Kto spotyka w lesie dzika ...

Data: 2014-06-05 20:31:16
Autor: ToMasz
Kto spotyka w lesie dzika ...
W dniu 05.06.2014 19:39, m pisze:
... i jest na rowerze, to na drzewo nie zmyka bo to zajmie mu mn贸stwo
czasu.

Taka mnie nasz艂a refleksja przy kt贸rej艣 wycieczce do lasu, 偶e z grubsza
jestem teoretycznie przygotowany na spotkanie dzikiej zwierzyny w lesie
kiedy jestem pieszo (spokojnie si臋 wycofa膰, nie prowokowa膰 ani do ataku
ani do obrony), ale poj臋cia nie wiem jak zmienia to r贸wnanie czynnik
bycia na rowerze?

Np. psy na rower reaguj膮 偶ywio艂owo, zupe艂nie inaczej ni偶 na pieszego. A
jak inna zwierzyna? Czy kto艣 przerabia艂 temat? Mo偶e zna jaki艣 link gdzie
mo偶na sobie przeczyta膰 o tym?

p. m.
Nie bardzo wiem czy Ty chcesz  艣ledzi膰 dzik膮 zwierzyn臋 wraz z rowerem, czy chcesz je藕dzi膰 le艣nymi dr贸偶kami rowerem i spotka膰 zwierzyn臋?
  W drugim przypadku raz by艂o tak. Jedziemy w 3 osoby. grube
zwierze wolno wbieg艂o na drog臋 popatrzy艂o i powiedzia艂o "cze艣膰 cz艂owiek" i nie zmieniaj膮c trasy, pr臋dko艣ci i zamiar贸w ola艂o nas i oddali艂o si臋. Drugiem razem szybkie zwierze wbieg艂o na 艣cie偶k臋, z lewej, zobaczy艂o nas i powiedzia艂o " O! Ludzie patrz膮 a ja bez makija偶u!" i bez zmiany kierunku uciek艂o ze zdwojon膮 pr臋dko艣ci膮.
:)
innych przypadk贸w nie mia艂em.
ToMasz

Kto spotyka w lesie dzika ...