onet.pl...
> [...]

No nie jesteś taki głupi, skoro nie pytasz się, co lepsze: PO? PiS? SLD? PSL?
A koryto jest wielkie, np są w nim spółki Skarbu Państwa.
-- -- -- -- -- -- -- -
to nie wazne czy sa spolki SP tylko kto trzyma ster wladzy.jaki pan taki kram.
awe

Data: 2010-09-06 21:33:55
Autor: jadrys
Kto rządziłby lepiej?
  W dniu 2010-09-06 12:30, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Czyli - tylko dobry świniopas.. Ale skąd takiego wziąć? Oj chyba długo jeszcze pomieszkamy w chlewie rządzonym przez nierogaciznę.

Data: 2010-09-06 18:52:10
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kto rządziłby lepiej?
> [...]

Widać jestem głupcem, bo nie widzę sposobu wyrwania się z tego chlewa..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Ależ, Jadrysie. Widziałeś kiedyś chlew bez koryta?
Wystarczy usunąć koryto! (no, jedno malutkie można zostawić)

Data: 2010-09-06 19:07:00
Autor: u2
Kto rządziłby lepiej?
W dniu 2010-09-06 18:52, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Wystarczy usunąć koryto! (no, jedno malutkie można zostawić)

Jak nie ma koryta to nie ma świń, są dziki.

Data: 2010-09-06 21:33:20
Autor: jadrys
Kto rządziłby lepiej?
[...]

Tylko kto ma to zrobić? Świnie coraz potężniejsze a ich pastuszkowie w coraz większej apatii.

Data: 2010-09-06 17:07:09
Autor: [heÂŽsk]
Kto rz±dziłby lepiej?
On Mon, 06 Sep 2010 12:08:53 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

    Kto rządziłby lepiej? - pyta co niektóry:
    Czy PiSowskie wieprze? czy PeOwskie knury?
    Może inne świnie?...  Mądry się nie pyta,
    bo wie że najlepiej skasować koryta.

 by samemu sie dorwac do koryt...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-06 17:35:51
Autor: awe
Kto rz?dziłby lepiej?

wrote:

    Kto rządziłby lepiej? - pyta co niektóry:
    Czy PiSowskie wieprze? czy PeOwskie knury?
    Może inne świnie?...  Mądry się nie pyta,
    bo wie że najlepiej skasować koryta.

by samemu sie dorwac do koryt...

no juz lec
awe