Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę

Data: 2012-06-14 01:52:05
Autor: jr
Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0{WYTNIJ}@O2.pl> napisał w wiadomości
news:jrb7f5$lk1$1node2.news.atman.pl...
Jest takie powiedzenie: Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.
Zanim doszło do wczorajszych zadym w Warszawie, mieliśmy spektakl, nie
powiem że rosyjskiej, ale sowieckiej buty ze strony większości Rosjan:
1) Niejaki Szpyrgin, komuszy przywódca wszechrosyjskich kibiców wzywa do
przemarszu ulicami Warszawy z sowieckimi symbolami bez względu na to, czy
polskie prawo tego zabrania, czy nie.
2) Rosyjscy kibice zapowiadają, że będzie ich w Warszawie tylu, że
wszystkich nie zamkną.
3) Podczas meczu z Czechami dochodzi do agresywnych zachowań Rosjan. Dwóch
polskich stewardów zostaje przez nich pobitych.
4) Na widowni pojawia się wielki agresywny transparent "this is Russia"
odwołujący sie do historycznych resentymentów
Na pytania o sierp i młot padają grubiańskie tłumaczenia o wyzwalaniu
Polski
przez Armie Czerwoną. W powodzi rosyjskiej arogancji słabo przebija się
wiadomość o grupie Rosjan, która złożyła hołd przed tablicą smoleńską.
Nawet, gdyby trąbiły o tym wszystkie media, było już za późno...
Na rosyjskim pochodzie prawie wcale nie widać było komunistycznych
symboli.
Można przypuszczać, że ktoś jakimś kanałem dyplomatycznym wyperswadował
ten
pomysł rosyjskim kibicom. Cóż z tego, skoro za późno? Po polskiej stronie
lawina już ruszyła, tylko kto tą lawinę podciął?
Dziwny naród ci Rosjanie. Z jednej strony nie chcą Putina i władzy
czekistów, z drugiej strony robią dokładnie to, do czego ci czekiści ich
popychają.
Myślę też, że po zapowiedzi przemarszu z sierpem i młotem, po
wypowiedziach
na temat 'wyzwalania Polski' (które to wyzwalanie miało usprawiedliwiać
lekceważeniu polskiego prawa) władze Warszawy nie powinny wydać zgody na
ten
pochód. Lecz jakże to? Godzić w sojusze? POstkomusza POlityczna POprawność
nie odważyła się tego zrobić. No i znów burza wokół sportu. Czy nie czas,
aby czerwone dinozaury wszystkich krajów wyniosły sie do muzeów?

Jacek

Powiem więcej: Jestem pewien, że za większością konfliktów na świecie stoją
czerwone ścierwa (taka już ich natura - wystarczy popatrzeć, jaką radość i
satysfakcję im to sprawia). Kto wspierał Arafata, Kadafiego, kto dzisiaj
wysyła Asadowi śmigłowsce bojowe? Nie powiem, że Rosjanie lub Chińczycy,
lecz czerwone ścierwa. Przed rokiem 1917 świat nie znał czegoś takiego jak
zorganizowany terror.

Data: 2012-06-14 08:24:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jrb918$n1t$1node2.news.atman.pl...

[...]

Mógłbym ci to samo powiedzieć o Amerykanach, ale ty w to nie uwierzysz!

Data: 2012-06-14 12:31:16
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jak
> zorganizowany terror.

Mógłbym ci to samo powiedzieć o Amerykanach, ale ty w to nie uwierzysz!

Ja się nie czepiam żadnego narodu. Ja pokazuję zjawisko, wsciekliznę,
wirusa, który przeskakuje z narodu na naród. Być może się zdziwisz, że
pierwszymi terrorystami w carskiej Rosji byli polscy rewolucjoniści, często
ze szlacheckich domów sfrustrowanych upadkiem powstania styczniowego (lewe
skrzydło tego powstania to pierwsze zaczątki komuny na terenie Rosjii).
Dzierżyński nie był tutaj postacią wyjątkową.
jb

Data: 2012-06-14 13:07:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jrcefn$rmg$1node1.news.atman.pl...

> [...]

skrzydło tego powstania to pierwsze zaczątki komuny na terenie Rosjii).
Dzierżyński nie był tutaj postacią wyjątkową.

A Ewa w raju wpieprzyła jabłko i Bóg wypiżdził Adama i Ewę z raju!

Data: 2012-06-14 13:36:30
Autor: jr

> [...]
> Dzierżyński nie był tutaj postacią wyjątkową.

A Ewa w raju wpieprzyła jabłko i Bóg wypiżdził Adama i Ewę z raju!

Nie wierzę w to.
Dzierżyński istniał naprawdę.
jb

Data: 2012-06-14 15:44:22
Autor: jr
Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę
> Dzierżyński istniał naprawdę.

I co z tego?

Oj Boguś, Boguś. To z tego, że nie obchodzą mnie mity.
jb

Data: 2012-06-14 15:51:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jrcptp$54m$6node2.news.atman.pl...
> Dzierżyński istniał naprawdę.

I co z tego?

Oj Boguś, Boguś. To z tego, że nie obchodzą mnie mity.

To po wuja o nim wspominasz, miotający się nieboraku.

Data: 2012-06-14 16:27:16
Autor: jr

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości

> Oj Boguś, Boguś. To z tego, że nie obchodzą mnie mity.

To po wuja o nim wspominasz, miotający się nieboraku.

Czyj on był wuj, tego nie wiem. Wiem, że był chuj.
Ni Polak, ni Rusek, ni Amerykanin, tylko zwykły chuj. Pasuje?
jb

Data: 2012-06-14 17:00:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jrcsbb$7nu$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Czyj on był wuj, tego nie wiem. Wiem, że był chuj.
Ni Polak, ni Rusek, ni Amerykanin, tylko zwykły chuj. Pasuje?

Biedaczku goły! Idź do sracza, zrób kupkę i siusiu. Mamusia niech ci pupkę otrze. I przez ten czas ochłoniesz i obejdzie się bez psychiatry! I nie używaj brzydkich wyrazów, bo to bee!

Data: 2012-06-14 15:06:03
Autor: Observator
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz

Data: 2012-06-14 15:08:21
Autor: Observatore
...nawet na tej grupie, dobry czerwony policjancie jacusiu B.:)

Z was taki antykomunista, jak z Putina demokrata:))

Data: 2012-06-14 22:28:10
Autor: jr
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz
Pomocy oszołomów nie potrzebuję.
jb

Data: 2012-06-14 20:32:56
Autor: observatore
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Pomocy oszołomów nie potrzebuję.

to jest publiczna grupa dyskusyjna i goowno macie do gadania, kto sie na niej
bedzie wypowiadal. Cenzury wam sie zachcialo, czerwony frajerze?

Klamac i macic nie bedziecie, dopoki ja tu zagladam.

Data: 2012-06-14 22:47:29
Autor: jr
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz

Użytkownik " observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:jrdhpo$dj5$1inews.gazeta.pl...

Chcesz i¶ć znowu do k±ta?
jb

Data: 2012-06-14 20:52:17
Autor: Observatore
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Chcesz i¶ć znowu do k±ta?

odreagowujecie swoje frustracje, biedny trollu ? A nie lepiej pojsc sie leczyc
do psychiatry?

Data: 2012-06-14 22:58:49
Autor: jr
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:jrdiu1$4rf$1inews.gazeta.pl...
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> Chcesz i¶ć znowu do k±ta?

odreagowujecie swoje frustracje, biedny trollu ?

A żeby¶ wiedział oszołomie. Tacy jak ty wyprodukowali t± komunę i od ciebie
powinienem zacz±ć.
jb

 A nie lepiej pojsc sie leczyc
do psychiatry?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2012-06-14 21:02:15
Autor: Observatore
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
A żeby¶ wiedział oszołomie. Tacy jak ty wyprodukowali t± komunę i od ciebie
powinienem zacz±ć.

...od strzalu w tyl glowy?

Data: 2012-06-14 23:15:33
Autor: jr
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:jrdjgn$16c$1inews.gazeta.pl...

..od strzalu w tyl glowy?

szybko sie uczysz...

Data: 2012-06-14 21:21:28
Autor: Observatore
> [...]

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:jrdjgn$16c$1inews.gazeta.pl...

szybko sie uczysz...

 znowu kompletny brak logiki w waszych wywodach. Moze nauczcie sie najpierw logicznie myslec, a dopiero pozniej piszcie. --

Data: 2012-06-14 23:26:04
Autor: jr
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:jrdkko$n8g$1inews.gazeta.pl...
> [...]

najpierw
logicznie myslec, a dopiero pozniej piszcie.

Górol ci ja nie jestem, ale powiem, ze znowu się łobsmarkołe¶.
Dobranoc
jb

Data: 2012-06-14 21:31:00
Autor: Observatore
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Górol ci ja nie jestem, ale powiem, ze znowu się łobsmarkołe¶.

Z tego watku wynika cos zupelnie przeciwnego, wiec sie nie pocieszajcie.

Data: 2012-06-14 22:49:55
Autor: jr
> [...]

bedzie wypowiadal. Cenzury wam sie zachcialo, czerwony frajerze?

Klamac i macic nie bedziecie, dopoki ja tu zagladam.

Tylko się nie wychylaj oszołomie, żeby¶ znów nie płakał..
jb

Data: 2012-06-14 20:54:57
Autor: Observatore
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Tylko się nie wychylaj oszołomie, żeby¶ znów nie płakał..

podobno jestescie antykomunista, a zachowujecie sie jak typowy czekista.
Taak...bo wy jestesci czekista nowoczesny:))

Data: 2012-06-14 23:20:03
Autor: jr
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:jrdj30$c81$1inews.gazeta.pl...
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> Tylko się nie wychylaj oszołomie, żeby¶ znów nie płakał..

podobno jestescie antykomunista

zgaduj zgadula!

Data: 2012-06-14 21:26:32
Autor: Observatore
widzisz Jacusiu sam komuchow nie pokonasz
> [...]

przeciez tak sie na tej grupie przedstawiacie. Pamiec tez nawala?

Data: 2012-06-14 17:07:25
Autor: jr

> [...]

otrze. I przez ten czas ochłoniesz i obejdzie się bez psychiatry! I nie

Ależ ty sie powtarzasz... Wymyśl że coś nowego komuchu.
O własnie! Powiedzcie no Idzikowski, jesteście jeszcze komuchem, czy juz
nie?
jb

Data: 2012-06-14 15:10:04
Autor: Observatore
[...]

z was tez jest komuch, tylko zmodernizowany. Idzikowskij to komuch konserwatywny. --

Data: 2012-06-14 17:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jrculg$cds$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Ależ ty sie powtarzasz... Wymyśl że coś nowego komuchu.
O własnie! Powiedzcie no Idzikowski, jesteście jeszcze komuchem, czy juz

Uważaj żebyś pomieszania zmysłów nie dostał z tej nienawiści i chęci bycia ważnym. Na razie, to chłopcze jakieś szkółki pokończ, żebyś nie był na utrzymaniu tatusia i mamusi!

Data: 2012-06-14 18:54:13
Autor: jr

> [...]
> nie?

Uważaj żebyś pomieszania zmysłów nie dostał z tej nienawiści i chęci bycia

No już lepiej, lepiej...

Na razie, to chłopcze jakieś szkółki pokończ, żebyś nie był na
utrzymaniu tatusia i mamusi!

no i znów to samo (szybko ci rura opada).
jb

Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę