Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?

Data: 2009-10-12 18:52:23
Autor: brat_olin
Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?
Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://toyah.salon24.pl/131105,kto-sie-boi-jaroslawa-kaczynskiego

Prosto, zrozumiale, w sedno - nawet lemingi zalapia.
Polecam!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-12 18:57:55
Autor: Peruzja

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:havms3$6f0$1news.onet.pl...
[...]

Dzisiejszy wpis chcialbym zaczac od prosby do Administracji Salonu24.
Gdyby przyszlo Panstwu do glowy umieszczac dzis mój tekst na glównej
stronie, to prosze sobie ten gest darowac. Przyczyna tego mojego apelu
jest prosta. Teksty które pisze w Salonie juz od tylu miesiecy sa lepsze
lub gorsze, glupsze lub madrzejsze, jednak wszystkie je laczy jedna cecha.

One wszystkie sa smiertelnie powazne, pisane z serca i - co moze w tym
wypadku najwazniejsze - szalenie uczciwie.

-- -
ja, peruzja, zapewniam was, iz od lat pisze tu uczciwie az do bolu.
wiierzycie? :-/

ar

Data: 2009-10-12 19:19:50
Autor: ''he®sk''
Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?
On Mon, 12 Oct 2009 18:52:23 +0200, "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
wrote:

Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://toyah.salon24.pl/131105,kto-sie-boi-jaroslawa-kaczynskiego

Prosto, zrozumiale, w sedno - nawet lemingi zalapia.
Polecam!

 nikt sie nie boi. ludzie boja sie tego co kaczynscy wyprawiaja.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-12 20:04:13
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Oct 2009 19:19:50 +0200, ''he®sk'' napisał(a):

 nikt sie nie boi. ludzie boja sie tego co kaczynscy wyprawiaja.

Uczciwi siÄ™ nie bojÄ….
Piotr

Data: 2009-10-12 21:49:21
Autor: matusm
Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:havms3$6f0$1news.onet.pl...
Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://toyah.salon24.pl/131105,kto-sie-boi-jaroslawa-kaczynskiego

Prosto, zrozumiale, w sedno - nawet lemingi zalapia.

ze minelo dwadziescia lat a nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-12 22:05:56
Autor: Adam
[...]

I własnie dlatego J.K. jest tak znienawidzony przez siły "postympu".
AC

Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?