Kto sieje wiatr ...

Data: 2010-04-28 08:55:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kto sieje wiatr ...
Miedzy Michnikiem a Rydzykiem
Rafal A. Ziemkiewicz

A oni jak zwykle nie rozumieja. Dlaczego, jak tak mozna – kazac im posypywac
glowy popiolem, “ciskac w nich trupami jak pociskami”? Dlaczego ludzie na
pogrzebach patrza na nich z nienawiscia, sycza obelgi albo spluwaja pod
nogi? Oni przeciez tylko “normalnie krytykowali”. Ach, znów to polskie
pieklo, znów widac, jaki to wredny naród!

Ja pamietam, jak sp. Janusz Kochanowski zapraszal do Polski najwieksze, bez
przesady, slawy prawniczego swiata. Bo wbrew dziennikarskim petakom, którzy
“wkrecali” go podchwytliwymi pytaniami, by potem wyszydzac, to on, a nie
gwiazdki profesorskiego grajdolka krakówka i warszawki, byl na swiecie
uznawany i powazany, wystarczy zerknac, jakie osobistosci daly mu sie
zaprosic do rady fundacji Ius et Lex. Na te spotkania zawsze imiennie
zapraszal wszystkich sedziów Sadu Najwyzszego, Trybunalu Konstytucyjnego,
profesorów. Demonstracyjnie nie przychodzili. Komu, sadzili, ze szkodza?
Takim slawom jak Antonio Scalia? Nie, chcieli okazac swa pogarde dla
“pisowca”.

Znana aktorka opowiadala, jakim bojkotem i nienawiscia otoczylo ja
srodowisko za to, ze publicznie poparla Lecha Kaczynskiego w wyborach;
uslyszala, ze powinno sie ja ogolic jak za okupacji. Do takich zachowan
“wyksztalciuchów” swiadomie szczuto, sam oberguru przyrównywal “pisowskich
dziennikarzy” do gomulkowskich propagandystów z marca 1968 r. Niejeden w tej
atmosferze szczucia zwariowal z nienawisci. Czcigodny niegdys profesor,
który pozrywal przyjaznie z “pisowskimi szmatami”, zaczal ublizac
dziennikarzom i na zlosc Kaczynskim zwalczac – on, czolowy liberal! –
niezaleznosc banku centralnego od rzadu, nie jest wypadkiem odosobnionym.

A dzis ci, co judzili, nie rozumieja – skad taka nienawisc? Jak tak mozna?
Udaja glupich czy, wlasnie, wcale nie udaja?

Ten wpis powstal 27 kwietnia 2010 o godzinie18:53 i jest dodany do
kategorii: Bez kategorii.

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/04/27/kto-sieje-wiatr/

(ar)

Data: 2010-04-28 00:16:40
Autor: zbig
Kto sieje wiatr ...
On 28 Kwi, 08:55, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Ziemkiewicz za to zapomniał pożałowania godny incydent, kiedy to p.
rzecznik wpisując się partyjną propagandę  PiS zaangażował się w
haniebny atak na minister Kopacz, która się okazała jedyną mądrą w tej
ogłupiałej histerią antygrypową unii.

Data: 2010-04-28 00:44:31
Autor: Hans Kloss
Kto sieje wiatr ...
On 28 Kwi, 09:16, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Ziemkiewicz za to zapomniał
A W Ameryce nie biją przypadkiem Murzynów?
Btw obowiązkiem pełorządu i pełokopacza było zapewnienie MOŻLIWOŚCI
legalnego  zakupu szczepionki przez chętnych, z którego to obowiązku
się ta banda nie wywiązała. Tylko szczęściu zawdzięczać możemy że ta
epidemia byłą dęta. W razie zagrożenia prawdziwego pełorząd zachowa
się z identyczną indolencją, za co wszyscy możemy zapłacić cenę
znacznie większą niz za szczucie Prezydenta palikotem.
J-23

Data: 2010-04-28 10:12:06
Autor: konserwator
Kto sieje wiatr ...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:47761046-e1b7-4ba2-9f93-63141e1c3f8c29g2000yqp.googlegroups.com...
[...]

ano...
ze szczepionka to im sie udalo ale ja nie hcce rzadu, ktory liczy na cud, tylko rzadzi i przewiduje konsekwencje swoich dzialan.
Z wizyta prezydenta im sie "nie udalo"
ludzie za te indolencje zaplacili krwia...

Data: 2010-04-28 01:31:15
Autor: zbig
Kto sieje wiatr ...
On 28 Kwi, 09:50, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:7502d011-a840-4d72-9879-2aa4ed3fdf2ec21g2000yqk.googlegroups.com...

PS. Używasz nieadekwatnie słów, tu "haniebny".

Użycie tego słowa uważam za absolutnie uzasadnione ponieważ p.
rzecznik zarzucił bogu ducha winnej kobiecie, ministrowi rządu i
ofiarnemu lekarzowi z krwi i kości (co pokazały ostatnie dni
działalności p. minister) PRZESTĘPSTWO, tylko dlatego aby zadowolić
swoich politycznych poputczików.

Data: 2010-04-28 13:34:40
Autor: Tomy M.
Kto sieje wiatr ...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:29f0e472-89ed-48f6-a9c4-45cdb3d596c5t36g2000yqt.googlegroups.com...

[...]

 Sprawa nie byłą taka prosta, jeżeli taka organizacja
jak WHO kradnie i oszukuje ... to na kim można
oprzeć własne zdanie na tematy tak skomplikowane
jak epidemia wirusa?!

 To nie z Kopacz czy Ziemkiewicza powinniśmy wyciągnąć
konsekwencje lecz z FIRMY WHO.
 Przypomnę tutaj że tzw. pył wulkaniczny to była kolejna
durna akcja WHO. WHO krzyczało że ten pył jest szkodliwy
i aby (sic!) NIE WYCHODZIĆ Z DOMU!!!!!!!!!

Winne są media, komunikaty WHO nie powinny być przedmiotem
informacji masowych serwowanych przez media ogólnopolskie.
Powinien być wręcz ZAKAZ USTAWOWY cytowania publicznie
zaleceń WHO. Ta organizacja jest CAŁKOWICIE SKOMPROMITOWANA!

Tomy M.

Data: 2010-04-28 09:20:36
Autor: Przewodas
Kto sieje wiatr ...
wrote:
> [...]

rzecznik wpisując się partyjną propagandę  PiS zaangażował się w
haniebny atak na minister Kopacz, która się okazała jedyną mądrą w tej

Ziemkiewicz nagle staje na czele "polactwa", którym tak gardzi...?
Zaiste ciekawe są te manewry oportunistów, którzy zwęszyli wolę tłumu.

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-28 11:58:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kto sieje wiatr ...

"Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Ziemkiewicz nagle staje na czele "polactwa", którym tak gardzi...?
Zaiste ciekawe są te manewry oportunistów, którzy zwęszyli wolę tłumu.

    Nie sadze, by RAZ, jakimkolwiek on jest, mial takie ambicje.
    Nawet ja mam swoje okreslenie na mlodych, wyksztalconych
    i z duzego miasta.

    AR

Data: 2010-04-28 11:54:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kto sieje wiatr ...

wrote:
[...]

Fakt, ze min. Kopacz zachowala sie wlasciwie. Pytanie jednak pozostaje,
z jakiego powodu tak sie zachowala.

AR

Kto sieje wiatr ...