Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?

Data: 2009-10-12 18:57:55
Autor: Peruzja
Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:havms3$6f0$1news.onet.pl...
Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://toyah.salon24.pl/131105,kto-sie-boi-jaroslawa-kaczynskiego

Prosto, zrozumiale, w sedno - nawet lemingi zalapia.
Polecam!

--
Smart questions to stupid answers

Dzisiejszy wpis chcialbym zaczac od prosby do Administracji Salonu24.
Gdyby przyszlo Panstwu do glowy umieszczac dzis mój tekst na glównej
stronie, to prosze sobie ten gest darowac. Przyczyna tego mojego apelu
jest prosta. Teksty które pisze w Salonie juz od tylu miesiecy sa lepsze
lub gorsze, glupsze lub madrzejsze, jednak wszystkie je laczy jedna cecha.

One wszystkie sa smiertelnie powazne, pisane z serca i - co moze w tym
wypadku najwazniejsze - szalenie uczciwie.

-- -
ja, peruzja, zapewniam was, iz od lat pisze tu uczciwie az do bolu.
wiierzycie? :-/

ar

Kto sie boi Jaroslawa Kaczynskiego?