Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka

Data: 2010-08-11 11:08:22
Autor: Marek Czaplicki
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
,-- -- [  ]
| Odrażające hasła o Bogu i Matce Boskiej można było przeczytać na elewacji
kościoła pod wezwaniem Podwyższenia Świętego Krzyża. - Spór o krzyż
aktywizuje ekstremistów - ocenia sytuację dr Paweł Daniłowicz, socjolog
`-- --
http://wyborcza.pl/1,75478,8234457,Kto_sprofananowal_kosciol_sw__Krzyza__Policja_szuka.html
,-- -- [  ]
| "Mając na uwadze liczne głosy wiernych - zarówno duchownych, jak i
świeckich - Kuria Metropolitalna Łódzka wyraża oburzenie z powodu
zamieszczenia obraźliwych i wulgarnych napisów na murach świątyni
Podwyższenia Świętego Krzyża w Łodzi, jednego z najstarszych i
najpiękniejszych kościołów naszego miasta. Ten akt wandalizmu obraża
uczucia religijne katolików, a nadto jest brutalnym naruszeniem zasad
kultury i występkiem przeciwko obyczajowości publicznej. Kuria wzywa organa
ścigania do podjęcia działań wymaganych przez prawo." `-- --

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 11:21:31
Autor: zenek
> [...]
kultury i występkiem przeciwko obyczajowości publicznej. Kuria wzywa organa
ścigania do podjęcia działań wymaganych przez prawo."

Bog  jest starym sqrwielem i chujem ktory nas zeslal na ziemie zeby upajac sie naszym cierpieniem.

Data: 2010-08-11 11:51:23
Autor: Neko
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał

Bog  jest starym sqrwielem i chujem ktory nas zeslal na ziemie zeby upajac sie naszym cierpieniem.

Nie sadze, aby Bog upajal sie naszym cierpieniem.

Moze nasze cierpienie wynika z naszych terazniejszych lub
przeszlych dzialan?

Data: 2010-08-11 12:26:10
Autor: zenek
W dniu 2010-08-11 11:51, Neko pisze:
[...]

Przeciez jest wszechmogacy a normalnemu czloiwiekowi zalezalo by zeby dzieci byly szczesliwe. Wiec moze jest degeneratem i alkocholikiem?

Data: 2010-08-11 12:29:40
Autor: Neko
[...]

Daj juz spokoj...

Data: 2010-08-11 11:50:06
Autor: Neko
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl>

1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Co oznacza ta sygnaturka?

Data: 2010-08-11 11:52:35
Autor: brat_olin
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl>

1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Co oznacza ta sygnaturka?

Ciag liczb pierwszych?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-11 11:54:42
Autor: Neko
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

Ciag liczb pierwszych?

Ale po co?

Data: 2010-08-11 12:04:39
Autor: Marek Czaplicki
Neko w środa, 11 sierpnia 2010 11:54 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

Ciag liczb pierwszych?

Ale po co?
tak to liczby pierwsze. a po co? lubię matematykę i tak jakoś wyszło. mam na
swoim kompie plik z największą obecnie znaną liczbą pierwszą. składa się
tysiąca iluś stron formatu A4 i czcionki 10pt. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 12:06:37
Autor: Neko
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

tak to liczby pierwsze. a po co? lubię matematykę i tak jakoś wyszło. mam na
swoim kompie plik z największą obecnie znaną liczbą pierwszą. składa się
tysiąca iluś stron formatu A4 i czcionki 10pt. :-)

Ja tutaj dopatrywalem sie jakis podtekstow politycznych.

Na przyklad liczba dni do obiecanego cudu Tuska czy cos w tym stylu. :)

Data: 2010-08-11 12:14:53
Autor: Marek Czaplicki
Neko w środa, 11 sierpnia 2010 12:06 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Ja tutaj dopatrywalem sie jakis podtekstow politycznych.

Na przyklad liczba dni do obiecanego cudu Tuska czy cos w tym stylu. :)
nie wszystko ma związek z polityką. matematyka jest tą dziedziną dzięki
której np możemy porozumiewać się między sobą na grupie. a co do cudów, to
niestety nikt za nas ich nie zrobi. dobrobyt bierze się  min. z ludzkiej
pracy, innowacyjności i pewnej dozy optymizmu i ufności patrzenia w
przyszłość. rząd może jedynie stworzyć warunki do tego.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 12:30:59
Autor: Neko
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

. rząd może jedynie stworzyć warunki do tego.

No wlasnie. To niech cholera w koncu stworzy!

8 lat prowadze DG. I takiej sieczki jaka jest teraz
nawet za Buzka nie bylo! :(

Data: 2010-08-11 12:42:21
Autor: Marek Czaplicki
Neko w środa, 11 sierpnia 2010 12:30 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
8 lat prowadze DG. I takiej sieczki jaka jest teraz
nawet za Buzka nie bylo! :(
to Ci się chwali. za działalność gospodarczą. chociaż np ja w swojej firmie
spotykałem się teraz podczas kryzysu, że czasami ludzie sami chcieli, żeby
firma zwolniła ich z pracy, bo zakładali swoją działalność. przychodzili
sami do pracodawcy i mówili "zamiast tego kolegi, zwolnijcie mnie". ot tak,
ludzka solidarność w ciężkich czasach.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 13:26:59
Autor: Marek Czaplicki
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
Marek Czaplicki w środa, 11 sierpnia 2010 12:04 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
mam na swoim kompie plik z największą obecnie znaną liczbą pierwszą składa
się tysiąca iluś stron formatu A4 i czcionki 10pt. :-)
rozmowa o sygnaturce spowodowała, że zaglądnąłem na stronę projektu GIMP,
który w obliczeniach rozproszonych zajmuje się znajdowaniem liczb
pierwszych i dowiedziałem się, że wspomniana przezemnie liczba pierwsza nie jest już największą znaną. została zdetronizowana przez posiadającą
około 12 mln cyfr w zapisie dziesiętnym. a tak dla informacji to za
znalezienie pierwszej liczby która ma powyżej 100 mln cyfr w zapisie
dziesiętnym  jest ustanowiona nagroda w wysokości 150 000 dolarów. wszystko
na stronie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_pierwsza#Najwi.C4.99ksze_znane_liczby_pierwsze
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 16:35:19
Autor: konus
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
,-- -- [  ]
> [...]
organa
ścigania do podjęcia działań wymaganych przez prawo."

Robota piswowskich bojowkarzy - prowokatorow  !.
Typowe dla faszystow zachowania .Jeszcze troche a beda bic palkami na
ulicach poprzebierani za PO-wcow , palic koscioly i niszczyc pisowskie
lokale , ze niby to robota  PO .
Wystarczy popatrzec na prezesa a wszystko wiedomo . Furer pelna geba .
Dla wladzy zrobi wszystko , pol narodu wymorduje po to aby pozostala reszte
za pysk zlapac i wprowadzic swoje kaczo-ziobrowe , faszystowskie porzadki  .
Ciekawy jestem , czy zdecyduje sie na jakis zamach stanu bo przeciez na
demokratyczna wygrana jego partia nie ma juz zadnych szans . Jeszcze chwila
a pozostanie z niej i z prezesa tyle samo co z samoobrony .
Tylko zamach stanu Kaczynskiemu pozostaje i to krwawy , taki w jego stylu ,
stylu paranoika .

kwakwa

Data: 2010-08-11 16:35:52
Autor: konus

Data: 2010-08-11 16:36:49
Autor: konus

Data: 2010-08-11 17:05:33
Autor: Neko
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka
Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał

KWA KWA CYCU :)))))))

Data: 2010-08-11 18:46:51
Autor: konus

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3ue9h$k4j$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem co odpisac !. Twoje analityczne spojrzenie , wrecz genialnosc mnie oniesmiela .

kwakwa

Data: 2010-08-11 17:27:12
Autor: Andrzej
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka

 no dobrze,ale co tam napisano na tych murach

Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka