Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka

Data: 2010-08-11 16:35:52
Autor: konus
Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
,-- -- [  ]
| Odrażające hasła o Bogu i Matce Boskiej można było przeczytać na
elewacji
kościoła pod wezwaniem Podwyższenia Świętego Krzyża. - Spór o krzyż
aktywizuje ekstremistów - ocenia sytuację dr Paweł Daniłowicz, socjolog
`-- --
http://wyborcza.pl/1,75478,8234457,Kto_sprofananowal_kosciol_sw__Krzyza__Policja_szuka.html
,-- -- [  ]
| "Mając na uwadze liczne głosy wiernych - zarówno duchownych, jak i
świeckich - Kuria Metropolitalna Łódzka wyraża oburzenie z powodu
zamieszczenia obraźliwych i wulgarnych napisów na murach świątyni
Podwyższenia Świętego Krzyża w Łodzi, jednego z najstarszych i
najpiękniejszych kościołów naszego miasta. Ten akt wandalizmu obraża
uczucia religijne katolików, a nadto jest brutalnym naruszeniem zasad
kultury i występkiem przeciwko obyczajowości publicznej. Kuria wzywa
organa
ścigania do podjęcia działań wymaganych przez prawo."
`-- --

Robota piswowskich bojowkarzy - prowokatorow  !.
Typowe dla faszystow zachowania .Jeszcze troche a beda bic palkami na
ulicach poprzebierani za PO-wcow , palic koscioly i niszczyc pisowskie
lokale , ze niby to robota  PO .
Wystarczy popatrzec na prezesa a wszystko wiedomo . Furer pelna geba .
Dla wladzy zrobi wszystko , pol narodu wymorduje po to aby pozostala reszte
za pysk zlapac i wprowadzic swoje kaczo-ziobrowe , faszystowskie porzadki  .
Ciekawy jestem , czy zdecyduje sie na jakis zamach stanu bo przeciez na
demokratyczna wygrana jego partia nie ma juz zadnych szans . Jeszcze chwila
a pozostanie z niej i z prezesa tyle samo co z samoobrony .
Tylko zamach stanu Kaczynskiemu pozostaje i to krwawy , taki w jego stylu ,
stylu paranoika .

kwakwa

Kto sprofananował kościół św. Krzyża? Policja szuka