Kto się zakopał?

Data: 2010-12-15 10:28:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kto się zakopał?

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:ie9257$q0h$2news.net.icm.edu.pl...
To chyba jakiś kamikaze, bo wątpię aby miał opony zimowe założone albo ma ale jakieś dojechane...

wczoraj na parkingu pod marketem widzialem Meganke Kupę na letnich, bardzo niskoprofilowych oponach, z bieżnikiem nie nadającym sie do jazdy nawet w lednych warunkach.
Tak więc już mnie nic nie zdziwi.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-15 10:45:02
Autor: Maciek
Kto się zakopał?
Dnia Wed, 15 Dec 2010 10:28:04 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

Tak więc już mnie nic nie zdziwi.

No to posluchaj - przedwczoraj jechalem po Krakowie za poldolotem truckiem,
ktory jezdzil bokiem. W kazdy zakret wchodzil jak na recznym, a po prostej
jechal tak, ze przod ciagnal prosto, a dupa szla pod katem. Nie moglem
uwierzyc, ale gosc zostawial na sniegu cztery slady.

Smaczku dodaje fakt, ze na budzie mial napis "Propan-butan w butlach,
dostawa na telefon"...

Na jego szczescie komorke mialem w plecaku z tylu, bo wezwalbym drogowke. --
Maciek

Data: 2010-12-15 15:17:31
Autor: PaweL
Kto się zakopał?

Na jego szczescie komorke mialem w plecaku z tylu, bo wezwalbym drogowke.

I co byś im powiedział? "On potrafi kierować, a ja nawet nie wiem jak to się robi. Aresztujcie go, bo wpadam w kompleksy"

:-)

Data: 2010-12-15 17:23:04
Autor: Maciek
Kto się zakopał?
Dnia Wed, 15 Dec 2010 15:17:31 +0100, PaweL napisał(a):

I co byś im powiedział? "On potrafi kierować, a ja nawet nie wiem jak to się robi. Aresztujcie go, bo wpadam w kompleksy"

Powiedzialbym, zeby zatrzymali matola, ktory krzywym, ewidentnie
powypadkowym rzechem wozi gaz.
Pewnie nie wpadl na to, ze robi glupio, bo jak widac takie zachowania
znajduja poklask, a przynajmniej cicha akceptacje.

--
Maciek

Kto się zakopał?